兼顧工作及家庭,鍾麗緹女兒向她「投訴」,「特別係中間個女,見我著靚衫或者助手嚟我屋企,就知我出去做嘢,會話:『媽咪媽咪唔好走。』」

生了三件、兩段婚姻失敗收場、曾經是萬千少男(宅男?)的「性感女神」,今年四十二歲的鍾麗緹依然對愛情充滿憧憬,「有好多男仔追我,love is everywhere,u know?」I know la !! 屢敗屢戰,勇氣可嘉!

love is everywhere
訪問時間只得半小時,但話題總是離不開「愛」,鍾麗緹說每個女人的夢想是:「結婚、生BB、一男一女、有隻狗仔、有隻貓、有間屋、兩架車……」她結過婚、有三個女兒,我不知她有沒有養寵物,不過她離過兩次婚,對愛情依然有夢想,四十二歲的她說起時仍懷着少女般的笑容,「個個都知道愛情對我嚟講係好緊要㗎嘛!你睇我……唉!你睇我自己……都想了解多啲愛情係點樣啦,哈哈。人對愛情呢個topic係永遠都想學、想知、想了解多啲,係咪先?」跟女性朋友聚會,談的都是愛情,她最想拍一套關於愛情的電影,自己創作故事、自己主演,她有很多idea,「我同啲女朋友傾偈,佢哋話男朋友同佢講乜乜乜,我話:『嘩!咁浪漫,呢句我一定要寫落去。』我想俾個message觀眾,其實每一個女人都想有個男人好浪漫、氹自己、講啲好甜嘅說話,我希望人哋會有共鳴。」
她坦言經歷了很多感情,演起來更加得心應手,「我覺得我嘅生活已經經歷過好多,開心、唔開心,如果有一個角色,將呢啲感情演繹晒出嚟,咁就好自然,因為唔使扮嘛,哈哈。」除了男女的愛,她認為吃東西都是愛情的一種,朋友之間亦可以是愛情,「女朋友就好似bra,corset係幫你support嘛,我覺得係好緊要嘅!所以我希望慢慢搵自己嘅愛情,everywhere when you look around, love is everywhere, you know?」

大男人
以前不喜歡大男人的她,現在希望有個「大男人」,「我每日要教小朋友,要叫佢哋做乜嘢;工作方面,我要叫人安排,如果愛情我都要對方點點點,我好攰呀,哈哈,我諗我要人可以take care到我啦、氹我,乜都唔使我煩,我唔知咁樣算唔算係大男人,但我意思就係咁樣,我覺得我有三個小朋友已經夠啦,哈哈,所以對愛情我係想有人幫我take charge。」想要身邊另一半可以照顧自己,這不禁令人聯想到年紀比她小三年的台灣音樂人前夫嚴錚,她曾經說過二人離婚是因為自己名氣比丈夫大、加上生了女兒令嚴錚感到壓力,那麼一直以來是她養家嗎?她笑得尷尬,望着公關求救,「哈哈,佢都好努力做嘢嘅……到而家我都唔明白男人點諗,哈哈。」最近有傳她有新男友,她耍手擰頭冇回應,追求者呢?她邊笑邊答得官腔:「好多!但我冇時間,都係朋友嚟嘅,我覺得而家真係要focus多啲喺我工作上、同埋小朋友,同埋我自己囉。」雖然兩段婚姻都只有開花、未有結果,但她心口掛住個「勇」字,「每個女人嘅夢想都希望結婚,永遠永遠都喺一齊,白頭到老,我都係想咁樣囉,但呢啲嘢我control唔到,冇辦法,人同life係唔可以咁perfect,最緊要係你點面對呢個situation。」對愛情,她是感覺大過天,年齡、國籍、身家等,通通不在考慮之列,「心地好啦,同埋愛我,係要愛埋我小朋友,愛我係買一送三啦,哈哈哈,因為呢個係好緊要,要愛屋及烏。」

湊女經
自己的感情事及前夫,鍾麗緹不願多講,就連她頸後疑似是情侶「陰陽」圖案紋身都不願被拍,她說是 ○三年於國內紋,那年剛好是她與嚴錚結婚。但談愛情觀,鍾麗緹則滔滔不絕,提起三個女兒,她更是笑不攏嘴,母兼父職,的確辛苦,特別是她與第一任丈夫所生的十四歲長女Yasmine,因為已到了青少年階段,「要抽時間陪佢同佢傾偈,make sure佢OK,哈哈,我會問佢,『點呀?而家有幾多男人追你呀?』make sure我哋有個open communication,之前我真係好似一個阿媽咁,好煩,所以我要改番,咁佢就會放開,肯同我溝通,之前唔得㗎。」至於與嚴錚所生的兩名分別四歲及兩歲的小女兒,鍾麗緹則注重她們的健康,「揀奶粉真係要好小心,因為喺國內有一年嘅奶粉好恐怖,每一次都會返香港買奶粉,而家用緊一隻叫illuma,佢哋食嘢好奄尖,又唔食菜,但奶粉入面乜都有。」工作辛苦,但回到家見到女兒,鍾麗緹就會變得放鬆,她滿足地說:「因為佢哋好單純、好straight、好得意呀,同佢哋一齊好free,會令到你好開心,of course如果佢哋好乖嘅話,呢個感覺係可以以last到all day。」 ####


一向不吝嗇身材的她謂不想像以往般性感露肉,拒絕記者為她借來的tube dress。


第一任丈夫是英國人Glen Ross(左),九八年認識,○二年結束四年婚姻。


一○年二月,鍾麗緹在北京誕下與前夫嚴錚(右)所生的幼女嚴紫凝。


前年佗着幼女時拍攝大肚寫真。


留京發展,因為工作機會多,除了拍劇,她亦有參與上海東方衞視節目「全國舞林大會總決賽」。


早前拍攝電影《親密敵人》,她覺得徐靜蕾自導自演很有才華,她也想拍攝一套以愛情為題材的電影,「關於愛情、relationship,女人始終明白啲。」


女兒一見鍾麗緹回家便會黐着她,她更經常於微博上載家庭照。


九三年奪得國際華裔小姐冠軍。


○一年推出露點寫真《feel...》,現為三女之母,這畫面可一不可再。

夫妻爭執不停 鍾麗緹離婚半年

鍾麗緹(英文名:Christy CHUNG,1970年9月19日-),加拿大蒙特婁出生,中越混血兒,香港演員。

鍾麗緹於加拿大魁北克大學畢業,主修行銷,精通五種語言(英語、法語、粵語、國語、越南語)。其後到香港參選國際華裔小姐而入行,曾主演數十部港產電影,尤以周星馳電影系列最為人熟悉,包括《九品芝麻官之白面包青天》、《破壞之王》、《97家有喜事》。

鍾麗緹曾於1998年與外籍丈夫Glen Ross結婚育有一女,但於2002年離婚。其後再與台灣丈夫嚴錚結婚,嚴錚是台灣音樂製作人,並於2008年7月28日誕下她第二個女兒Jaden,2010年2月6日第三個女兒於北京誕生,2011年兩人離婚。

電影1993年《至尊三十六計之偷天換日》
1993年《白髮魔女2》(飾 凌月兒)
1994年《珠光寶氣》
1994年《人魚傳說》(飾 小美)
1994年《中南海保鑣》
1994年《戀愛的天空》
1994年《神探磨轆》
1994年《九品芝麻官之白面包青天》(飾 吳好緹,台:莫再緹)
1994年《破壞之王》(飾 阿麗)
1995年《叛逆情緣》
1995年《虎猛威龍》
1995年《旺角的天空》
1995年《冒險遊戲》
1995年《流氓醫生》
1996年《太極拳2》
1996年《運財智叻星》(飾 九天玄女)
1996年《食神 (電影)》(客串)
1997年《最佳拍檔之醉街拍檔》
1997年《陰陽路》
1997年《97家有喜事》
2000年《冷戰》
2000年《中華賭俠》
2000年《偷吻》
2001年《晚娘》
2002年《色戒》
2003年《鬼馬狂想曲》飾 林亞珍
2003年《飛龍再生》
2010年《李小龍》(飾 何愛榆)
[编辑] 電視劇2003年《天龍八部》飾 馬夫人康敏

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()