《大太監》自從開播以來,一直口碑和收視理想,平均有超過30點收視,網友柴台挑釁算是較少的劇集,據知無綫食髓知味,有意原班人馬開拍續集。該劇監製羅永賢接受本報訪問時,坦言確有此打算,因為該劇結局時,只講到同治皇帝(梁烈唯飾演)駕崩,男女主角李連英和慈禧,只是步入中年,絕對有空間拍續集。對於有望再合作,一班演員包括黎耀祥、米雪和胡定欣都齊聲讚好,但梁烈唯角色早已死,他接受本報訪問時笑言要為拍續集要即時投胎,還提議可以演出「光緒」一角。

撰文:杜淑霞 攝影:吳君豪
場地:MM/H(皇室堡15/F)

近年無綫劇集被彈多過讚,難得《大太監》讚多過彈,令監製羅永賢感到相當安慰,亦有意向公司提出開拍續集,「我係有咁打算,因為依家先講到李連英同慈禧去到中年,而李連英性格亦受到咁多打擊有所改變,仲有好多空間可以再寫落去,其實今次準備呢個劇,編審佢哋搵咗好多資料,有好多都未用到,如果開拍續集,就可以用得着。」

胡定欣死過翻生

不過由於無綫2013年劇集計劃,已大部份定案,羅永賢認為最快可能要2014年先可以開拍,但希望可以原班人馬,「我依家已經籌備緊另一套劇,暫時未有時間再搞。如果開拍當然希望係原班人馬,定欣同唯唯死咗,咪諗番個方法畀佢哋翻生囉!定欣可以做佢個妹,啲觀眾可能會接受,不過呢啲細節到時可以再度,希望可以成事啦!」

對於開拍續集一事,一班演員反應相當雀躍,身為男主角的祥仔就話:「我梗係想啦!呢班人合作得咁開心,就算再到橫店拍都無問題。」女主角米雪亦大表贊同,「好呀!大家都咁專業,一定要預埋我一份。」至於被監製欽點可以死過翻生的胡定欣就特別開心,「多謝監製,死咗都預埋我一份,不過如果開拍續集,咁我又唔想死住啦!倩蓉可以繼續喺連英身邊。」

恨頒獎禮再度奪獎

剛在馬來西亞「Astro On Demand我的最愛頒獎典禮2012」憑《缺宅男女》中「關二哥」一角奪得「最有潛質男演員獎」的梁烈唯,對於開拍《大太監》續集亦舉腳贊成,還笑言:「咁我呢個同治死咗,都要即刻投胎先得!到時拍續集我咪可以做光緒囉!呢個角色跟同治好唔同,佢畀慈禧壓迫得仲緊要,應該會有好大挑戰。」

唯唯坦言參與這個劇獲益甚多,既可以同陳國邦合作,又可以向師父級黎耀祥偷師,更跟米雪建立了母子情,當然希望跟他們再度合作,「好似米雪姐咁,我只要望住佢對眼,就好自然入咗戲,好厲害。」唯唯最難忘是結局時同治病死的一場戲,「嗰場戲得我、米雪姐同祥仔三個,我望住佢哋已經忍唔住喊咗出嚟,真係好感人。」唯唯今年先後在《缺宅男女》、《飛虎》及《大太監》等劇集有出色表現,問他可有信心再奪獎,他坦言:「難得今年角色咁平均,我對飛躍進步獎比較有信心,我希望可以恨到啦!」

《大太監》有望原班人馬拍續集 梁烈唯:我死咗都要即刻投胎

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()