最近何韻詩同黃宗澤喺街頭拍熱吻戲,記者問其「好朋友」容祖兒會唔會打電話關心吓,佢就笑住話:
我之前拍戲都有咀戲啦,你理得我哋,好煩!
無辦法啦,「你哋」咁熟,熟到會用「我哋」呢個 term㖭!咁又點可以唔煩你呢, Joey。


 

連日來陳太蔣麗莎,力撐老公陳浩民係好人,仲開到口話:
「一天都不想他離開,一天都不能離開。」
哎吔,咁就梗係好啦!最好有人廿四小時睇住咁「多手」又「多咀」嘅陳生呀,咁城中女性就安全嘞。

因疑向陳嘉桓抽水、被封賤男嘅陳浩民,陪生完女嘅太太蔣麗莎出院,公開話:
「個女好似我細個,依家希望停工有咁耐得咁耐,盡可能陪個女多啲。」
陳生係咪咁慈愛呢?媽咪姐就唔評論嘞!但佢依家形象直插谷底,仲有邊個會搵佢拍嘢呢?怕且真係有排停咯。


 

陳奕迅喺高雄開 show時同女 dancers跳辣身舞,佢用國語自爆:
「跳舞時,情慾真的有挑起來,但一挑起來她們就下台,男人結婚久啦,就是這樣子!」
嘩, Eason真係夠坦白,咁做老婆嘅徐濠縈就真係要睇緊嘞!


梁漢文下個月開演唱會,被問到會唔會請疑似有喜嘅楊千嬅做嘉賓,佢笑住回應:
「如果係真嘅,開演唱會嗰時就四個月,費事滾搞到佢個肚啦。」
啱嘅,啱嘅。丁生丁太遍尋良方先疑似「得米」!真係唔好「搞」小丁嘞。 s


葉璇拖住緋聞男友李東學出席品牌活動,佢否認戀情,但被問到係咪因為李生非「富二代」,所以拍唔成拖?佢就答:
「當然唔係,我愛佢多過『富二代』。」
Well,媽咪姐梗信葉小姐嘅,事關佢慣咗同「富一代」如「殼王」陳國強、鄭裕彤等做密友㗎嘛!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()