雖然立咗春,天氣依然陣陣涼,但一班靠天賦球技搵食嘅模,已經急不及待讓咪咪出關。
上個禮拜四(二月九日),DaDa陳靜、阿旦(鄧伊玲)以及Monna(林宜芝)齊齊著上胸圍底褲,出席情人節內衣活動,三個仲一齊𠌥低身整甜品,將深不見底嘅事業線,盡所能展現所長,大會當日安排「萬寧哥哥」沈志明,即場試食三位波女親手整嘅甜品。


到咗夜晚,輪到Jeana出手,背心熱褲谷埋湯碗胸,去澳門出席另一個內衣活動,不過唔係行騷,而係打碟!
著住五吋高踭鞋,Jeana何止舉步難行,一對咪咪更出現凹凸不平。明明只係做咗面部整容手術,心口未僭建已經變危樓,Jeana解釋因為趕船嚟澳門,冇機會整理好就要出門口。
又係嘅,話晒都抖咗個冬天,「推托咇攝」呢四大人為豐胸伎倆,生疏咗唔出奇。


Jeana一味靠托,都係蔡慧敏嘅36F最有分量,加埋呢招扮唔小心露打底褲,一次過滿足大家兩大願望! ####

 
自爆食肥咗嘅DaDa(中),好在脂肪走遍全身,34E比起以前更加有睇頭,身旁兩位32E代表阿旦(左)同Monna,根本冇得比!

 
三女主動餵食,「萬寧哥哥」沈志明雙眼唔敢四圍望,但佢隻手嘅擺位就有些少奇怪。

 
Jeana心口離奇出現凹凸坑,搞到一波未平一波又起,一早去隆胸,咁咪唔使搞咁多嘢囉!




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()