巫啟賢與邰正宵前晚在紅館舉行演唱會,全場爆滿,鄺美雲、肥媽、顏福偉都有捧場。雖然王菲演唱會已落幕,但巫啟賢仍說:「選擇我們是對的,我們一定比王菲好,說話一定比她多。」巫啟賢大讚邰正宵作曲好聽,曾作曲給一位名字只有兩個字的歌手,且一唱即紅,他說:「側田?唔係,曹格都唔係。」答案是黎明的《藍色街燈》。巫啟賢續對邰正宵說:「我覺得佢應該送架車畀你,如果你作畀我,我會送層樓畀你,點做人 o架?」邰正宵即說:「你作歌都好好呀,都有首歌畀天王中嘅天王。」巫啟賢笑說:「我都覺得佢應該送架車畀我,佢搵咁多。」所指的是張學友的《只想一生跟你走》。採訪:胡比 攝影:黃文偉


邰正宵(左)與巫啟賢唱自己金曲,也唱很多別人的歌。

巫啟賢 揶揄 黎明 唔識撈

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()