玉女冇市場,連玉女掌門人周慧敏都不顧形象扮 les炒飯,拍開《四葉草》呢類青春愛情片的詩雅,與陳偉霆在《前度》啜爆後,最近再試新底線

下月初上映的援交新戲《囡囡》, 25歲詩雅除做援交妹賣淫,更被英皇同門師弟、扮嫖客的駱振偉用手扣鎖住虐玩,又與戲中男友曾國祥有激烈床戲,剝衫露 bra,玉女變慾女。
忽然去盡,詩雅為演好囡囡,踩上援交網做賽前預習。連拍激戲,詩雅講明短期內唔會再激。最後一次,真係要绩實喇!

連續兩套戲《前度》同《囡囡》都有床戲, 25歲詩雅話暫時唔想再拍呢類戲,「拍呢場戲前兩個月,開始 feel到有壓力,緊張到每晚食安眠藥先瞓到!我諗等我成熟啲先再拍啦!」8 Q0 o& i  n: W. |5 ^

新片《囡囡》講述詩雅和梁詠琪美亞同門冼色麗等四個援交女,為錢為仔為名牌做援交,題材大膽,所以戲中唔少裸露鏡頭同性愛場面。做嫖客的 EO2成員 Eric(謝凱榮)要露股,冼色麗亦要露背拍床戲。/ i* n0 I; e7 Y
7 }/ Y' Y+ S' U& u3 Y1 y+ C
聞下體
有特殊癖好嘅嫖客駱振偉(右)專揀嚟緊經期嘅囡囡,仲要聞清楚係咪貨真價實,超變態!
- |. p9 ]  k" h: W; G3 g  a
推埋牆
駱振偉極之粗暴,除咗強吻同推詩雅落床,仲用手扣將佢鎖埋牆玩 SM。

* E* y4 K$ N9 i5 `, j4 @
玩 SM4 f  i% f) _. [3 y7 h1 `: B
呢場 SM戲雖然唔使詩雅賣肉,但就要俾駱振偉鎖住對手強暴。佢話如果現實中男友有呢類要求,佢絕對唔會應承,「我比較傳統,接受唔到玩 SM!」

志偉仔摸胸
詩雅同曾志偉兒子曾國祥(上)做情侶,兩人啜爆之餘,曾國祥隻手仲搭住詩雅個胸,好敏感喎!
4 V% l' Q# w$ l9 o
剝淨 bra
呢幕詩雅淨係戴住個 bra出鏡,已經係佢全套戲中露得最多嘅一幕。佢話專登揀個靚 bra拍呢場戲,可惜個「爸爸」保守咗啲喎。1 C6 D, x/ Y1 L) i
0 p* m1 k  V% g  j" n0 p
5個 top打底6 G! u( g5 s. M+ l( C
比起《前度》入面同陳偉霆場大露背床上戲,詩雅今次在《囡囡》中最盡亦只係剝剩個 bra,但其中一場遇到變態嫖客駱振偉的場口,詩雅就俾對方虐打同被迫玩 SM。「場戲真係喺時鐘酒店拍,講駱振偉專揀啲嚟緊 period(月經)嘅女仔,佢一嚟到就好粗暴咁錫我,又推我落床,搞到我嘴都腫晒,跟住仲玩埋手扣。我咁大個女都係第一次見識酒店張圓床同手扣呢啲道具!」
由於呢場戲要被對手粗暴摧花,詩雅做足準備工夫。「拍嘅時候清晒場,得番我、駱振偉同導演,同埋我着咗 4、 5個 tube top打底,再用膠紙黐到實一實,肯定唔會有蝕底!」. ^9 W' @$ h9 y( L! F/ g
3 E+ V: o3 y" [+ m8 A5 e/ C( P+ K- G
扮嫖客搵女& v; y. r* ~2 C, a
詩雅戲中除要援交,亦係一個幫嫖客聯絡囡囡的中間人。為了解援交女的現實生活同溝通方法,詩雅親自上援交網扮嫖客。「開拍前我睇過《 o靚妹仔》同《涉谷 24小時》做參考,導演都有畀資料我哋睇,不過我想知多啲呢個圈嘅用字同講嘢方式,咪上網留言扮嫖客諗住同佢哋傾偈囉,不過最後冇人覆,可能我扮男人扮得唔似啩!」
/ w& T( R. P* W! g) S拍戲拍到上援交網實戰咁專業,唔怪得最近詩雅俾中央台睇中搵佢拍劇啦!

冼色麗(左)喺戲中露得多過詩雅(右),更有成 4、 5場床戲,佢話事後諗起都唔舒服,「我同幾個對手之前完全唔識,大家打個招呼就要開始拍床戲,事後諗番啲畫面覺得好唔舒服!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()