5/2喊得太遲

上週四深夜(二月二日),台日混血女星Makiyo與日本黑幫男友友寄隆輝,涉嫌當街毆打一名的士司機林余駿,導致對方腦出血、身體多處骨折,就連牙都打甩幾隻,一度要留醫深切治療部,好在林余駿福大命大,已轉到普通病房繼續接受治療。 身為傷人案幕後「打」手,Makiyo初時誣告司機胸襲,直至發現行兇過程被足本拍下,Makiyo才帶埋患有肺癌末期阿媽現身,向司機家屬哭喪認錯,可惜已經返唔到轉頭,Makiyo被加控重傷害罪,台灣地檢署亦正式落案起訴,要求友寄隆輝重刑6年,Makiyo則重刑4年,如果成功起訴,持日本護照嘅Makiyo,將不再獲發台灣工作簽證,並禁止入境,演藝事業即刻玩完!

 

天網恢恢
傷人案事隔兩日,只承認腳踢的士車門洩憤嘅Makiyo,與日籍友人友寄隆輝由律師陪同下召開記者會交代事件時,化濃妝著露肩貼身衫,指當晚因為冇扣安全帶問題,與的士司機林余駿發生口角,之後對方偷襲佢32E美胸,友寄隆輝才出手護花,更認為自己係「合法打人」,至於點解打完人唔報警?Makiyo推說當晚唔見咗手袋同電話,並非有意不顧而去。好在天網恢恢,路經事發現場另外兩名的士司機,將整過打人過程拍低晒,而附近店鋪亦主動向警方提供一段有聲有畫嘅閉路電視片段,清楚錄低一把同Makiyo一模一樣聲線嘅女子,不斷大叫「揍他」、「要不要打」,同時拍到Makiyo當晚一直孭住手袋,之後大步衝前疑似用腳猛踢受傷倒地司機。雖然Makiyo「行兇過程」部分畫面被另一輛停响路邊嘅的士阻擋,但就證明當晚尚有兩名女子同行,分別係Makiyo兩位好姊妹ㄚ子以及湘瑩,佢哋雖然冇參與打人,但就有份幫手截的士逃離現場。


九十度鞠躬認錯嘅友寄隆輝,有指佢係日本黑幫「關東連合」頭目之一,响日本有打人前科,台灣竹聯幫已表明,如果友寄隆輝唔認錯,佢班兄弟會「做嘢」。

回復事發記憶
涉案人士增加到四人,加上警方手上有多條有力影片,Makiyo大話穿煲,於是帶埋患癌阿媽去醫院,向傷者家屬認錯,雖然林余駿太太口說接受道歉,但堅持要為丈夫討回公道,指Makiyo:「睜眼說瞎話。」原來當晚Makiyo等人上車後不單冇扣安全帶,其間更要求司機開快車,見對方唔合作,於是連車費都唔肯俾,司機林余駿落車報警,點知俾友寄隆輝毒打,更集中火力攻擊頭部及上胸部分,導致頭、耳背、肺部以及左右肋骨骨折,腦部有瘀血,牙齒被打甩,林余駿更出現短暫失憶,好在仲記得遇襲經過,更斬釘截鐵指:「有女的踹(踢)我好幾腳。」根據受害人證供,Makiyo加控多一條重傷害罪,由原先3萬保釋金再加多5萬;至於現以10萬保釋候查嘅友寄隆輝,由原本重傷害罪,加多一條公然侮辱罪,因為閉路電視收錄到佢以日文粗口鬧受傷司機,兩人並同時被限制出境。

竹聯幫插手
至於同行友人ㄚ子以及湘瑩,警方消息指,ㄚ子盤問期間態度唔合作,包庇Makiyo冇打人,反而湘瑩改口指見到Makiyo有打人動作,最後兩人由「證人」變為「被告」,涉嫌俾假口供。而另一邊廂,被林余駿家屬拒絕接見嘅友寄隆輝,兩度公開鞠躬及跪地認錯,仲話會一力承擔所有責任,希望警方唔好加罪Makiyo,以及辱罵日本人。有消息指,友寄隆輝同日本黑幫有密切關係,在日經營夜店,與生父同樣係日本黑幫嘅Makiyo相識多年,案發當日兩個一齊返酒店過夜,關係非比尋常。由於友寄隆輝有黑勢力,有指林余駿家屬一度驚被「秋後算賬」而封嘴,後來台灣竹聯幫介入事件,有人撐腰先敢爆料。林余駿代表律師向傳媒表示,現階段會循法律途徑解決,台灣地檢署亦發出新聞稿,要求重判友寄隆輝及Makiyo入獄6年及4年,而打算一力承擔所有罪名嘅友寄隆輝,表示會對受害人作出合理賠償,就算將來要養林余駿一世都願意。唉!早知今日,又何必當初!


以為打人可以瞞天過海,點知連同黨ㄚ子、湘瑩都走唔甩,三姊妹一齊返警署落口供,之後向傳媒九十度鞠躬道歉,當中被警方指極不合作嘅ㄚ子(中),一直表現不耐煩,而湘瑩(左)則喊到眼都腫。


Makiyo有個同母異父家姐「胖姐」,兩個原本好好感情,但家姐因為睇唔過眼細妹誤交損友成日飲酒,姊妹最終鬧不和,近日Makiyo酒後闖禍,胖姐幫理不幫親:「如果世間有一種法律可以用鐵鏈拴住我妹不要出去喝酒,我一直很想這樣做,可惜我沒有權利這樣做。」 ####

 
見事態嚴重,Makiyo一身素顏街坊裝,帶埋阿媽向林余駿太太道歉,其實Ma媽3年前患上腸癌,最近有傳擴散到肺部,肺癌更加去到第四期,所以個個都鬧Makiyo不孝,點解要擺埋阿媽上枱搏同情。

 
4/2露肉講大話未知道行兇過程俾人錄低晒,Makiyo濃妝跌膊開記者會,指司機冇禮貌兼偷襲佢胸部,思路不知幾清晰,後來知道大話穿煲,就不斷話飲得太醉,唔記得當晚發生咩事。


事發後,有網友响社交網站開設多個反Makiyo專頁,加加埋埋有50幾萬人俾LIKE,睇怕就算傷人罪名不成立,Makiyo都好難响台灣娛樂圈立足。


10/2 知道獲重判,友寄隆輝以日本傳統的「土下座」跪式,表示自己已深切反省,仲話一人做事一人當,希望當局唔好起訴Makiyo。


林余駿病情已經穩定,林太每日留守醫院照顧,據代表律師表示,林余駿願意原諒Makiyo等人,但大前提要求四人勇於認錯,坦白講清楚當日事發經過。






根據酒店提供嘅片段,孭住手袋嘅Makiyo與友寄隆輝打完人之後,同ㄚ子、湘瑩四人行買消夜返酒店醫肚,有指最後得Makiyo留低陪友寄隆輝過夜,佢落口供時亦承認被男方追求中。






案發當日分別有兩部的士拍下友寄隆輝打人,再截另一架的士走人嘅片段,長達50秒嘅打人過程中,清楚睇到佢一共踢咗15腳,之後仲好有紳士風度扶一扶Makiyo上車,真係點睇都唔似飲大咗囉!


同大小S份屬好姊妹,但家陣冇人敢開聲撐半句,Makiyo話願意做更多公益活動回饋社會,唉!到時你留得低响台灣再講啦!



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()