吳浩康未摸過!(真實對白)
升 cup31C︰手術後 9日莊思敏休養期,胸部不能受壓,以束胸帶及膠布纏胸,但已清楚見到事業線。"
封面
隆胸割眼後 9日 莊思敏豪晒新 C奶
2010年08月18日
近年 o靚模橫行,拋胸搶食,搞到一班天橋模冇啖好食。喺模界打滾 8年, 30歲嘅馬來西亞拿督女莊思敏,喺本月 6日決定自我「升呢」割雙眼皮兼隆胸,用最新科技交叉式植入勾雙眼皮、再以水滴形矽袋隆胸。莊思敏由單變雙眼皮,原本 31A升 Cup到 31C。手術後 9日( 15日),莊思敏為本刊披露進化過程,未經按摩嘅完美 C奶就未成型,但豐滿北半球同強勁事業線,呼之欲出。
互動片段

莊思敏豪晒新 C奶

30歲莊思敏( Jacqueline)做模已有 8年,出名貪靚嘅佢,本月 6日正式成為 Dr.Reborn代言人,以交叉式植入勾雙眼皮,再以水滴形矽袋隆胸,做完手術嘅莊思敏相當心急,手術後 6日( 12日),未復原嘅佢已急住戴上黑超,去中環夜蒲出席活動,成為風頭躉。


吳浩康和莊思敏拍拖 4年以來都表現恩愛,對於女友今次決定表示全力支持。《蘋果日報》圖片
 
薄背巨咪
莊思敏身形纖瘦、背薄,令其 C Cup加工身材更凸出。

唔准戴 bra
至於最緊要嘅「事業線」,莊思敏做完手術,正值休養期,手術後的 3星期內,胸部都不能受壓,更要 24小時戴住束胸帶固定胸形兼遮住傷口。
由於胸部不能受壓,所以莊思敏家不能戴胸罩,出街亦要真空上陣,而沖涼時亦不能弄濕傷口,瞓覺就唔可以打側瞓,要全程卧睡。其實咁辛苦,全因莊思敏希望事業有突破,她說:「我屋企係有錢,不過佢哋冇畀錢、冇畀附屬咭我 o架,全部自己搵自己食!我唔想黐雙眼皮膠紙黐到痛,亦希望可以着晚裝,可以靚啲先決定去割雙眼皮同隆胸。」
週日( 15日),手術後 9日,莊思敏為本刊豪晒自己進化過程,只見雙眼亦有些瘀痕及微腫,莊思敏說:「我個人比較腫呀,所以要耐少少,正常人一星期搞掂。」而 31C奶就未百分百成形,據 Dr.Reborn公關表示:「要去到完全康復大約個半月,頭兩三個星期休養,之後經醫生睇進度,就開始進行每星期三次胸部按摩。」她更即場示範按胸,用手喺乳房兩側及底下,順時針打圈 30分鐘。 
$8萬割眼
割咗雙眼皮嘅莊思敏,眼形分明,唔使刻意擘大已見到明顯雙眼皮。
 
以前暗雙
莊思敏原本內雙眼皮,望上去同單眼皮差唔多。
 
手術後 6日( 8月 12日)莊思敏已戴住黑超夜蒲,瘀血及傷痕清楚見到,但莊思敏就話:「唔痛喎!」 
超平 31A
未做手術前莊思敏只得 31A近乎零波,加上身形瘦削,非常骨感。
 
莊思敏今次以乳暈開刀法隆胸,整個手術過程大約 1小時,優點係傷口疤痕自然不明顯,但缺點係有機會減低乳頭敏感度。
 
前週五( 6日)莊思敏準備接受隆胸手術,佢植入嘅係第五代水滴形矽袋(只需 11萬),質感比較好,更加似真人胸。《忽然 1周》圖片

男友未摸過
「完美莊思敏」要兩個月先掂,佢已急不及待晒料,本週一出席婚紗騷。以前經常批評 o靚模拋胸嘅佢,今次打假波,似乎都要效法 o靚模路:她說:「我係批評只係拋胸,冇其他嘢嘅 o靚模,我點解家先有呢個決定,係因為以前平胸,可以行型格,家胸大咗,可以行其他路線。我唔係只係拋胸。」難怪王晶最近收歸佢做晶女郎,事業線肯定大派用場。
至於男友吳浩康,家喺北京拍劇,莊思敏話:「佢拍緊劇未見過我,更加冇摸過啦!但有好多朋友都摸過,但只限女性。」 
31C莊思敏家有身材,着泳衣亦相當爽快,入去更衣室唔使 5分鐘就搞掂,唔使加 pad慳時間好多。
 
束胸帶定型
隆胸後需戴住束胸帶 2至 3星期,固定胸部,乳頭傷口亦要貼紗布保護(紅圈)。
 
由於胸部暫時不能受壓,所以莊思敏家唔可以戴 bra。
 
按胸
手術後 2、 3星期,經醫生批准後,就開始接受按摩,喺乳房兩側及腋下,順時針按摩,每部分 30分鐘。
 
莊思敏總共着了 3套婚紗,升 cup嘅佢話:「我唔想成日攝 pad,我只不過將啲嘢由外置變內置啫!」
 
莊思敏「事業線」勁咗,人氣亦即刻上升,被大批記者圍住訪問。問佢騷價有冇勁升?佢話:「暫時未升,等公司(經理人為王晶)決定。」
 
不倒胸
由於胸部未經按摩軟化,所以莊思敏瞓喺梳化時會出現不倒胸情況。

水滴形矽袋係乜?


水滴形矽袋隆胸是 06年開發嘅隆胸技術,手術從乳暈開刀,比起由腋下、胸下開刀,傷口更細,而經過按摩後,令胸部線條、質感更自然,唔會出現警鐘胸效果!
整形醫生:有風險


「任何手術都有風險,譬如植入矽袋嘅隆胸手術,其實都有機會矽袋破裂、矽膠擴散、傷口發炎等等,但最緊要係心態,你整形係為自己,唔係為其他人,要諗清楚先好做,自己可以承擔幾多風險!做完隆胸手術 4個星期後,經醫生診斷可做任何活動包括行房。」
8億拿督女 
今年細妹莊思明攞港姐季軍,全家上下齊到慶功宴撐佢。

莊思敏的拿督父親莊寶為馬來西亞華僑富商,亦係香港上市公司中國光大控股有限公司的前主席,莊氏家族生意包括珠寶、房地產、紙業,身家估計 8億。

莊思敏隆胸後首現身 豐滿“北半球”呼之欲出

近年靓模橫行,抛胸搶食,搞到一班正牌模特賺錢不易。在模特界打滾8年, 30歲的馬來西亞拿督女莊思敏,在本月6日決定自我升級割雙眼皮兼隆胸,用最新科技交叉式植入勾雙眼皮、再以水滴形矽袋隆胸。

莊思敏由單變雙眼皮,胸部由原本31A升到31C。手術後9日(8月15日)莊思敏披露進化過程,未經按摩的完美C奶就未成型,但豐滿北半球同強勁的事業線呼之欲出。

莊思敏 豪晒 新 C奶 隆胸 割眼 後 9日

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()