我的吳嘉龍印象,在 now100台熱播的《 Cooking媽嫲》之前,還停留在 03年他露股陪襯周汶錡拍的脫毛中心廣告裏。
結果,真人到場,發現當年那個身高六呎、 fit到漏、屁股很挺、人人都讚比父親帥得多的吳耀漢之子腰股合一,身材有點走樣時,不能不承認,有點失望。
雖說今年已經 34歲,不留戀男模生涯、覺得肥些才有男人味,我問吳嘉龍到底胖了多少磅?他扁嘴搖頭說不想提。9 [, C9 `8 x& S* {/ K
換作你,被一張半唐番面孔所限,闖了 7年影圈,一個可圈可點的角色也沒有,有機會入屋做電視飲食節目主持,代價是半日食四餐放棄人人羨慕的 model身材,可以點揀?0 |/ N' U+ F" o4 W7 Y" m+ x- l0 W
- p+ p& F& `& O$ Y0 f6 {
6 O( W; I; q% N& j$ O
做完一年主持、錄完 39集《 Cooking媽嫲》,吳嘉龍的收成期到了,冧莊主持下一季節目、被新加坡電視台看中做 20集電視劇第一男主角、其他本地電視台向他招手,更有傳會主演內地七千萬製作大片扮「犀利哥」以外,師奶 fans激增、落到超市、街市人人叫得出名,才真正讓他體會到「入屋」兩個字。
「你哋當我係鬼仔,其實我喺香港出世,十二歲先去英國讀書,你哋當我係鬼仔,我當自己香港人。做呢個節目我有私心,係想搵番童年嘅味道……」& ~7 `6 v2 d( K6 D. Q3 s4 h
不但入了屋,找回不少曾經只屬於記憶的香港味道,吳嘉龍說自己的廣東話愈說愈順口,終於能與兒時疏離的父親用廣東話溝通才是意想不到的 bonus,比起這些,增的那些磅數算甚麼?8 s6 ?% O+ m7 W

It's all about food' a. ~' J4 w4 B: g! t7 G  i
入行 7年代表作欠奉,除了露股一役及與周汶錡傳過緋聞外,為人記得的可能只有 04年在楊凡電影《蝴蝶》中虐待過章小蕙,吳嘉龍說,不用別人提醒,他也知道自己的事業發展太一般。一年前正覺得前路茫茫有點灰心之際被 now接洽,順理成章加入了電視圈。
食唔係重點,節目重點係「家」。每集去唔同屋企作客,食媽媽、婆婆嘅拿手好菜,真係俾我搵番唔少童年回憶。
細個媽咪喺香港開咗幾間髮型屋,成日會帶埋我返太子間鋪頭返工。鋪頭所有人我會叫叔叔、姨姨,大家每日一齊食飯,嗰度就係屋企以外我另外一個家。媽咪請咗一個嬸嬸煮飯,後樓梯嗰個好細嘅空位就係廚房,我每日開飯前就坐喺樓梯口睇嬸嬸煮飯,吼佢唔覺意偷食。唔知點解呢?永遠偷食嗰第一啖最好味,餸菜明明係最簡單嘅鹹魚肉餅、梅菜蒸魚,大個之後好難再搵番嗰啲味道。) {8 `, I- h1 d$ f& _6 }2 P1 Z( I
( ?' g" ?0 H# I4 L0 I2 b
劉心悠主持 now100台《 Cooking媽嫲》,半唐番加台灣妹每集去港人大家庭試港式住家菜,反而負負得正成為網民熱話。6 U, a: h; W& a% ?* m1 i. f3 D
& S  f$ y+ \& d1 @! a* P1 a0 S) g
03年出道後即成為激光脫毛公司御用男模,與代言人周汶錡合作情侶連拍多輯親密肉照,隨即傳出緋聞。- U* u0 E& N% p
! H$ _- _9 H9 `% R
仲有行街嘅味道……以前屋企住九龍城,嗰陣冇九龍城街市,媽咪每日收工都會帶我去「墟」買餸。經過啲魚檔,老闆同阿媽好熟,離遠已經嗌:「喂,鬼婆!買魚啦!啲魚靚呀!」我媽咪就話:「你呃我唔識嘢呀!啲魚臭喎,睇隻眼都知唔新鮮,賣平啲啦!」……女人真係好得意,廣東話都未講得正,已經識講價。
爹哋啱啱帶媽咪返香港住喺爺爺屋企,媽咪一句廣東話都唔識,屋企老人家又一句英文都唔識,開始傾到偈,都係由廚房開始……你明嘛,食物真係唔只食飽肚咁簡單。* [# t% j6 i( U8 M) `
其實我自己都識煮,我大學時代喺唔同餐廳打過工,個牙買加籍嘅大廚好懶,成日話佢係大廚,淨係會煮 menu上面個 special dishes,其他嘢要我煮晒。一日其實有幾多人會點 special dishes呢?就係咁, menu有幾多嘢,我就識煮幾多嘢。7 q, v0 n" D: _

外表俊俏身形健碩,吳嘉龍 04年被專愛拍美男的楊凡導演睇中,演出三級片《桃色》,與男模 Sho及章小蕙、韓國變性人河利秀都有大膽演出。《壹週刊》圖片
, V) u1 _. M* X  z: ~6 B6 U
吳嘉龍說童年時代父親吳耀漢長年在外拍戲,只有新戲上,才有機會跟英籍母親入戲院見番夠本。

意外收獲! q) D; s  X$ f: }
不用質疑,雖然發音依然歪歪哋,「嬸嬸」叫「深深」、「低潮」讀做「低時」,訪問全程吳嘉龍九成半時間都講的是廣東話,順口又地道周不時還叫媽咪做「老母」。吳嘉龍說,事業發展受阻,不多不少因為自己的廣東話說得差。做了一年主持,廣東話進步以外,最大的得着,是總算能跟父親吳耀漢像父子一樣溝通。
爹哋係喜劇演員,佢喺屋企其實好嚴肅,一啲都唔搞笑。
佢成年都喺出面拍戲,經常幾個月見唔到人,事實上,佢返唔返嚟分別都唔大,佢對我哋好隨意、唔太鍾意講自己嘢,亦都可能因為喺出邊拍戲太辛苦,佢返親嚟都係坐喺度睇報紙、冇耐仲攰到瞓着埋, family day佢會出席,但係永遠坐埋一邊睇我哋玩,唔多出聲。 ; D8 C# Q8 I9 o% p- T  ^

入行多年一直是天后拍 MV熱門人選,爭住攬的除了容祖兒還有台灣天后蔡依林,名副其實男花瓶。

我諗係因為爺爺有四個老婆,兄弟姐妹太多,爹哋受到嘅關注少,好細就學識獨立,亦都唔太知道父子應該點相處。直到十七歲,爹哋難得返嚟,坐喺飯枱睇報紙等食飯,我問佢:「爹哋,點解你好少講你細個嘅嘢!」結果佢擺低報紙、繑埋手,咁就同我講咗五個鐘。嗰次,我諗爹哋第一次發現我大個仔,係我哋兩父子第一次真正溝通。
我哋兩父子咁少傾偈,所以我真係唔同意我入呢行係受佢影響。直到呢幾年,我先至慢慢了解佢,知道佢變得咁保護自己都係因為後生太易信人、蝕過底、俾人害過。都係呢幾年,佢先至會對我做緊嘅嘢畀意見……所謂意見,就係每日都講:「你知唔知,你會失敗!」佢係要每日提醒我,要準備面對失敗。
我喺英國做舞台劇,因為中國人面孔得唔到角色,返到嚟香港,又因為外形似外國人,發展一般……我真係唔介意,因為外表冇得改變,冇所謂,低潮係一個好好嘅位置……但我真係覺得自己好失敗……出街,經常有人捉住我問我係唔係吳耀漢個仔,話我知好鍾意睇爹哋做戲……真係好神奇,一套廿幾年前嘅戲,佢哋講起都即刻覺得好開心好好笑。你話爹哋幾叻?我覺得自己失敗在,永遠冇可能會做得似爹哋咁好。 . ]' A3 o: y) d; S0 |

發展一般……我真係唔介意,因為外表冇得改變,冇所謂,低潮係一個好好嘅位置……
 f- {% l
我想有個家  V  g- J# P; v1 [" L
從初入行的周汶錡、當街擁吻的前 Theme太子女賴沅貞和無數夜場門外被偷拍到的辣妹,論情史,吳嘉龍贏父親贏到開巷。吳嘉龍澄清,對上被影到在街頭熱情抓臀的其實是拍拖四年的混血女友 Leah,也是他最近在認真考慮的結婚對象。) C8 q5 q9 n: ?. y' E2 T2 n
邊個後生冇玩過呢?啱啱返到香港,真係有一段時間玩到癲,我承認,去飲去蒲最大目的都係想識女仔。% m8 U$ D( v) w4 k0 h( Y& J
個個人都會經歷呢啲階段,曾經鍾意熱鬧,鶽家淨係想靜、想返屋企,以前身邊好多朋友、不停轉女朋友,鶽家好朋友同女朋友一樣,都係一個就夠。
我有個最好嘅朋友,結咗婚、生咗個女,老婆出去做嘢,佢就留喺屋企湊女……好得意、好溫暖,我都覺得自己係時候有個自己嘅家。* C- q2 [. ?3 O
我唔係你哋諗咁花心,每次人生低潮永遠都係因為失戀,我仲記得初戀最誇張,我足足低潮咗一年至恢復正常。

我承認,去飲去蒲最大目的都係想識女仔。5 p2 c6 B( d0 J7 ]- H
/ l" m$ n: Z. z- f" y- F6 V, d
每次拍拖每次攞個心出嚟,係因為你覺得佢係 right person,結果分咗手、受咗傷,下次再遇到,人就會變得愈嚟愈懷疑佢係唔係嗰個人、應唔應該攞個心出嚟。不過愈大我愈明白,要攞個心出嚟至算一段關係,一段關係最重要始終係相處。
爹哋媽咪一齊頭嗰廿幾年,一個要拍戲、一個忙住照顧屋企同我哋四兄弟姐妹,喺我眼中,呢十幾年至見到佢哋兩個真正拍緊拖。
有時見到佢哋覺得好 sweet……兩個人四十年後仲喺一齊,仲當緊我哋係 babies,你唔覺得好 sweet咩?我好多謝爹哋媽咪,佢哋畀我睇到一段關係最成功嘅例子。4 F3 ^" u( m5 b3 U1 w7 g. s3 H
我今年 34歲,差唔多係時候……話時話,呢啲結婚念頭有時我都搞唔清楚係我想呢,定係女朋友影響我……哈哈……我真係覺得女朋友好叻,同我一齊 4年仲唔叻?唔覺唔覺搞到我想娶佢,仲唔係佢叻……" }# O% N, r2 }0 S1 L

現任女友 Leah是韓裔美籍混血兒,相戀 4年亦獲父母喜愛,極有機會修成正果。《壹週刊》圖片: e( V, z* E/ N+ n$ y
" M# ~* \3 Z6 q2 D( F4 A4 a
回港初期夜生活豐富,出名夜夜笙歌兼晚晚換畫, 05年與前 Theme太子女賴沅貞街頭擁吻、食一條雪條揭發戀情。《蘋果日報》圖片6 Z" f, i( D' E: }7 o

肌的過去式
訪問前,有個與吳嘉龍合作過的朋友說對他印象麻麻。
原來是不久前的一次訪問,記者臨場請他無上裝騷肌肉,被他一口拒絕,因此得到了又寸又不合作的評語。, t' m" l9 V# y
訪問後,我弄明白,既然脫了衣服看到的是只有贅肉不是肌肉,吳嘉龍當然寧願大家的記憶還是停留在過去就好。
|沒有肌肉的吳嘉龍,仲得意啦!
7 |, L" k* s7 z3 z
! l; C6 o. r  r$ I1 o) |


u2 g1 t& t5 ~6 _
撰文:朱小博
攝影:林子賢: r+ \9 f. R0 C" {' X9 R
化妝、髮型: Meegan
形象: Bryan@ the Flaming 
服裝: Eden Park
鳴謝地點提供: GAGGENAU

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()