去年中推出大碟《透視》不久,本月中再推出另一大碟,大碟名叫《Grown Up》,更先透露搞鬼路線,講故仔:「有次搭朋友順風車,發現好多時聽眾都會skip track,但作為歌手,隻隻都係心血,於是想到在歌與歌中間講故仔,令大碟更有故事性,避免skip歌。」

 

講故仔防跳歌
其中一個獨白就係自爆小學戀情,連Ken都自嘲小學雞,「個故仔講某日我去大陸出騷見到間花鋪叫『勿忘草』,令我諗起小學時代一位puppy love的女仔,畢業時寫給我的信,信內提及勿忘草,叫我不要忘記她。」說時Ken面上泛紅,我會明白點解你叫學生王子了。

後悔冇陪婆婆
出道6 年,Ken寫了一首〈某天再會〉給上年心臟有事而離去人間的婆婆,「上年推出單曲〈藍色星球〉,本來想講天荒愛未老,但剛巧遇着日本3.11地震,有人覺得我抽水,借地震宣傳。」後來想通了,決定將〈某天再會〉錄進新碟,「細個爸媽要工作,婆婆就照顧我,大個工作忙碌,有假期都好自私休息,完全忽略了婆婆,真係好後悔。現在會盡量抽時間探公公,同上大陸探住在深圳的爸媽。」親人離去,往往令人長大、成熟。

宅男練跑煮飯
實在太乖仔喇,說話斯斯文文陰聲細氣,我忍不住問Ken平時有何嗜好,「我係宅男呀!」最近回家就狂打online game《英雄聯盟》,「同成班朋友開住咪對玩,好過癮。」好在識得自我增值,最近狂練結他勢做唱作人,也不忘鑽研廚藝,「最近買咗個鐵板燒爐,叫成班朋友去屋企食。」食咁多,梗係要操fit,亦開始night running,潮流運動喎,「年頭開始在北角屋企附近練跑,準備迎接渣打馬拉松,點知突然要去清遠做騷,報咗名都跑唔到。」原來如此,唔係外界傳的唔夠氣,大家咪再記住以前那個肺積過水的洪卓立喇! ####


是次幕後班底The Island由唱作人組成,有903DJ細蘇、農夫成員C君,監製徐浩及Randy ,令大碟更多變化。


唔講唔知,洪卓立原來在台灣拍過劇《王子看見二公主》,Ken話今年年中出台灣碟前,想再拍多次。


玩完《英雄聯盟》,在Instagram仲話自己對PS3新game《ONE PIECE海賊無雙》中晒毒,咁又係好好玩嘅!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()