放租物業被公開 蘇永康擬告地產代理 


蘇永康噚日下晝喺ifc買嘢食。


平時喺微博唔活躍嘅蘇永康,噚日喺微博上載咗張相,話自己去咗個人資料私隱專員公署,仲話因為有地產代理未經佢同意,喺地產刊物登咗佢名下物業嘅相,蘇康話本來想大事化小,但有關方面用大話冚大話,冇誠意解決,激到蘇康將件事交畀律師處理,至於佢去咗私隱專員公署,原來係幫港台拍劇。



康仔原本想放租碧瑤灣物業,但俾地產代理搞到佢好頭痕。資料圖片 

康仔噚日喺私隱專員公署拍攝,仲話最近自己嘅私隱唔受尊重。微博圖片 要求更正不果

見蘇康咁嬲,馮仁昭梗係搵佢八吓啦,蘇康喺電話好詳細咁解釋:「我前年買嗰間碧瑤灣樓放租,兩星期前交咗畀三間地產經紀,訂明只租唔賣,只賣文字廣告唔做圖文廣告,點知有地產刊物登咗出嚟,寫明地產代理係利嘉閣,層樓賣1,800萬仲登晒相。我覺得有誤導之嫌,話我賣樓,俾人話我經濟唔掂點算呀?我只係要求利嘉閣登更正、道歉啟事,但佢哋拖完一星期就話冇呢個先例,所以拒絕,我交畀律師處理,如果佢哋唔道歉更正就行動升級,去地產代理監管局投訴。」
另外,噚日上晝拍完劇,蘇康下晝兩點半去咗中環ifc買嘢,好快買完就畀錢走,出嚟見到記者笑笑口話:「扮睇唔到,你哋繼續。」跟住就搭電梯走人。

蘇永康1,500萬物業被睇全相 扯火追究

蘇永康近日為私隱專員公署趕拍《私隱何價》劇集,不料人生如戲,有地產代理涉嫌侵犯其私隱,在未得同意下,公開其物業內櫳相片大賣廣告,「全相」被公開,原本只想將物業放租,亦被寫成有意出售,嬲爆的蘇康決定訴諸法律要求有關方面更正及公開道歉。



蘇永康坦言不想生事,奈何覺得地產代理沒誠意,惟有尋求法律幫助。(資料圖片)

蘇康昨日在微博炮轟利嘉閣地產代理有侵犯私隱之嫌,他寫道:「未經我同意把我名下一個物業,全間屋刊登,本來我希望能大事化小,經一星期交涉後我發現他們完全無誠意解決問題,最令我氣憤的是他們企圖因(以)一個大話襟(冚)一個大話的方法矇(蒙)混過關,今早我已交由律師處理,我還是相信香港的法律。」

鄭重聲明嚴禁拍照

蘇康接受電話訪問時詳細交代事件經過,他指6月時透過3間地產代理,將多年前以1,500萬購入薄扶林碧瑤灣逾1,500呎物業,以每月6萬元放租,事前已向各地產代理鄭重聲明嚴禁拍攝有關單位內的照片以保私隱。不過約2周前,蘇媽媽看見兒子的物業相片在某地產刊物全面曝光,他說:「好詳盡,由客廳、睡房、工人房,甚至單位外景觀嘅相全部都有,仲話我係1,800萬放盤,寫明代理行係利嘉閣,真係錯得離譜!」


利嘉閣總裁廖偉強

蘇永康多年前以1,500萬購入薄扶林碧瑤灣逾1,500呎物業。

蘇康曾兩度聯絡地產經紀作了解,並要求作出「只租不賣」的更正及道歉聲明,可惜卻遭極不尊重及欠誠意的對待:「佢(經紀)初時話肯喺一星期後出聲明,結果梗係冇啦!我咪再打畀佢囉,點知佢話佢公司唔會開先河出聲明喎!我覺得佢係大話冚大話囉,畀我覺得係佢當我流囉!」由於他氣憤難平及要捍衞私隱權,故昨日已透過律師發出律師信予地產代理,指有關方面作錯誤引導及侵犯其私隱。

問為何覺得懷疑被某人偷拍物業?蘇康直言:「呢個好明顯啦!」他稱多年前另一物業被雜誌狗仔扮租客偷拍後大做新聞,令他見過鬼都怕黑!他謂:「本雜誌寫到我間屋好衰,話唔係豪裝,寫到好衰!」自此,蘇康為免再被人大做文章,故有租客睇樓時必安排工人「𥄫實」及不准拍攝。現為私隱專員公署拍劇的他,竟被侵犯私隱之嫌,可感諷刺?他哈哈笑:「我覺得好好笑囉!」

「你估我屎忽痕咩?」

蘇康強調其訴求很簡單:「只係佢哋肯登更正、道歉聲明,就算登到『丁屎』咁細格,我都接受。(要求賠錢?)唔會,唔係講我好多錢,老實講可以賠到幾多吖!」他自言不是無事生非的人,要透過法律解決問題亦感煩惱:「唔係話嘥錢打官司,但我真係好激氣又好煩,我搵咗曾幫謝霆鋒打官司嘅法律朋友幫手,我都怕煩到人,想息事寧人,你估我屎忽痕鍾意打官司咩?唯一令我開心嘅係,有好多朋友幫我轉發微博,真係好多人撐我。」

利嘉閣願作出道歉

昨日記者聯絡利嘉閣總裁廖偉強,他表示已通知職員,強調整件事是地產代理和刊物間溝通上出現錯誤,現了解事件當中。他得知業主不滿,已安排分區董事向蘇永康了解,初步感事態不算嚴重。廖偉強又指員工不會未經業主同意下而拍照,但若真的有員工疏忽,會作出道歉。

文:音樂組

張衞健:被欺負要據理力爭

蘇永康不滿物業放租變放盤,好兄弟張衞健(Dicky)與梁漢文(Edmond)都力撐他有理。Dicky在微博留言:「支持我的好朋友,若被欺負,肯定要據理力爭。」並呼籲網民轉發該條微博。他接受電話訪問時說:「蘇康一向肯包容別人,佢嬲係對方做錯咗,帶咗麻煩畀佢,但又唔肯更正。任何行業誠信好緊要,係人都有錯,錯咗唔更正咁冇誠意,阿康嬲係應該。有其他地產公司都打畀阿康媽咪話想登相宣傳,但佢婉拒,人哋都冇做到,呢啲就係操守。」



梁漢文(左起)與張衞健均認為蘇永康嬲得有道理。(資料圖片)

Edmond亦在電話中力撐:「知道蘇康層樓係放租而唔係賣,如果未經過佢同意,攞咗去做其他嘢,已經唔係幾啱同唔合理,睇吓可唔可以再傾啦。」他承認早已聽對方提及事件:「之前有同我講過,我諗佢係得唔到要嘅答案同合理解釋,作為兄弟梗係要支持佢啦。」

內地商演王 揸200萬保時捷

44歲蘇永康入行27年,1999年與新加坡女友馮麗清(Jane)結婚後,於新加坡開珍珠奶茶店和汽車公司,但先後結業。2002年,蘇康在台灣因藏搖頭丸被捕,入獄強制勒戒11天,2003年與Jane離婚,雙重打擊令他人氣急跌。



最近蘇永康與廖碧兒為「城電」拍新劇。

2007年,蘇康重新發展,先後在內地、台灣和香港紅館舉行大型演唱會。目前他擁有香港薄扶林碧瑤灣千呎單位,市值約港幣1,800萬元,另外還有一部Mini Cooper和價值港幣200萬元的保時捷跑車。


蘇永康經常駕駛愛驅與朋友四出玩樂。

實力派的蘇康可謂內地商演王,每逢七、八、九月旺季,他每星期都到內地唱騷,大約唱三首歌,歌酬達港幣20多萬元。最近他以港幣逾百萬元拍「城電」新劇,明年2月又再與張衞健等兄弟班在紅館開騷。

 令人誤會財政有問題

蘇永康原本打算放租旗下物業,無故被地產公司當成賣盤兼屋內環境在刊物曝光,令他大感不滿。律師黃國桐指地產公司在未經業主同意下,絕不能私自影相及刊出單位。他說:「蘇永康委任地產經紀放租,但經紀冇依合約進行,佢可以告地產毀約,要求賠償。同時佢係公眾人物,地產公司將佢嘅物業形容為由租變賣,令人誤會蘇永康財政上有問題,所以亦應該發一份道歉聲明。」

呂慧儀嘆藝人放租易惹麻煩

有「長腳蟹」之稱的靚太呂慧儀,早前被本報拍到四出睇樓盤。自嘲理財欠佳的她坦言不會以自己名義放租,會交給家人處理,以父親名或者公司名放租,故未試過遇到蘇永康個案。她說:「蘇永康呢個case真係好有問題,其實藝人用自己個名放租或持有物業,好易惹麻煩,用家人個名會好好多。」



呂慧儀不會以自己名義放租。(資料圖片)

此外,不少圈中人如方力申、黃宗澤、蔡卓妍、鍾欣桐、李彩華(Rain)等,亦化身包租公和包租婆,將持有物業收租。在內地吸金的圈中小富婆Rain坦言試過遇麻煩租客,對方經常欠交租,要母親上門叫對方交租。

 


鍾欣桐、蔡卓妍

方力申


 康仔放租豪宅一肚火

蘇永康委託利嘉閣放租位於薄扶林碧瑤灣的千五萬住宅物業,對方在未經他同意下將物業由租變賣,並在一份刊物中公開室內布置及環境,令他大為震怒並訴諸法律!

對於地產代理公司未經他同意便將物業的室內環境刊登在刊物中,蘇永康感到不受尊重,氣得在微博留言發炮,並就該公司侵犯私隱及錯誤陳述發律師信,為自己討公道!

事先聲明禁拍照

記者昨日聯絡上康仔,他表示該物業是於多年前以1,500萬元購入,面積逾1,500呎,用作收租。今年3月租客搬走後,他於6月將物業交由3間地產代理公司以月租6萬元放租,並事先聲明絕不容許拍攝有關物業的任何照片!怎料兩星期前,利嘉閣在一份刊物中刊登其物業「全相」,由睡房、廚房、工人房以至屋外環境都任睇,更稱物業以1,800萬元放盤,失實兼侵犯私隱!

康仔事後追究該公司,對方承諾刊登道歉及更正聲明,但直至昨日仍未有行動。當康仔再度接觸該公司時,對方卻稱從未開過發道歉聲明先河,康仔說:「簡直係一個大話冚一個大話!(要求賠償?)唔係為錢,係為公道,我嘅要求好簡單,只係要求道歉同更正。如果有個客諗住買我層樓,但我其實又唔係賣,可能個客會怪我拉高個價,我唔想食呢隻死貓。」

可控告毀約索償

對於康仔的指控,利嘉閣總裁廖偉強表示已向員工了解,承認公司與刊物溝通出錯,已着分區董事與蘇永康聯絡,公司亦會尋求律師意見,若員工出錯會道歉。

黃國桐律師指出,若經紀沒有依從合約,可告地產代理毀約及索償,加上康仔是公眾人物,地產代理誤將其物業由租變賣,會令人誤會他財政出現問題,應作出道歉聲明。

音樂組

康仔委託地產代理公司放租物業,卻換來一肚氣,更要訴諸法律!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()