上週同黄曉明嘅疑似婚書流出,Baby出席活動時都冇乜異樣,仲話:「惡作劇嘅網友要小心,張婚書可能係偽造,犯法㗎!」

就快23歲嘅女神Angelababy(楊穎),上週竟流出疑似Baby同男友黄曉明上年喺大陸秘密註冊嘅婚書,事後Baby即透過經理人公司發聲明否認,仲話:「真相只有一個,我真係冇結婚。」


Baby咁緊張?梗係啦,因為佢隨時會被廣告商告違約。而同一時間FBI亦收到風,話Baby所屬嘅日本經理人公司avex亦因成本問題已低調結束國際部門,冇再幫Baby接job,Baby最近去日本嘅工作都係搵freelance幫佢接洽。FBI仲留意到Baby前年代言嘅Vidal Sassoon洗髮水廣告去到上年已換咗代言人,二五話係因為Baby代言後,呢個牌子嘅銷售額唔多理想有關喎!
FBI致電日本avex,負責人話:「國際部門解散嘅消息冇聽過喎!而Angelababy嘅事只係傳聞,唔會回應。」而風尚嘅發言人就話Baby同日本avex嘅合約細節有待了解,不過的而且確Baby最近已好少去日本工作。Baby有內地一哥黃曉明照住,搵「人仔」好過賺Yen啦!

各有各忙

即發聲明
上週四Baby同黄曉明嘅疑似婚書見報翌日,Baby經理人公司風尚國際即發聲明提及消息來源不正確,亦未經楊穎小姐確認,當事人保留一切法律追究權利。 ####

 
唔見Baby
日本avex嘅官網,林志玲嘅個人網頁依然存在,但就唔見Baby嘅網頁。


Baby前年幫日本Vidal Sassoon代言,可惜一年貨仔已唔見影。


淡出日本
近期Baby喺日本工作量減少,佢嘅日文官網,最後更新係上年10月18日。


最近Baby上載同家人合照,佢話近排工作好忙,唔能夠同屋企人過元宵。


男友黄曉明亦喺微博話自己喺內地忙拍劇《精忠岳飛》,講到大家各有各忙,唔使咁明顯喎!


(假)上週網上流出黄曉明同楊穎於上年10月26日簽發嘅婚書,不過睇落似回鄉證多啲。


(真)真正嘅大陸結婚證書,唔會有手寫字句,全部電子化。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()