大女霏兒今年4歲,十分黐爹哋,阿Bob出門或返到屋企,霏兒都要「錫錫爹哋」。阿Bob做做吓嘢都不時忍唔住打電話,向「小女友」撒嬌。

無綫主持兼電台DJ 阿Bob(林盛斌),為了讓Bob嫂Pearl、大女霏兒同細女熹兒有個安樂窩,死慳死抵在09年買入旺角一個近700呎的三房單位。為了令兩名小公主有更多空間,全屋裝修着重收納功能,以便將衣服、雜物妥善安置,兩位小公主的房間則設計得色彩繽紛。阿Bob話:「如果間屋有起角嘅嘢,囡囡太細個,容易整親!」於是全屋茶几、餐枱等都係圓形橢圓形。做父母不易,為了兩名小公主,阿Bob自然要多花心機啦!

 
搬至現址前,幾個月大的霏兒要做廳長,為了霏兒有自己的房間,阿Bob決定買下一個三房單位。不料朋友不斷送公仔給愛女,加上阿Bob夫婦之前買下的,搞到女兒牀邊堆了一座公仔山。

手製兔仔
霏兒去年暑假參加興趣班,做咗唔少勞作。在眾多作品中,佢最愛呢幅紙製兔仔、紅蘿蔔嘅作品,間唔中都攞隻兔仔嚟同媽咪玩。

迪士尼生日P
每年霏兒生日,阿Bob同太太都帶佢到迪士尼的翠樂庭餐廳食飯。Bob嫂話:「我唔會每年都同霏兒大搞生日,只有1歲、5歲及10歲才幫佢搞大型生日會。」

幼兒學習書
霏兒的公主睡房放置了不少兒童學習圖書,方便阿Bob隨時同囡囡講吓有關動物、串字的小知識。

收納式整齊家居
兩個女兒是阿Bob的心肝椗,訪問當日阿Bob唔單止為細女熹兒換片,大女霏兒亦扭眼瞓唔影相,阿Bob就鬼咁好耐性佢,「霏霏好乖,霏霏唔好瞓覺住,我哋玩公主遊戲好冇,你扮公主呀,爸爸扮咩好呀?……」
為了令兩位小公主有私人空間,阿Bob夫婦才細屋搬大屋。06年,阿Bob同Bob嫂擲100萬元在女人街買了一個三百多呎的單位過二人世界,08年大女霏霏出世,09年兩夫婦為了女兒有個較寧靜的環境,決定以250萬元買入現時700呎位於廣華街的單位。
阿Bob的安樂窩花費30萬元裝修,用白色做主調,為了令家居空間更大及整齊,全屋大大小小的櫃都是度身訂造。阿Bob話:「我同太太都鍾意整齊,整齊啲運氣都好啲啦!」除了衣櫃、鞋櫃、雜物櫃都採用收納式設計,另外走廊位造了一度白門,關上時會令三間睡房隱形。
很多人驚住旺角會好嘈,不過阿Bob就話:「其實只要唔係對住女人街、西洋菜街就唔嘈。住畢架山想買碗魚蛋粉都難,呢度夜晚收工乜都有得食。買旺角係貪交通方便,老婆尖沙嘴返工、我就返黃埔、外母住深水埗,加上我做主持又要周圍去,所以搵中間點就最好。」
阿Bob的單位現時已漲價至480萬元,升幅近一倍,看來阿Bob唔止口才了得,亦好有投資眼光!

公主屋平面圖
####

 


細女熹兒只得6個月大,細女房暫時擺放嬰兒雜物, 但熹兒同家姐一樣,都有大量公仔陪伴。


阿Bob喜愛小勞作,兩名囡囡的房間都造了木製門牌,藉此表達他對兩名小天使出生的喜悅。


阿Bob話用厚窗簾係避免陽光照射睡不到覺,櫃內衣物堆疊仔細,就是為了慳位及整齊。


牀頭放了7本兒童書,內容都是睡前小故事,以及動物小知識。


原本個單位有兩個廁所,但把其一改建為衣帽間及加大另一個廁所。


這張睡房內的梳妝枱,方便Bob嫂分開擺放化妝品、眼部護理及化妝棉等用品,又不怕小朋友拿到。


所有傢俬都是圓角,不怕女兒撞親。


這道白色門將大廳和睡房分隔,閂埋後,房間就隱藏起來。


這個訂造的門牌象徵阿Bob一家人,門牌放在正門,家中添人口就會更換一個。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()