演唱會反應好,加上成功有喜,千嬅和老公在後台開香檳慶祝。

完成一連五場 Minor Classic演唱會,楊千嬅一圓構思經年,唱冷門歌自娛的心願後,已向公司請假,等到過完 2月 3日三十八歲生日後才復工。之所以忽然放假兩個月休息,原來結婚兩年的她,終於在非人工受孕下,成功造人!
難怪過去五場騷老公丁子高全程監場,以往開騷,千嬅高踭鞋有咁高著咁高,今次反而兩度赤腳出場。對於懷孕一事,千嬅回應得十分小心:「唔想小器!真係唔講咁多嘞!」

一次過圓兩夢

楊千嬅五場非主流作品演唱會,唔商業,唔計賺蝕,只為完成多年心願,烈女本色!
「我成日諗,無論發生乜事都好,如果我聽日就退休,咁我有乜嘢未做呢,真係好感激公司,俾我咁冒險去做呢個騷,俾我咁大自由製作,完成我呢個階段嘅心願!」千嬅說。
何止完成另一階段夢想,楊千嬅更進入人生新階段,完成做媽咪的心願。據了解,千嬅已經懷孕三個月,由於小心護肚,千嬅再未有為演唱會狂操,老公丁子高更不停提醒她,高踭鞋可免則免,包括飲食方面,他亦全面監控。
「千嬅好緊張呢個騷,更緊張個胎,所以稍為要大動作,佢就唔著鞋出場,高踭鞋唔可以超過六吋,佢平時著七、八吋高,都好似著平底鞋咁好穩陣,連 Eason嫂徐濠縈都話佢厲害!丁生就成日提醒佢小心,所以大家見千嬅唱住歌上落樓梯,都會扶住啲柱!」千嬅身邊人說。



千嬅穿上六吋高踭鞋時,顯得步步為營,傘裙下還輕微凸肚。

雖然唱冷門歌,但現場觀眾卻反應熱烈,更有唔少 fans跟住唱,令千嬅相當感動。

三千萬續約兩年

造人與事業同樣重要,千嬅已答應再續約東亞娛樂兩年,即使大住肚,也不會全面停工。
「同東亞已經合作咗五年,今次續約價要三千萬,但老闆都無手軟。千嬅電影同廣告都有穩定市場,有數得計,加上東亞同內地嚟緊有好多大型合作,紅嘅人一定唔放走!不過即使千嬅續約兩年,但工作會以配合 BB行先,林生俾佢好大自由度,尤其係選擇工作方面!」一名資深東亞員工說。
對於成功有喜!千嬅回應得好謹慎,「希望遲啲有好消息同大家講,唔想小器,真係唔講咁多住嘞!」



得東亞揼本開騷,完成入行十六年的心願,臨近尾聲,千嬅忍唔住狂喊!

為安胎養好身體,千嬅沒有為演唱會刻意減肥,她更自爆,開騷前食晒成個海南雞飯。

歌衫佔了一半是鬆身裙,明顯刻意遮肚,以防萬一,千嬅部分時間赤腳出場防滑倒。


老公丁子高與千嬅父母睇足五場,實有喜的千嬅。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()