嫁咗入豪門嘅Viann果然唔同, 行步路都有人幫手拉裙尾,不過佢依然好識做,對久等嘅記者耍冧,抵讚!

今年雙春兼閏月,喜事連連,社交圈亦唔例外。禮拜六(5日),大家樂太子女陳浩寧同拍拖7年嘅趙益坤拉埋天窗。翌日,富二代林忠澤就娶前「Roadshow」主持梁慧恩(Viann)。名人搞結婚,形式都係不外如是,不過回禮嘅小禮物就好鬼另類,唔係一定得個「貴」字㗎!

前「Roadshow」主持梁慧恩嫁富二代
禮拜日(6日),前「Roadshow」主持梁慧恩Viann下嫁富二代林忠澤,喺君悅筵開40席。身為專營節能光管嘅匯能燈光執行董事林忠澤,結婚一樣要講環保,當晚以紅、白、藍為婚禮的主題,仲揀埋無魚翅嘅清淡菜單。

廣告餐
同海天堂老闆拍過節目嘅Viann,婚宴當晚用龜苓膏禮盒回禮,仲加送張卡仔賣廣告。咁幫得手,睇嚟新娘子同鬍鬚老細都幾friend吓喎! 1.龜苓膏軟糖 2.蛇膽陳皮 3.自訂圖案小禮盒

林忠豪 寡佬「追數」
堂細佬結婚,林忠豪一早到場,更大爆自己係一對新人嘅媒人,要追番封媒人利是,不過自己就未有着落。「細佬同堂細佬都爬我頭,個個都催,幾尷尬。」咁阿廖碧兒呢?

大家樂太子女陳浩寧出閣
大家樂老闆陳裕光個女陳浩寧,禮拜六(5日)嫁俾做地產投資嘅趙益坤。整個婚禮設計,由新人一手包辦,夜晚仲喺有百年歷史嘅西港城筵開30席。新郎仲話喺古蹟搞婚禮,寓意愛情永固、唔會拆。咁識講嘢,新娘唔冧就假咯。

小食部
陳浩寧同趙益坤將自己最鍾意嘅小食做回禮,仲加埋自家logo嘅環保袋,夠晒另類。 1.環保袋 2.黑松露醬 3.朱古力百力滋 4.鹽味杏仁 5.意大利餅乾條 6.拖肥朱古力 7.法式甜品Macaron 8.意大利礦泉水

霍思緯 索爆姊妹
陳浩寧嘅婚禮,除咗有周國豐、林恬兒等富二代出席,仲有霍震寰個女霍思緯擔任姊妹,佢盡得女星媽咪陳琪琪嘅「真傳」,係少有「睇得」嘅名人富二代呀! ####

 


一對新人與雙方家長打扮簡單大方,淨係睇兩個媽咪頂帽, 已經feel到貴氣。於西港城的婚宴場外,掛有大型告示, 認真有型。右一為陳裕光。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()