先旨聲明, 31歲的「糖兄」潘雲峰與 23歲的「糖妹」黃山怡並無血緣關係,並不是大多數人以為的「堂兄妹」。
再次澄清,不是堂兄妹也並不代表糖兄阿峰就是糖妹 Kandy的兵,阿峰有個相戀六年的女友,任職公關,內外兼備。
說到這裏,糖妹反駁:「就算有女朋友,都唔代表唔係兵 o架……」
糖兄向糖妹解釋兵的定義:「有女朋友仲做兵,嗰啲係二拖一。」/ c: c7 M! P$ z# T3 v5 i
我問糖妹,要是糖兄單身,有冇得諗?糖妹說:「佢太女性化,我鍾意啲控制慾強嘅大男人。」/ p, |3 p2 m) S) y- R4 m
我問糖兄,他是不是如糖妹所說,對女友聽話聽教千依百順,糖兄說:「嗰啲唔叫聽話,嗰啲係尊重……」話音未落,我和糖妹笑咗。! l( `- r( l* H( t' K0 ?
' k% u% G" S; R( [

身材細細粒、矮過鄭融高過小儀,甜笑起來像極 o靚模陳嘉寶、陳慧嫻,現實榮升宅男討論區女神的這個,是糖妹 Kandy。+ }3 O. ~4 X, Z
肥獅大隻、四眼留鬚、總是乖乖站在 Kandy身後和音彈結他、被 HMV的價錢牌擋住臉的潛力觀音兵,是糖兄阿峰。! u* S8 T6 F3 [* |, y9 y) v
認住這兩位,專輯高炒價$280大元、〈一個人咖啡〉、〈自說自話〉 80後人人識唱兩嘴,去年度橫掃樂壇頒獎禮的最強新人組合,糖兄妹是也。  ]* s) ]1 X) v

黃山怡︰前嗰排咋嘛,我向一個男仔示愛,不過,俾佢拒絕咗。4 ^0 v' [7 l/ d+ k$ E$ I2 ]
潘雲峰︰女朋友話,最欣賞係我嘅思想貼近女性……) ]* b$ D: Z/ Z

黃山怡 主攻型女神
乜我係女神咩?係女神又點會冇人追呢?! d9 A$ ^8 O: h+ X) M& x/ c
兩三年前,都有人搵過我做 o靚模、出寫真,雖然我唔覺得自己有咁嘅本錢,佢哋覺得我有啩……我諗都唔諗就拒絕!我係鍾意唱歌,係要做歌星,雖然兩三年前,我一度以為自己離歌星夢愈嚟愈遠,我始終怕有朝一日可以唱歌,泳衣照會成為我嘅歷史。+ u( I: Q" ]5 k5 G; r
我喺香港出世,屋企住紅磡區舊樓,爸爸係學校校工,媽媽係家庭主婦。細細個屋企環境已經唔係話好,小學我已經鐸過人,會幫同學摺幸運星、做功課賺零用錢,連老師操行評語都話我:「節儉!」 12歲,細佬又出埋世,唔使講都知,屋企又多咗個負擔。
我鍾意唱歌,中三開始參加校內比賽,中五以後基本上唔放過所有校際同跨區歌唱比賽,讀完書就算冇得出道,我都要做節目搞手,起碼掹車邊喺呢行,再等機會唔遲。結果, 18歲簽約漢傳媒,公司因為人事變動同我解約,參加比賽認識嘅 Regen( HotCha)同 G.E.M.一個二個都出埋道,唔到我唔覺得急,怕自己老、怕自己再唔向現實低頭,唔知幾時先可以幫輕父母。

好在我份人夠主動,朋友介紹我幫阿峰唱 demo,我就主動搵阿峰一齊喺商場唱,就係咁喺朗豪坊遇上鶽家公司高層,終於得償所願。/ k- }6 S& ?( l% i- t
我份人就係咁樂觀、咁直接,結果點都好,我唔要自己試都唔敢試,得個後悔。出道前,係我同拍拖四年嘅男朋友講分手,前嗰排咋嘛,我向一個男仔示愛,不過,俾佢拒絕咗。佢細我一年,屬於唔同唱片公司,我係覺得有必要講出自己感受,結果,佢咪聽完我示愛嘅愛話,冇再打畀我囉……% ~. e" c& j$ t: y* n4 i, b$ c0 [
佢拒絕我嘅原因好簡單,我哋呢個階段拍拖對大家都冇好處,講得啱喎……我等咗咁多年都係等呢個機會,我好記得 18歲生日當日,我攞咗一場歌唱比賽冠軍,阿媽喺台下喊住咁送支玫瑰畀我;我同阿峰當年每場喺朗豪坊嘅表演,爹哋、媽咪同婆婆都唔會錯過,咁多年我等呢個歌星夢,佢哋從來冇畀過我壓力,陪我一齊等,終於夢想成真,我唔會令佢哋失望。1 A3 K8 x4 {' J+ \

出道年多,再版了 6次的 CD全部賣斷,首首大 hit,還勇奪去年叱咤生力軍銀獎,糖兄妹 2010人氣最強。《蘋果日報》圖片. ?# g! e8 a0 @; j* D
. l; X0 \6 e# I2 o8 Y7 Q
甜美可愛的主音糖妹被封為女神,負責歌詞、結他的拍檔阿峰慘變網友攻擊對象。2 X+ h5 j2 H9 J' d1 p5 f

潘雲峰︰絕種觀音兵
俾網友笑係 Kandy嘅兵,我真係冇乜嘢,俾人笑即係有人留意,最重要嘅,咁多人笑我,但係冇人笑我哋嘅音樂喎!
反而女朋友唔開心過我,因為佢怕我唔開心。仲有價錢牌貼落個頭,我笑咗:「 110蚊你個頭呀!」佢就知我冇事。
我女朋友係商場公關, 6年前我喺表演商場識咗佢,平安夜係我哋第一次約會。女朋友話,最欣賞係我嘅思想貼近女性……呢樣嘢我認,我寫過兩首歌畀女朋友,寫於初相識,緣於我唔靚仔又搵唔到錢,冇人睇好我哋,話我哋係美女與野獸組合,首歌叫〈離間計〉。第二首係拍拖兩年,佢生日當天嚟睇我喺商場唱歌,我當生日禮物咁唱畀佢聽。呢首歌叫〈 Runner〉,意思係,無論佢跑得有幾快,我都會盡力跑喺佢前邊,等佢見到前邊有我,等佢有安全感。當我講咗個含意出嚟,女朋友喊咗……呢兩首歌我諗我永遠唔會出版,因為呢兩首歌只屬於佢一個。

雖然拒絕做 o靚模,細細粒剪齊蔭、眼大大又很能裝可愛的糖妹絕對有 o靚模潛質。" @: d/ o( n; @) J' ^

Evelyn、 Leanne、 Anjaylia、糖妹
年紀外形相似,又在雜誌拍攝碰過面,糖妹與不少 o靚模稔熟。
m) y! K5 W5 c: k
我家住北角城市花園,阿媽係家庭主婦,阿爸曾經任職生力廠試酒員,後尾酒廠北移,阿爸轉職做貿易,推銷座枱電話。阿爸喺我心目中,一直係有個大肚 dum嘅試酒員。唔係屋企裝修,我喺佢床下底摷到有把結他,我都唔知佢識彈結他,仲要彈得咁好添!從此我都愛上結他, 18歲已經教結他、寫歌,仲有唱片公司想簽我做音樂人。. |% D3 n' D1 y7 p6 U  L8 r8 j" t
以前死 o靚仔唔識諗,懶有型咁話「我要做地下音樂,唔做主流。」推咗人。結果,咁就到兩年前再遇上機會入行。 : b3 s0 o% G7 k7 V8 @" ?
3 c' V0 r$ ]  v: E- G
朗豪坊係唱片公司老闆發掘我哋嘅地方,老老實實,淨係朗豪坊,都大把人唱得好過我哋,出唱片?我真係冇乜自信,驚死俾人柴台。我問老闆,點解要搵我哋,佢話因為我哋開心喎……4 L  `# f" }( j
以前教結他,一個星期成四十個學生,高峰期一個月搵到四、五萬,鶽家,忍痛教剩四個,做歌星收入比起以前差好遠,不過,值得!糖兄妹每次出騷,阿爸、阿媽都唔會錯過,睇住我從最後,企到台中央做主角,阿爸淨係話:「把結他聲唔夠喎……換條粗啲嘅弦啦……」其實乜都唔使講,聽我唱完,阿爸拍一拍我膊頭,明晒!9 T5 `0 N" @3 ~8 W* k3 y" C; F4 R

學生照被公開難得亦唔失禮:「我讀書年代成日贏歌唱比賽,學校好多師姐都好留意我。」

08年 12月 25日參加廣東道 30萬人倒數,是糖兄妹首次以職業歌手身份見歌迷,同場有林宥嘉、黃貫中和 S.H.E.。《蘋果日報》圖片3 T+ Y. i! u/ E# ~, i
/ f. F7 Q3 x) b. b

奴隸獸+ l& Q( \- n5 _8 A" E8 f
話晒是網友女神兼人氣歌手, Kandy說慳妹性格至今沒變,全身上下沒有一個名牌貨:「我唔買奢侈品 o架完全,咩係奢侈品?對我嚟講,有牌子就係奢侈品 o架啦,我真係一樣都冇買過!」
省下來的錢呢? Kandy說有時候給父母,有時候買禮物送給男朋友:「嗰啲我平時自己都冇、自己都唔捨得買嘅嘢,好似相機、 iPod touch,我都有送 男朋友……咁我都認,我係慳自己,豪男朋友嘅……」
人人都以為糖兄妹是一個女神與兵的組合,看不出來吧,觀音兵並非心屬女神,而女神骨子裏,才是真正的兵。
2 P5 `8 E6 s& H/ R, @) J
被指笑起來像陳慧嫻,還有 o靚模陳嘉寶(右),兩人最近更被打扮成孖妹做封面人物。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()