兩個人彈一支,慳番!

85年組成嘅太極樂隊,上周五(4日)喺紅館開咗場《Back Of The Town演唱會》,太極七子真係算有face,譚詠麟、草蜢、蘇永康、許志安等都嚟晒做嘉賓,就連唔捱得夜嘅林子祥(阿Lam)都俾面上台撐佢哋。阿Lam仲話好鍾意同佢哋唱歌,「因為佢哋好大聲,我聾㗎嘛……好多謝佢哋俾我第一個(嘉賓)出嚟!」主音雷有暉就笑住話:「我知你好早瞓吖嘛!」


演唱會中途,發生一段小插曲。太極同Mr.、Rubber Band齊齊jam歌時,Rubber Band嘅阿正彈彈吓結他,發覺冇聲,即時向Joey Tang(鄧建明)求救。呢位音樂教父二話不說將自己支結他俾咗佢,自己就拎支壞嘅落台俾工作人員,之後佢同阿正就表演兩個人一齊彈一支結他,直頭功架盡現。嚟捧場嘅伍詠薇、劉美君呢,high到有位都唔坐,企足全場吶喊。伍姑娘仲趁混亂時衝咗出去想同太極握手 ,點知跑得慢,就俾實Q姐姐趕返埋位。唔緊要,半年內會開Part 2㗎。伍姑娘,練跑呀!

驚嚇君如
當晚播出N年前嘅《紅色跑車》MV,吳君如係MV嘅女主角,化咗一個粗眉濃妝,依家睇番真係笑死!就連佢喺預錄片段中都忍唔住話:「拍呢個MV係我嘅童年陰影!」


阿倫笑七年無上台嘅雷有曜(小圓圖)表現唔自然:「好似唔關你事咁!」而佢就high到企上欄杆同歌迷jam歌唔願走(右圖),唔知仲以為係「校長」開show㖭。


林子祥其實都係夾band出身,呢晚捱眼瞓jam歌,依然興奮到暈!

伍姑娘咗!
high爆嘅伍姑娘想衝上台前握手,可惜俾實Q截住,惟有住走返轉頭。 ####


Joey Tang知道Rubber Band嘅阿正支結他壞咗,即刻轉身俾自己嗰支佢彈住先。然後二人一結他,繼續表演。呢啲咪前輩囉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()