鄭秀文( Sammi)自從今年 3月同許志安翻撻後,每次出嚟都甜到漏,之前佢仲同安仔靜雞雞去咗日本旅行,唔知係唔係預支蜜月?噚日 Sammi晨咁早就去迪士尼參加慈善步行籌款,由於天后駕到,大會安排消防員義工團體喺現場維持秩序,但反而令場面更混亂,搞到 Sammi好尷尬。

放大圖片
未想結婚嘅 Sammi見到現場嘅小朋友就母愛大發。

未想結婚嘅 Sammi見到現場嘅小朋友就母愛大發。

放大圖片
前晚安仔同 Sammi(右圖)喺日本旅行完返港,但兩人前後腳出閘。

前晚安仔同 Sammi(右圖)喺日本旅行完返港,但兩人前後腳出閘。

皆因冇化妝

前晚喺日本返港嘅 Sammi否認預支蜜月,仲話係情侶間嘅正常相處,希望大家唔會放大件事,佢話:「唔好睇得我哋過份甜蜜,我真係未有婚姻計劃,未有打算結婚。」不過佢解釋喺機場表現,係因為冇化妝,加上頭髮扁晒,佢怕上鏡唔好睇啫。此外,提到近日陳冠希又再爆淫照,曾經同佢合作嘅 Sammi就劃清界線話同佢唔係好熟,又話安仔唔會叫佢影親密照,更自嘲話:「除非我身材好啲,家影張 A4紙咪得囉,我冇呢個傾向同埋我好保守。」


啱啱同安仔拍拖去完旅行嘅 Sammi,噚日出席活動時自嘲身材唔突出。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()