着晒情侶裝嘅Gigi和Sergio,由8點食到10點半,Gigi離開拎住老公送嘅玫瑰花,仲有價值1萬5千蚊嘅Jimmy Choo clutch bag。呢個款全香港得3個咋喎!

35歲梁詠琪同西班牙籍老公Sergio認識未夠1年於上年尾拉埋天窗,今年係第1次過情人節,週日(12日)Sergio一早book咗餐廳同老婆慶祝,又送花送蛋糕冧Gigi。
不過最感動當然係出身富貴的Sergio成功向其工作的國際食品公司申請調職來港,1月已經返工。據知Sergio為黐實老婆,更不惜賣掉西班牙的物業及車,農曆新年返工仲向同事派利是,入鄉隨俗學做中國人!


因為要準備5月嘅台灣演唱會,Gigi於本周一情人節前夕(13日)就要出發去台北做宣傳,話晒第1年過情人節,點都要提早慶祝。週日(12日),Sergio秘密訂了ICC頂層102樓Ritz Carlton的意大利餐廳Tosca同老婆撐枱腳。唔講唔知,Sergio去年就在Ritz Carlton向Gigi第2次求婚成功,話晒結婚只係3個幾月,落車前兩公婆仲忍唔住咀啖,sweet到暈。

駐港黐老婆
為咗黐實Gigi,原本於國際食品公司任職高層的Sergio,結婚之後就即刻向公司申請調職來港,終於喺1月申請成功,職位跟以前一樣,不過返工就要去到新界區。據知,決定結婚初期,Gigi同Sergio都為日後見面而頭痛,起初Gigi有諗過定居西班牙,但又有片約、又要開演唱會,而且Sergio亦覺得Gigi未想放棄事業,所以情願犧牲自己,離開家鄉移居來港。為表誠意,亦將西班牙名下嘅物業同房車賣走,畀老婆十足信心。

年返西班牙3次
老公錫晒,Gigi亦好識做,36歲Sergio初來香港返工,Gigi願意一早起身做司機車老公返工。本週一,Gigi回應時仍忍唔住流露甜蜜,「第一年過情人節,雖然要去台灣準備演唱會,但我哋慶祝咗2日。(Sergio已經來港工作?)係呀,新年已經返緊工。好彩佢都適應到。我教咗佢派利是畀同事同講『恭喜發財』,而我哋亦協議咗每年最少返西班牙3次,Sergio父母對我好好,我都好掛住佢哋。」Gigi咁識做,唔怪得老公錫到佢燶啦。

Instagram晒幸福
Gigi一直有玩開instagram,星期六、日就upload咗個心形蛋糕同紅玫瑰,唔使講都知係Sergio安排啦!Gigi說︰「個蛋糕係我哋一齊整嘅,其實我家成間屋都係花,哈哈!」

星級餐廳
全港最高嘅酒店Ritz Carlton,於ICC最頂的6層(102-118樓),食肆每間都超人氣,要訂位通常都要預早一個星期甚至一個月。位於102樓嘅意大利餐廳Tosca更加係星級餐廳,賭王四太、三太女何超蓮、梁振英同老婆成日都嚟捧場。不過Sergio之所以揀Tosca,只係因為佢喺Ritz Carlton向Gigi求婚成功啫。

龍女Gigi:想追蛇B
最近Gigi出席活動,發現佢圓潤咗,但Gigi力撐自己冇大肚︰「做完個騷(5月台灣演唱會),我就可以好放心,其實出年都幾好,追唔到龍B追蛇B。我屬龍,如果兩條龍會好惡嘛。」

億萬富婆
入行17年嘅梁詠琪雖然未去到樂壇一姐,不過拍電影、拍廣告及登台,搵埋唔少。本刊計過Gigi同媽媽現手持嘅物業總值加埋接近1億港元。Gigi唔聲唔聲原來已加入富婆行列。 ####

 
上年10月結婚,今年1月Sergio成功申請公司調派來港工作,方便全天候服侍老婆。


Sergio好細心,開門畀Gigi上車先,走嗰陣Sergio仲同記者say goodbye,勁親切。


車廂啜爆到咗酒店門口,兩公婆都要咀啖先肯落車。

 
早年憑〈短髮〉、〈膽小鬼〉於台灣走紅嘅Gigi,第1次返老家開騷,Sergio亦一早請假,5月跟埋老婆去台灣。








何超蓮


梁振英夫婦《蘋果日報》圖片


上週四(9日)Gigi穿上連身裙出席活動,面脹脹又肚凸凸嘅佢話想同老公先環遊世界,但已經不設防嘅Gigi,真係隨時做阿媽㗎!


去年於西班牙舉行婚禮,Gigi特別搵經理人個仔童子跳床,可想而知佢幾恨做媽咪。




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()