黃婉曼兩個月前以萬八蚊租住嘉亨灣市值 560萬的六百呎單位,佢話:「都係為咗返公司快啲啫。」

26歲黃婉曼,原名粘冰冰,這位 12歲才從潮州來港生活的潮州妹, 09年因為主持無綫天氣報告憑生鬼風格和 32F咪神身材,再加上一句「跳出香港」,成功上位。上年正式跳出 TVB,被李澤楷睇中,重金挖角成為 now藝人。

 

放大圖片

黃婉曼為 now一姐,除咗主持《撳錢》,亦繼續為中移動旗下旅遊雜誌《 12580尚悠》撰稿,之後又會為馬會做騷,絕對豬籠入水,而佢嘅事業線亦逐步解放。

 
放大圖片

13/2自爆蜜運
除主持外,黃婉曼亦接 job冇停手,週日( 13日)出席活動時自爆:「情人節要開工,收工後可能煎隻心形蛋畀佢。」《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

4/2
上月尾黃婉曼向本刊自爆已同舊男友分手,而佢亦喺 4/2微博,煞有介事寫心聲,唔通有新戀情?

 
放大圖片

黃婉曼同無綫首席攝影師曾志釗拍拖兩年多,雖然最後分手,但仍同舊愛保持好友關係。《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

新屋 嘉亨灣
黃婉曼家升呢,兩個月前以$18,000租住嘉亨灣 6百幾呎單位, now一姐住嘅地方係唔同啲。

 
放大圖片

舊居 葵涌唐樓
09年同男友曾志釗拍拖,當時黃婉曼同男朋友一齊租住月租$6,000葵涌誼發大廈。

 

自爆分手

上週三( 9日) now 101開台,重點節目《撳錢》由黃婉曼孭飛。節目出街三日已經有回響。既上 C1娛樂版又成為網上討論區熱話。人紅身份自然唔同,未上位前,黃婉曼曾表示會同拍拖兩年的無綫外勤攝影師曾志釗結婚,不過多咗機會搵真銀之後,黃婉曼已不時改變口風,一時話婚期押後,至上月尾更向本刊自爆同男友分手,但之後又玩失憶話情人節會同男友煮飯仔,分手成謎。
但據知情者透露:「佢半年前已經同阿釗分咗手喇!話工作時間就唔到喎!其實佢兩個嘅收入愈嚟愈有距離,分手都預咗啦!」

 

「我哋分開咗」

週日( 13日)黃婉曼做完《撳錢》節目,即刻截的士直駛位於西灣河的豪宅嘉亨灣第二座。據知黃婉曼半年前以萬 8蚊租住,升呢住港島豪宅,與以往跟前男友曾志釗拍拖蝸居葵涌唐樓,明顯好大分別。影到返新竇,黃婉曼表示:「我租咗兩個月左右啦,嗰度 6百呎,因為近公司(柴灣)。(係咪嫌前男友窮飛佢呀?)哎吔,你哋唔好咁講啦,我哋係分開咗,家仲係好朋友,但絕對唔係因為佢窮所以分手,你哋唔好咁寫佢啦!(家有冇男友?)唔知算唔算有,好難答你!」咁即係蜜運緊啦!唔怪得喺公開活動,記者問佢情人節點過時,黃婉曼甜絲絲:「可能收工之後買餸煮飯,煎心形蛋畀佢(男友)食。」同新男友嘅首個情人節,點都要 sweet啲嘅。

 

怒插 2個答案

《撳錢》係 now101皇牌節目,播映前秘密綵排半年,更搵嚟無綫、亞視前監製吳繼業(《最緊要正字》)和鄭寶榮(《百萬富翁》)過檔監製,再加上億元即時收集數據系統 Ipman講到幾勁,點知唔夠一星期已經被網友插爆製作草率。事緣週日( 13日)第 2條問題中,玩完之後被網友發現同時有兩個正確答案,搞到一眾網友喺《撳錢》 101專頁勁插,仲話罷睇 now喎!唔使咁認真呀?

 

放大圖片

週日( 13日)就係呢條問題令一眾觀眾狂抦!因為除咗沙田瀝源公共圖書館休息外,屯門游泳池亦因休館裝修而休息。

 
放大圖片

主持喺第 6條問題時,已發現第 2條答案出錯即補救,主持 Keyman承諾下星期二加碼到 20萬。不過一眾觀眾仍然不滿,繼續喺 now設立嘅 facebook專頁狂插。

 
放大圖片

由於群情洶湧, now再出招,喺 facebook公布喺 13日當晚,第 2條題目揀咗屯門答案嘅朋友,可以免費玩多一個星期,至 2月 27日。(原定本月 20日後開始收費。)

 
放大圖片

喺上週六( 12日)第 2條答案亦有出錯,網民質疑有矽膠避孕套存在,不過對於網友疑惑, now暫時未有回覆。

 

智囊團唔係大學生

《撳錢》製作單位,強調每條題目都經過大學生核實,仲搵埋編審譚小龍出鏡解畫,但未夠一個星期已出錯。 now公關表示:「我哋每條題目都係由 creative team諗出嚟,個 team有成幾十至一百人。(係咩人嚟 o架?全部大學生?)唔係,係我哋工作人員,學歷就唔肯定係咪全部大學喇!」邊個話大學生實啱晒 o架!

 

放大圖片

《撳錢》每次錄影前 3小時就開會,不過有題目錯得咁離譜,黃婉曼即求情:「出題目嗰班好大壓力 o架!大家畀啲機會啦!」《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

《撳錢》首播前,仲超認真做咗個 making of,搵嚟編審譚小龍講啲題目幾堅,全部搵大學生核實,點知出事。

 

農夫教路「第 7條先至係地獄」

計埋週日( 13日),《撳錢》播咗 5集,雖然有錯漏,不過亦掀起熱潮,由首晚萬幾人跳升到 4萬多人玩遊戲,而 8條題目中以第 2條令一眾觀眾最頭痛,每晚都幾乎死一半人,更有網民喺 facebook開設《撳錢》「第 2條地獄專頁」,不過農夫陸永就話:「我哋最初 set問題,係諗過第 7題先至係最難,係真正嘅地獄,你過到第 7題,第 8題基本上送俾你,同埋去到第 5、 6題,如果你心目中有兩個答案,咁你就唔好揀呢兩個,揀另外兩個冷門就啱喇!」
升呢黃婉曼亦教路:「最好係 4個人玩,一個負責撳掣,另外三個人,分別開電腦上定 Google、 Yahoo同百度三個網站,鬥快 search答案。」

 

放大圖片

左起
Hidy:最好好似《百萬富翁》咁有啲 50/50,或者可以有兩次機會就最好。
Rika:幾好玩!不過我唔係好識中文,如果有埋英文字幕好啲!
Hazel:用 iPhone搵答案應該未夠快,一定要有部電腦喺隔籬。

 
放大圖片

有網友話陳啟泰主持嘅《百萬富翁》、《操控者》啲題目準確好多,不過佢現身在台灣拍外景未能在截稿前回覆。

 
放大圖片

Wilson(錢國偉)話:「每日派 10萬,真係小小超先做到,無綫好難做,除咗派錢外,佢個 system好勁,做到即時接收咁多戶 data,呢個系統真係好貴。我估無綫唔會搞一個類似嘅節目,因為真係燒銀紙,不過銀彈攻勢係最勁!」

 

即場試玩 新 8模答啱 5題

為咗測試《撳錢》難度,本刊喺上週六( 12日)搵嚟周秀娜師妹新 8模嘅 Octobezz試玩。不過三位去到第 2條問題,已經被 K.O,但之後都憑亂撞或者斷估而揀啱答案,答啱咗 5題算有交代啦!

 

地獄題有例外

陸永話第 7條先係地獄,不過本刊發現第 7題唔係全部都難,好似週日( 13日)的問題,只要喺 google打復婚收費,就會出現答案,前後唔使 10秒。而 C君亦提醒大家,佢話:「玩《撳錢》嘅朋友,見到好似聲畫不夾,可能係你 BT緊或者下載好大檔案嘅嘢,影響接收訊號。」

 

放大圖片

雖然農夫話第 7條先致命,不過唔少觀眾喺第 2題已經 K.O.,根本挑戰唔到第 7題。

 
放大圖片

12/2 堅難

 
放大圖片

13/2 易 search

 

無綫: now唔係競爭對手

now《撳錢》來勢洶洶,有傳無綫急忙變招還擊,不過外事部副總監曾醒明就話:「我哋唔係變招,報道話草蜢主持嘅《華麗明星團》同埋《魔術擂台》(暫名)其實喺上年年底已經構思,同埋佢哋播映時間定咗係星期日,一星期播一集,唔會係一至五 10:35pm播,加上無綫唔想以派錢作招徠, now亦唔係競爭對手。一個免費,一個收費,兩個市場獨立。」雖然話唔係對手啫,不過有咁多新節目喺差唔多時段,無綫唔驚就假。

 

放大圖片

平日硬碰
《你們我們他們》之後就播放由蘇民峰、麥玲玲主持嘅《香港有運行》,之後就播《正識第一》第 2輯,由馬浚偉、鄧健泓主持。
《香港有運行》

 
放大圖片

《正識第一》第 2輯

 
放大圖片

週日對戰
草蜢主持嘅《華麗明星團》每集搵唔同嘉賓鬥靚,而《魔術擂台》就類似《殘酷一叮》魔術版,將會喺 3月份播映。
《華麗明星團》《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

《星星同學會》第 2輯
有傳 3月中播映,不過監製麥鎮東話:「未有通知喎!我都係搞緊《勁歌金曲》咋!」

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()