o靚模會考露晒底, Rainbow得 2分、妄攝 Cat又涉嫌借同學成績單扮勁,新 8模 Betrys有 12分已經叻唔切四圍報喜。
好在唔係個個做模都咁冇腦,其中李思捷女友、前「味之天使」春卷王宝宝,最近就喺 YouTube幫網友解答愛情困惑,見解未必精闢,不過好受 o靚界歡迎。
春卷除轉做 o靚版白韻琴,家陣仲識幫人畫插畫賺外快,有技能唔使再靠剝, TVB扮嘢王李思捷揀女,唔只睇身材喎!3 |* T9 I% S9 D1 @% T# L" @

愛情顧問1 l4 B* W& t" `5 |9 V4 q; _  P
王宝宝喺 YouTube有三條片幫人解決感情問題,已經有幾十封信等佢解答,三條片加埋超過 5萬人睇過。
/ p& b, L  [7 g) H- q
男網友問:「我追緊個女仔,佢都話好鍾意我,但佢有男朋友 o架,我應該繼續追佢嗎?」
春卷:「你肯定佢 100%講真話?我嘅意見係你要小心呢個女仔,聽起上嚟佢好似利用緊你,有啲人可能想得到多啲關愛,但缺乏自我價值,就去利用別人去填補自己空虛。你改變唔到呢種人,但應該為自己打算。」. x. d$ f5 [$ n( V+ A& z% k2 P6 U, Y8 |
0 V$ ?0 v  G. |) P( }5 Q9 H( @
女網友問:「我男友瞞住我同另一個女仔一齊,佢唔認之餘仲次次俾我捉到,究竟應該繼續畀機會佢嗎?」0 R3 q& G' x8 Y5 j+ C4 |7 u
春卷:「呢種男人最靠唔住,我哋已經厭倦呢種人,不過如果佢講真話畀你知,你接受到嗎?定係會攻擊佢先?你真係想知道真相,定係想不停畀藉口自己繼續沉溺?」/ P' Q/ F8 Q6 O  }, {- \9 \
. s1 y: T& a# i
袁彌明︰啲答案咁無聊,答完好似冇答咁,好悶!不過 20歲係咁上下 o架嘞!
8 n. S5 E; i' f0 E  i& @
鄒凱光︰佢答得唔錯,夠客觀,唔會潑婦罵街,幾好吖!0 ]3 ?  D+ o4 I* J5 U: w1 J* z

喺英國出世、今年得 20歲嘅春卷王宝宝, 08年做「味之天使」俾宅男留意,同喺加拿大多倫多大學美術系畢業嘅李思捷拍拖同聲同氣,家陣年紀輕輕喺 YouTube幫人解決愛情問題,反應估唔到幾熱烈。& C1 C  I8 ~  l+ X8 w! J

08︰跳開心舞
未做白姐姐前,王宝宝都有鋪自拍癮,不過內容好無聊,一時喺屋企自拍跳開心舞、一時又教人切菠蘿,一啲都唔似有腦!

09︰教切菠蘿

嫌 o靚模朵臭- H! P6 S  m6 q( \5 `; T2 F
春卷話:「雖然自己唔係愛情專家,但係啲網友反應都唔錯,仲叫我做 Love Doctor添,有網友話我講嘢幾得意,甚至提議我出書。有啲係根據自己經驗分析,好似第三者呢啲 case好多人都試過。我覺得愛情係一件好開心嘅事,亦可以令自己更有自信。」8 z5 L# `1 ]: n7 `" c: t9 h
做愛情顧問為興趣,春卷搵食除咗靠做 model外,原來仲有幫人畫插畫,同門「味之天使」大部分喺無綫女堆中掙扎或者轉 feel變 o靚模,春卷好抗拒話:「我唔係 o靚模,我覺得 o靚模有貶意,畫畫賺幾多錢唔想講,總之養得起自己啦,我參加過「世界模特兒大賽」,可能我份人比較獨立啦,好少同其他天使接觸,我鍾意一個人喺 coffee house睇吓書,一個人先可以諗多啲嘢。唔好處就係冇乜人同你傾偈囉!」

今年 6月俾記者多次拍下同李思捷拍拖,上星期做港姐主持的李思捷又再俾志偉笑佢成世食春卷,揚到咁但春卷都堅持唔講,驚乜呢?《忽然 1周》圖片. s$ {# Y: A$ {

王宝宝嘅經理人 Kitty係今年港姐亞軍張秀文提名人同馬賽嘅契媽。上年幫無綫影過水着寫真,但王宝宝說:「其實嗰時都唔係好想影,不過無綫叫到咪影囉,但係都影得好開心吖。」
$ X% s5 w* V
李思捷:超支持
回港兩年同李思捷拍拖多次斷正,王宝宝仍唔多肯認,只說:「我唔想講太多啦。」不過一提起港女,王宝宝又繼續有見解:「香港女仔畀我感覺好 Materialistic(物質主義),好似不停買嘢滿足自己。我覺得佢哋操控性好強,我啲異性朋友成日俾女友鬧,怕晒佢哋,喺英國男女關係平等啲囉!」女友有細藝,男友李思捷就同王宝宝一樣扮無知話:「我唔知佢啲嘢喎,咁梗係對佢嘅創作超支持啦!」請問專家王宝宝,情侶因乜要唔認拍緊拖呢?8 j/ s; J" `0 o

代表作
09年參加「世界模特兒大賽」入到 10強兼獲「最佳愛心大使獎」,雖然只係豬肉獎,不過王宝宝話:「有獎攞已經好開心。」7 f3 Z' C" m- N: }( f4 L) h% O

王宝宝(後左一)做「味之天使」時唔夠藍莓搶鏡(後左二), 09年有傳豆沙包梁懿晴(後右一)因不肯去飯局陪客而被飛。宝宝話:「未聽過有呢啲飯局,就算有都唔會去囉。」
畫畫有潛質
宝宝喺英國 Kingston College讀 Media Communication,冇正式學過畫畫,但估唔到又畫得幾好,連插畫師 Maysum都讚,問王宝宝最近有幫邊間公司合作,佢又死都唔肯講!但又話做 model同畫畫都未必係終身職業:「我會畀三至五年時間自己,呢幾年咪當畀自己見識吓囉!但係一定會返英國讀大學。」: X) f) R8 \3 Q, i/ j
) {2 x7 J5 W) D2 N& I# g, W
宝宝表示最愛日本插畫師 Ayalato,呢幅宝宝自畫像, Maysum都讚:「畫得 ok,比例做得幾好,但 details位要再操吓。」) v+ A" T# l3 b3 ]0 e2 c& S+ E/ n

王宝宝作畫鍾意用紅色, Maysum就話:「顏色比較強烈,反映到佢性格幾熱情同埋開心。」

黎明有個樂基兒鍾意畫畫,鍾意扮四大天王嘅李思捷亦有個 model女友王宝宝,又係識畫畫兼閒時會去藝術中心睇吓畫展,乜夾到咁呀!

潮畫師激評4 o- K3 u$ Y4 ?& j, ~. C% X# y
本地著名插畫師兼跨媒體創作人,早前同潮店 ZTAMPZ合作出福音 tee,最近更於多啦 A夢 46周年名人彩繪公仔展其中一個 artist。 : {. L+ U, H8 B0 `. F5 O

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()