組合農夫眼中的本地樂壇是咁的:不欣賞也不尊重音樂人;四大頒獎禮頒幾百個獎,荒謬;林峯紅爆,不是好彩,是智慧。然後一語道破:以前做歌手係搵錢,家冇錢唔好做歌手;上一輩樂壇權力者捍衞城池,要兩代後樂壇才能 change;還有,請信網民聲音是真相。 80後的農夫跳入公仔箱憑《撳錢》殺出血路;香港樂壇?「獨善其身,唔關我哋事。」好直啫!撰文:朱倬誼


其他娛樂名人影片

農夫的 C君和陸永離開舊老闆陳冠希( Edison),跟隨經理人 DJ Tommy闖天下,結果憑主持 now遊戲節目《撳錢》彈起。回想當日離開 Edison,農夫揚言未驚過,日前他們在柴灣接受訪問時說:「有嘢咪做囉,離開 Edison唔係憾事。」從樂壇走入公仔箱,農夫驚訝電視威力強勁。其實現今歌手甚難撈,側田曾說樂壇是廢的,在港賺的錢是零,但農夫踢爆:「我認識嘅佢好有錢喎。我哋就覺得好好做,養到自己仲畀到屋企人。香港樂壇唔尊重音樂人,幕後創作人冇人發掘冇人欣賞,所以阿田覺得辛苦,因為佢係做音樂。」

放大圖片
C君明年暑假會結婚,之後會努力造人。

C君明年暑假會結婚,之後會努力造人。

放大圖片
陸永自稱愛情第一,但以往拍拖的日子都很短。

陸永自稱愛情第一,但以往拍拖的日子都很短。

「好可笑好荒謬」 放大圖片
林峯。資料圖片

林峯。資料圖片

樂壇頒獎禮是否形同垃圾?陸永說:「未致於一嚿垃圾,梗有佢意義,但頒獎禮可以一年一個,全部人一齊搞更有意義。」 C君則說:「人哋咁大個美國,一個 Grammy(格林美)都係十個八個獎,香港搞咁多頒獎禮咁多獎好可笑、好荒謬。」有人對樂壇失望,農夫有沒有寄望?他們說:「樂壇唔關我哋事,我哋跳咗出嚟獨善其身,玩嘅唔係主流音樂,颳大風都颳唔到我哋。」講到搵食,農夫形容「 OK嘅」:「以前做歌手搵到錢,家啲人覺得歌手幾窮,係冇錢冇得做歌手。我哋唔喺貧窮線,但唔係林峯囉,佢超有錢。」C君又抵死說:「林峯揸得咁靚嘅車,等於我一年年薪啦。樂壇再過兩代一定好,家樂壇唔好,因為有班有權力嘅人習慣以往運作模式,會用最大力量去保護呢個模式。再過一兩代,家領導緊嘅 DJ、新進唱片公司嘅人會創造新規例。可能下一代得一個頒獎禮,咁咪一路好落去囉。」但下一代可能得一個林峯,農夫笑說:「家都係得一個林峯,佢已經唔屬於香港,屬於亞太區,所有亞洲人。」

林峯 Chok得有智慧

提起林峯,農夫就多嘢講,「佢唱歌喺無綫藝人中算好,又未係最好,林欣彤都好 o架。林峯係極度聰明嘅人,非常為自己嘅目標努力,如果唔係唔會咁紅。喺電視劇中點樣表現自己靚仔,都係佢諗出嚟,要有智慧先得。」農夫冇樣,但有 80後的腦袋,當上主持後做了大眾 friend,陸永去茶餐廳,次次被茶客手指指,「我冇咗十萬呀!」、「問題易啲啦!」身為高登友的農夫又肯聽網民之聲,「人哋話畀你知真相,唔係唔聽唔睇唔講,件事就冇。有啲藝人認住網民係一小撮人,意見唔真,其實網民數量大過市民。」


農夫的陸永(左)與 C君認為,香港樂壇要兩代後才能有改變。攝影:陳慧安

農夫 數 樂壇  林峯 超有錢

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()