高海寧昨日在荷里活廣場出席台灣美食節活動,穿上低胸牛仔短裙的她搶去同場台灣女星柯以柔的風頭。高海寧坐下時小心翼翼,但大會送大八爪魚球給她時顧此失彼下不慎洩春光。高海寧性感谷事業線,她笑着承認說:「佢(指事業線)好耐冇出現喇,世界盃都好少放佢出嚟,今次要宣傳台灣,我都想去台灣發展,希望帶動到多啲工作。」性感是否較易搵 job?她說:「唔係,靚啫。」

內涵兼備 放大圖片
高海寧收八爪魚氣球時不慎洩春光。

高海寧收八爪魚氣球時不慎洩春光。

吳浩康的模特兒女友莊思敏近期也隆胸,可見女星靠事業線一樣競爭大,高海寧說:「唔會,我諗住做主持、拍劇,又有寫書,希望大家見到我嘅內涵。」問她可會隆胸?她即說:「唔需要,家身材都好滿意。」採訪、攝影:歐陽慧恩


高海寧昨日笑住谷事業線台灣工作。

高海寧騷事業線向台商抓撈

高海寧昨日出席台灣美食節活動,身穿牛仔布Tube Dress的她大騷事業線,相對同場的台灣女星柯以柔的密實打扮,高海寧似乎技勝一籌,不過伊人於台下就座時卻不慎露白底,認真失策!


高海寧谷胸亮相活動,望有機會赴台灣發展。

被喻為「新一代咪神」的高海寧,昨日性感上陣,笑言已很耐沒有把事業線騷出來,由於現場有不少台灣代表,望藉此吸引不同客戶,有助日後在台灣發展。問到是否認為性感較易被取悅?高海寧笑謂:「唔係,係呢條裙着出嚟有少少性感,(條裙size好似細咗啲?)因為要fit條腰,我買衫好慘,fit得個胸,腰位就會鬆,搞到成日要改裙。」


高海寧(右)與柯以柔宣傳台灣美食。

滿意身材唔使整

對於莊思敏認隆胸,問她是否覺得對方勇敢,高海寧謂:「係佢自己選擇,最緊要過到自己嗰關,出嚟有自信同開心,(覺唔覺對你競爭大咗?)我競爭唔係喺呢度,我有做主持同寫專欄,希望畀人睇到多啲內在嘢,(接唔接受隆胸同整容?)我冇呢個需要,好滿意自己嘅身材同樣貌,冇需要去做囉!」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()