2012年V殺下巴
女人一過三字頭,無論點keep,下巴始終都係keep唔住,楊怡重點改造之後,下巴同木偶鼻即刻襯到絕。

上星期六(二月十一日)無綫新劇《On Call 36小時》舉行宣傳活動,因為拍呢個劇撻著嘅羅仲謙、楊怡順理成章成為焦點。
記者會兩點鐘call time,個個換晒醫生袍現身,但楊怡就兩點半先見人,搞到記者會因為等佢要遲開波。


千呼萬喚,楊怡何只冇時間觀念,仲當現場記者失憶,是關佢個樣又唔同咗,不過今次唔係僭建木偶鼻,而係重建下巴,改造後變得又窄又尖,完美V型面驚現眼前,昔日一大笑就重疊嘅四下巴,即時消失。人貪心好正常,但要見好就收,不停加料,過多十年八年都係自己受番晒,夏蕙姨就係人辦。


唔想緋聞成為焦點,羅仲謙對楊怡表現得相當避忌,寧願全日黐實一坐低就走光嘅過氣緋聞情人黃智雯。


遲到半個鐘有多(圓圖),楊怡雞咁腳入廠,之後同男友羅仲謙影合照表現扭扭擰擰,影幾張就走人。 ####

 
2011年四重奏

 
2002年
以前楊怡細眼豬膽鼻闊面,當年拍《流金歲月》嗰陣的確唔多起眼,不過始終唔及佢身後嘅林峯,八珍直頭唔認得!









arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()