汪阿姐周二(8日)被問到拒絕接受黃淑儀改對白的意見時,回應說:「改對白呢啲嘢成日都發生㗎啦!」

汪明荃(汪阿姐)和黃淑儀在新劇《巴不得媽媽》飾演鬥氣寃家,二人劇中連番惡鬥互寸,針鋒相對。戲如人生,有工作人員爆料,指兩位阿姐開工時互當透明,汪阿姐更試過為一句對白當眾向黃淑儀發老脾,火藥味籠罩全劇組。兩位阿姐不和,其實早有前科。36年前,二人均是無綫當家花旦,便曾傳過她們爭戲份爭排位。1976年,汪阿姐拍《書劍恩仇錄》時,更試過不慎用劍刺傷黃淑儀眼角,令黃淑儀險些毀容。長達36年的積怨並非一朝一夕可以撲熄,舊恨新仇,兩位阿姐有排鬥。

 
汪阿姐和黃淑儀上周六(5日)到九龍城為新劇《巴不得媽媽》開工,記者發現阿姐好識做,細心地幫黃淑儀整理衫領,亦主動拎部iPad出來與眾同樂。黃淑儀見到記者,突然煞有介事說:「我哋冇不和,大家相處愉快!」

拒黃淑儀改對白
表面上看似風平浪靜,但兩位阿姐份屬好戲之人,演繹「口和心不和」這齣戲碼,絕對駕輕就熟。據知《巴》劇開拍初期,汪阿姐和黃淑儀就曾因一句對白,差點吵大鑊。工作人員說:「有一場戲對白係汪阿姐鬧GiGi姐(黃淑儀)『唔好咁粗鄙』,但GiGi姐就覺得粗鄙呢兩個字,唔係好啱汪阿姐喺戲入面嘅優雅身份,所以建議用『粗魯』代替!但係汪阿姐竟然同GiGi姐講:『我覺得冇問題喎!大家跟番劇本做就得!』GiGi姐都係好心俾意見,但俾阿姐一句『得』埋去,當堂冇癮黑面收聲啦。」自此之後,汪阿姐和黃淑儀想修改對白,就個別和監製潘嘉德傾,「最弊套劇佢哋好多鬧交戲,是但一個改咗,都要立即同另一個交代!」工作人員話煩死。

運路走避見宿敵
提到「改對白」一事,黃淑儀就連聲否認說:「冇呀!冇呀!我哋全部跟番劇本拍㗎!」反而汪阿姐則說:「改對白呢啲嘢成日都發生㗎啦!」明顯口供有出入。兩位阿姐在片場勢成水火,互當透明,全劇組都知。有份拍《巴》劇的李成昌隱晦說:「私底下……佢哋冇乜兩句!」有人亦曾在電視城目擊汪阿姐為避見黃淑儀而運路行。知情人士說:「GiGi姐有日下晝喺化妝間走廊同人傾緊偈,原本要經過條走廊去攞衫嘅汪阿姐,情願兜路行,都唔想同GiGi姐撞口撞面。」

《書劍》種仇恨
汪阿姐和黃淑儀36年前,即1976年拍完《書劍恩仇錄》之後,二人再無合作。即使二人有份演出1978年的《倚天屠龍記》,二人在該劇中的角色因屬不同年代,所以基本上冇對手戲。黃淑儀1969年下嫁任無綫導演的首任丈夫劉芳剛,基本上唔愁冇劇拍,家庭至上的黃淑儀偏偏撞正跟要求嚴格的汪阿姐拍劇,二人當年就曾因收工時間問題而嘈交。一名當年曾與她們合作的老戲骨爆料:「GiGi趕住返歸湊仔,但汪阿姐就成日話要take多次。阿姐嗰時已經監製上身, 要求多多。GiGi(黃淑儀)都係阿姐級,點會甘心俾人點, 所以佢哋嗰陣已經互當對方冇到。」後來二人為《書劍》拍攝一場對手戲時,汪阿姐不慎用長劍刺傷黃淑儀眼角,搞到她爆缸,差點毀容。老戲骨再說:「件事之後搞到好大㗎!啲監製都盡量唔安排佢哋同劇喇!費事佢哋再嘈交。」舊恨一堆,記者再問黃淑儀有關她和汪阿姐在《書劍》的恩怨時,她未有否認,但說:「哎吔!依家大家都年紀大咗!處事睇法同以前唔一樣!冇錯我同阿姐嘅性格好唔同,但今次相處得唔錯呀……」而汪阿姐今次則和黃淑儀口供一致,她說:「都咁多年啦!」老戲骨即係老戲骨。

吳君如爆兩人不和
當年汪阿姐和黃淑儀拍罷《書劍恩仇錄》後便不相往還,二人亦未有再合作。09年,吳君如曾邀請汪阿姐和黃淑儀二人任《星星同學會》的嘉賓,大談電視台阿姐唔易做。君如在節目中重提二人不和,當時她們例牌否認。其實,汪阿姐拍《書劍》時曾刺傷黃淑儀眼角,令黃需要立即入院治理,事件成為二人不和的導火線。

女星不和事件簿
女人一向小心眼,女星更甚, 所以女星經常傳出不和,鬥到出面。

電影大姐擘面
同屬陳自強旗下的張曼玉和鍾楚紅本來是好姊妹,但張突爆鍾和朱家鼎同居而觸怒鍾。之後鍾則反擊張亦經常在爾冬陞家過夜。最終張公開宣布和鍾斷絕來往。

巨聲開火
杜麗莎和陳潔靈擔任無綫《超級巨聲》評判時,居然在節目播映時鬥嘴,當陳潔靈評論參賽者時,杜麗莎經常搭嘴兼窒頭窒勢,有時更擰歪面冇眼睇。

姐仔爭排位
無綫花旦的楊怡和陳法拉,原本有份演出《名媛望族》。後來法拉得悉楊怡戲份多過自己,於是稱病臨時辭演,搞到無綫嗱嗱臨搵冇演戲經驗的朱晨麗頂上。 ####

 


周一(7日),黃淑儀雖否認有要求汪阿姐修改對白,但與阿姐劃清界線,她說:「我哋性格好唔同!」


黃淑儀與汪阿姐周二(8日)出席《巴》劇拜神儀式,監製潘嘉德就經常企兩位阿姐中間充當和事老,他說:「大家都幾十歲人啦!仲可以點唔妥啫!」


怒目相向人生如戲, 積怨36年的汪阿姐和黃淑儀,上周六(5日)在九龍拍攝一場鬧交戲時零舍入戲。兩女互啤,氣勢凌人。


主動幫整衫領之後汪阿姐發現現場有記者採訪,平日甚cool的她,突然熱情地走向黃淑儀身邊,更親手幫黃淑儀整理衫領。


教玩iPad 汪阿姐又叫菲傭攞部iPad出來,猶如導師上身,向黃淑儀和其他演員,示範用iPad影相。


在《巴不得媽媽》劇中扮演黃淑儀老公的李成昌,提到汪明荃同黃淑儀兩大阿姐鬥法一事,他哈哈笑說:「嘩,佢哋鬥到不知幾有火花呀,幕前幕後都一樣。私底下,佢哋就冇乜兩句。」


君如在《星星同學會》中重提兩位阿姐不和傳聞,此事在電視圈不少人都知。《蘋果日報》圖片


當年在《書劍》飾演霍青桐的汪阿姐刺傷飾演李沅芷的黃淑儀眼角,汪阿姐對此也承認:「當年用真劍,其實幾危險,都唔知點解會插傷佢隻眼!」


《城市周刊》圖片


《蘋果日報》圖片


《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()