周秀娜與球星山度士昨日到朗豪坊出席英格蘭足總盃獎杯展覽活動,身為曼聯 fans的周秀娜,被問到當局指她違規進入動漫節宣傳時說:「其實件事都過咗去,都係應參展商要求。知道有呢個代言工作嘅時候,已經係包括咗入場宣傳,自己都係做番應該做嘅嘢。」

預告表演打碟

問到可會覺得被針對時,周秀娜說:「由頭到尾都冇喎,入到去都好開心,好順利。」被問到其間可有被阻撓時,周秀娜笑說:「除咗我身上件 cosplay衫阻撓到自己之外,成個過程同走都冇引起混亂喎。」之後她又提到稍後將為某音樂會任嘉賓,又會首次公開於觀眾前和 DJ表演打碟。採訪、攝影:藍文浩


周秀娜昨日與山度士齊出席足球活動,她大騷纖腰。

周秀娜懶理踩場被譴責

周秀娜於周日高調踩入動漫展場為其代言的遊戲game做宣傳,翌日即被大會發聲明譴責違規。昨日周秀娜出席朗豪坊舉行的「英格蘭足總盃獎展覽2010」揭幕禮時,穿短褲露出腰肢,拿着足球拍照,心情未有受影響,她說:「其實都過咗去,嗰日係應參展商做活動,一早都知要出席活動,只係做番自己嘢,而入去嘅過程都好順利,可能只係參展商同大會溝通上出問題,(入去時有冇阻滯?)冇。」


周秀娜一向喜歡看足球,最喜愛的球星是朗尼和C朗拿度。

她並透露半年前已學捽碟,稍後將有機會演出,自言是實現了夢想。


周秀娜違規踩入動漫節,一度引起混亂。

周秀娜寸參展商溝通有問題

周秀娜被禁於動漫節攤位宣傳,但她上周日硬闖會展,事後更理直氣壯地表示只是盡本分,還死撐是大會和參展商溝通有問題,認真膽生毛!

周秀娜(Chrissie)昨日穿上短褲露蠻腰和長腿,出席朗豪坊舉行的《英格蘭足總盃獎展覽2010》揭幕,她說:「世界盃嗰排氣氛好好,我就鍾意曼聯,最鍾意嘅球星就係朗尼同C朗。」早前她被動漫大會封殺,嚴禁於攤位宣傳,但Chrissie一於少理,上周日還穿上誇張的Cosplay進場宣傳,吸引大批龍友圍觀拍照,場內擠得水洩不通。


周秀娜主持開球,表現有板有眼。
周秀娜主持開球,表現有板有眼。


動漫節現場有反o靚模團體示威,市民即席簽名支持。
動漫節現場有反o靚模團體示威,市民即席簽名支持。


劉欣宜表示今年未有機會到動漫節。
劉欣宜表示今年未有機會到動漫節。



對於被大會指違規,Chrissie淡然及理直氣壯地說:「其實都過咗去啦!嗰日去係參加參展商嘅活動,之前都知道會出席活動,我只係做番自己嘢。(入動漫節有冇被阻?)冇喎!入去都好順利,可能係大會同參展商溝通出現問題。(覺得被針對?)一直唔覺。」連客戶都敢冒犯,娜姐果然是烈女!問到動漫過後忙甚麼?Chrissie表示稍後會去捽碟,已學習半年,終可實現夢想。此外,「反o靚模」團體昨日在動漫節抗議,但發起人否認針對Chrissie。



劉欣宜自誇寫真屬中上

另一邊廂,梁俊軒昨晚舉行迷你音樂會,吸引劉欣宜(E Cup Baby)、唐寧及戚黛黛等捧場,E Cup Baby表示欣賞梁俊軒的音樂才華:「都會向佢邀歌!」參加動漫節出身的她,今年未有機會到動漫節:「我比較留意寫真,睇過幾本之後,覺得自己嗰本都屬於中上,銷量都唔錯o架!」

名人組
周秀娜穿短褲出席活動,露纖腰兼晒長腿。
周秀娜穿短褲出席活動,露纖腰兼晒長腿。

周 秀 娜 唔 覺 被 針 對
 

 

【 明 報 專 訊 】 周 秀 娜 昨 午 在 朗 豪 坊 出 席 活 動 , 以 一 身 曼 聯 新 球 衣 現 身 的 周 秀 娜 暫 收 起 性 感 , 只 露 出 小 蠻 腰 , 她 表 示 最 喜 愛 的 球 隊 就 是 曼 聯 , 笑 稱 為 愛 看 靚 仔 , 當 中 最 喜 歡 的 是 曼 聯 球 星 朗 尼 。 日 前 周 秀 娜 硬 闖 動 漫 節 會 場 , 被 主 辦 單 位 點 名 批 評 違 規 進 入 , 周 秀 娜 對 此 表 示 已 成 過 去 , 她 說 : 「 當 日 是 應 參 展 商 要 求 入 場 , 合 約 包 括 了 當 天 的 活 動 , 只 是 做 自 己 應 做 的 事 。 」 周 秀 娜 坦 言 從 沒 想 過 是 否 被 主 辦 單 位 針 對 , 認 為 能 夠 入 場 已 經 很 開 心 , 她 說 : 「 當 日 過 程 順 利 , 沒 有 出 現 混 亂 , 也 沒 有 人 阻 我 入 場 , 或 許 是 參 展 商 和 主 辦 單 位 溝 通 有 問 題 才 會 引 起 誤 會 。 」  


周 秀 娜 收 起 性 感 , 以 一 身 曼 聯 新 球 衣 現 身 。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()