Kary同 Lam仔因合拍 MV《我本人》火速撻着。

去年同拍拖四年的「網球王子」洪立熙分手後,今年情人節(二月十四日), Kary吳雨霏被揭與周柏豪撐枱腳,關係非比尋常。
最近 Kary又有新目標!轉投環球唱片後,公司安排今年正式加入樂壇的林子祥乖仔林德正( Alex)做 Kary新歌 MV男主角,兩個鬼聲鬼氣,火速撻着。早前本刊直擊 Kary出席完活動後,戴帽戴口罩摸上 Lam仔位於中環唐樓的新居過夜,一宿十一小時,翌日早上才離開。

共處十一小時

Kary吳雨霏轉投環球唱片後,力迫謝安琪坐一姐寶座,事業得意,還意外覓得同樣鬼聲鬼氣的「 Lam仔」林德正做新男友。
一直跟父親林子祥同住跑馬地的 Lam仔,幾個月前搬到中環士丹利街唐樓獨居。半個月前,本刊發現 Lam仔返回住所後,不時探頭出窗,似有所待。同一時間,剛與周國賢於中環出席完音樂派對的 Kary,火速返回跑馬地千葉居寓所換衫,之後戴上帽和口罩,蒙面跳上的士直駛中環;沿途 Kary不時回頭查看有否被人跟蹤,警覺性十分高。到達 Lam仔所住唐樓後,極速落車上樓。
留守 Lam仔獨居寓所十一小時,翌日上午十一時, Kary終於離開。由於懷疑有記者, Kary一直躲在唐樓的大鐵閘內等車,直至父親名下的七人車駛至,司機打開車門, Kary才極速奪門而出,本刊記者上前問她:「你同 Alex(林德正)拍拖?」 Kary充耳不聞,九秒九上車走人。
Kary吩咐司機帶記者「遊花園」,但未能成功甩身,於是折返跑馬地住所,在停車場半行半跑返上樓,其間記者要求她企定定影相,三魂唔見七魄的 Kary慌失失說:「我知!我知!你俾條路我行先啦!」



你俾條路我行!(真實對白)翌日早上十一時, Kary離開 Lam仔住所,其間對記者的提問充耳不聞。

同網球王子玩完, Kary頻頻向周柏豪展開 SMS同飯局攻勢,企圖令兩人的密友關係更上一層樓。

短聚 11小時Kary開完工,戴晒口罩同帽,凌晨十二時半搭的士摸上 Lam仔新居。

Lam仔無家人照顧,買廁紙等日用品全部一腳踢。

Kary同 Lam仔結伴睇 MR演唱會,卻前後腳入場,企圖隱瞞戀情。

今年九月, Kary同 Lam仔結伴夜蒲蘭桂坊,但女方刻意黐實形象指導馬天佑,將戀情保密。(《蘋果日報》圖片)

本週一(二十八日)就 Lam仔同 Kary的戀情向林子祥查詢,他表示不知情。

林子祥笑晒

同「網球王子」洪立熙分手後, Kary感情一直未有着落。有指她連相識多年的好友周柏豪都唔放過,頻頻展開短訊約飯局;女追男主動出擊, Kary甚至出口術,公開表示想同周柏豪以情侶檔出席活動:「如果價錢好,我唔怕一齊。」兜個大圈示愛,可惜周柏豪唔吼:「我估佢 get錯問題,未瞓醒,我同佢( Kary)識咗十年,只係朋友。」
過檔環球後,適逢公司安排今年入行的 Lam仔為她的新歌 MV《我本人》做男主角,兩人一拍即合。「佢哋( Kary、 Lam仔)開工嗰日已經好好傾,仲即場交換埋電話!」一名工作人員說。
唔想緋聞影響事業,兩人拍拖刻意低調,在同事面前扮生疏;去蘭桂坊夜蒲, Kary全程 mark實形象指導馬天佑,甚至結伴離開,與同場的 Lam仔無兩句扮唔熟。
有關 Lam仔同 Kary的戀情,林子祥全程笑口噬噬,「唔知道呢!」大賣關子。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()