風聲緊,見少陣啦 Honey!(設計對白)
對於被校長稱呼「劉醫生」,師兄話:「忙到冇時間睇報紙,所以唔方便作答,多謝你嚟問我呢個問題啦!」個解釋牽強啲喎!

媽咪姐

師兄借拍戲避祖兒

2012年07月06日 ~~ 第884期 忽然1周

自「祖師戀」被揭,加上師兄(劉浩龍)高調承認戀情後,外界一致插爆男方。經一事長一智,師兄亦學識 咗「低調」兩個字!
話說本周一( 2日),成龍吹雞叫歌手幫忙為奧運錄歌,師兄亦係被邀之列。平時乜都舉手出席 嘅師兄,竟然為 咗避免同祖兒同場,居然連奧運盛事都冇面俾,寧願缺席錄歌。

師兄扮忙拒認「醫生」


翌日,媽咪姐去深水 埗探班,問正在拍攝 CTI新劇《第二人生》 嘅師兄點解唔去錄音?佢否認避祖兒:「我日日都拍劇呀,由早上六點拍到夜晚十點,我係知道要錄歌,但就真係忙到去唔到。」錄一首大合唱歌,至多花一、兩個小時,錄音當日大忙人 Eason、謝霆鋒都抽到時間,師兄呢個藉口講唔通喎!
雖然有傳英皇棒打鴛鴦,但拍劇有空檔時,師兄都會講電話、傳訊息;無獨有偶,早一日黃昏,媽咪姐就見到錄完音 嘅祖兒,佢部 iPhone要出動後備電 嚟吊命。睇 嚟風頭火勢,佢哋惟有轉玩地下情,暫時用電話神交住先囉!


師兄,你好叻呀!(設計對白)


睇你哋好得幾耐!(設計對白)
俾老死撬牆腳嘅何韻詩,周二( 3日)出席演唱會宣傳活動,被追問同祖兒係咪朋友時,佢答:「係!」不過問到同劉浩龍係咪朋友時,佢就嘴扁扁指住記者扯開話題:「我同你哋都係朋友啦!」


剛萌芽嘅戀情,卻受到外界及公司打壓,容祖兒對傳媒封口,唔講「祖師戀」,但背後仍密密同師兄煲電話粥及 whatsapp, iPhone未到半日已經冇晒電,要叉叉佢。




劉浩龍在深水埗街頭拍劇,吸引咗唔少途人圍觀,唔少師奶都認得佢,媽咪姐不時都聽到,「佢咪容祖兒條仔囉!」


周三( 4日),容祖兒知道何韻詩唔嬲佢時,佢話:「你哋得到答案咪得囉!」又指嚟緊會睇何韻詩同蕭敬騰個演唱會,力撐兩人再見亦是朋友。


周一( 2日)凌晨被問及點睇「祖師戀」時,譚校長笑指師兄是「劉醫生」,同時亦取笑埋祖兒。不過譚校長周二旋即在微博大讚祖兒:「祖兒見慣世面經得起風浪,的確有大將之風。」又登出兩人在周一錄音時的合照。


如果真係攣都拗番直,仲唔係劉醫生?
劉醫生好嘢,真係好勁!

群星撐奧運


倫敦奧運將於香港時間 7月 27日晚開幕,為隆重其事,成龍本周一發起一班樂壇歌手,聯手錄奧運歌,於是容祖兒、陳奕迅、謝霆鋒、林子祥夫婦、何超儀及許志安等星,雲集錄音室。


已有一段長時間冇入錄音室嘅謝霆鋒,亦俾面成龍,到錄音室唱番兩句。


Eason早上出席完《我們的 15青年大匯演》,便到佐敦錄音室錄奧運歌,晚上就過澳門欣賞韓國組合少女時代。一日走三場,好趕呀!


何超儀亦有份為奧運錄歌,不過當佢聽到記者問佢老友師兄嘅戀情,亦封口唔答。


阿 Lam同莎莉深居簡出,今次兩人拍拖到錄音室,極為難得。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()