A.古巨基
B.吳卓羲
C.何韻詩

句句金

句句金

2012年07月06日 ~~ 第884期 忽然1周

祖師戀近日鬧得熱烘烘,有記者問某藝人會否乘機公開戀情,點知某藝人回答:
永遠都唔會有另一半,我會孤獨終老。
嘩,使唔使「咒」自己「咒」得咁毒?快快脆口水講過,一語成讖就弊傢伙。

咁大家又估唔估到呢番說話係 ABC邊個藝人講嘅呢?(答案在本頁尾)




謝霆鋒早前被問及有關祖師戀嘅問題,佢自言唔會任意評論,並以騎呢理由擋駕:
依家要返屋企屙屎。
喂,咪以為低俗可以當幽默至得㗎。早前幫大學做完講座嘉賓,家下講嘢卻如斯「小學雞」,究竟你想點呀?




早前喺布吉跌傷嘅鄭希怡日前終於返港,大難不死嘅佢亦忍唔住講咗句:
回家感覺實在好好。
呢句真係最啱聽。大個女啦,要小心保護自己身體,咪要人擔心先得㗎。




大 S徐熙媛恨仔恨到發燒,作為妹妹嘅小 S徐熙娣竟老實不客氣「指責」家姐、姐夫;
他們應該少做事,多做愛。
可能佢哋日日做緊你唔知啫,不過既然小 S咁肉緊,不如入房指導下家姐。

答案: C藝人

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()