35歲佘詩曼 97年攞咗港姐季軍後, 14年來一直喺無綫撈,不過近年阿佘喺內地有市場,人工高又唔使日夜顛倒咁辛苦,令她萌生去意。
唔憂嫁
包住包車送妹仔 李澤楷引佘入 now
2011年03月16日
李澤楷嘅電訊盈科旗下的 now寬頻電視,雖然失落免費電視牌照,但搵得無綫製作總監何麗全過檔,大搞綜藝及劇集等節目事在必行。
據知小小超今劑講明豪擲銀彈搵人才,更睇中盛傳北上發展的 TVB花旦佘詩曼,除重金禮聘外,仲獨享天后級待遇,有車、有樓兼有妹仔看門口!睇嚟小小超今鋪志在必得喎!
三招吸佘
專用新款 7人保母車
24小時貼身助手
每月房屋津貼 
我出手一向闊綽!(設計對白)
 
出走導火線
有傳去年無綫頒獎禮,阿佘於「最佳女主角」大獎輸畀鄧萃雯,成為阿佘離巢導火線,但阿佘否認說:「唔好講到我咁膚淺!」《忽然 1周》圖片
 
8萬一集
早前有傳阿佘以每集 8萬天價北上與歐陽震華拍攝《帶刀女捕快》,又傳有內地片商出價 1900萬人仔包薪兩年,阿佘內地大有市場。網上圖片
 
手傷推劇
於內地拍劇回港後,阿佘自稱手傷要推劇集《法政先鋒Ⅲ》,令人懷疑她臨走玩嘢!網上圖片

近排 TVB風雲色變,雖然有新老細殼王陳國強入主,但除咗阿佘同郭羨妮準備離巢,亦傳有不少一線小生花旦如郭晉安、廖碧兒、林保怡等因不滿無綫冷待而搵路走,同時撞啱 now有大搞作,繼何麗全後, TVB幕後人員亦紛紛出走搵筍工。


now 101台遊戲節目《撳錢》近期大 hit,未來除會繼續大搞綜藝節目外,更會由將過檔 now的無綫綜藝科總監何麗全吹雞埋班拍劇,週一何麗全笑住話:「我家仲喺無綫返工,唔方便講住,遲啲先公布啦!」《蘋果日報》圖片
 
遲啲先公布!真實對白

幕後逃亡
去年尾,無綫大班幕後人員曾在 TVB門口抗議公司超時冇補水眼高手低,工作條件差,台前幕後鳥獸散,巧遇 now有意將槍頭對正 TVB,知情者說無綫逃亡潮正式展開:「好多同事都想走,半年以來,已經有 9個 PA(助理編導)走咗,家陣啲導演要做埋 PA嗰份,度期 call人一腳踢,大家都知 TVB人工少,工作量多,辛苦唔緊要,最慘係知道公司都唔會點加人工,家 now請人,個個都想過檔啦!」
2年拍 3劇
台前幕後齊齊搵路走,據知已打算大搞 101台嘅收費電視 now TV,更不惜工本以天后級禮遇佘詩曼,據知 now斟阿佘兩年拍 3部劇,除了掟銀彈,更講明可以全新 7人車接送加房屋津貼,再送近身私人助手侍候,務求以最佳待遇吸引有意北上發展的阿佘留港拍劇。
now全力吸佘開劇,據知負責吹雞的何麗全亦已四圍搵人埋班,週一何麗全於電話中笑晒口話:「我家仲喺無綫返工,唔方便講住,遲啲先公布啦!」
小生花旦排隊走
無綫出名人工低又要捱餐死,開得劇日接夜冇得瞓預咗,反而返內地拍劇日日硬掘 9粒鐘準時收工之餘,人工仲分分鐘以倍數計,所以大部分在無綫走紅後的藝人都會選擇北上掘金,部分一線港星如羅嘉良等更加叫價 12至 15萬一集,仲係以人仔結算,畀着你都識揀。


無綫價:$8,000一集
內地價:¥ 5萬一集
近年在 TVB已不受重用的 36歲郭羨妮,去年 4月於內地拍攝《宮鎖心玉》時更同武指朱少杰(小圖)撻着,郭更稱會於今年底出嫁,她更說:「現時的我,是人生最快樂同幸福的時候!」為事業為愛情,郭羨妮離巢北上似乎事在必行。
 
無綫價:$5,000一集
內地價:¥ 3萬一集
33歲楊思琦近年在 TVB拍劇唔多,據知尚有兩年合約的思琦妹雖於內地不算太紅,但勝在有港姐冠軍銜頭,叫價一樣有力。《蘋果日報》圖片
 
無綫價:$5,000一集
內地價:¥ 5萬一集
本是 TVB商場騷后的 32歲廖碧兒,自從去年尾跟陳豪分手搭上李澤楷表弟林忠豪後形象插水,又遭 TVB打入冷宮,故有傳廖打算明年約滿後閃人。
 
無綫價:$5,000一集
內地價:¥ 8萬一集
近年已轉戰內地的 44歲馬德鐘,先後拍過《廣告風雲》和《傳奇》兩劇,有傳他將會於年底約滿後離開效力 18年的 TVB北上掘金,馬德鐘說:「我都唔會放棄香港市場,但想有更大嘅市場,做演員梗係希望有多啲發展啦!」《蘋果日報》圖片
 
無綫價:$10,000一集
內地價:¥ 10萬一集
還有一年便約滿 TVB的郭晉安,內地有報道指他四出放風想走,攞過視帝郭晉安於內地甚有叫座力,加埋老婆歐倩怡懷第 2胎,要搵奶粉錢, 10萬人仔一集走唔甩。《蘋果日報》圖片
 
無綫價:$8,000一集
內地價:¥ 8萬一集
拍完劇集《天與地》後便沒有再為無綫拍劇的 46歲林保怡,雖然憑《掌上明珠》榮登亞洲視帝寶座,但有指他不滿遭無綫冷待,令他心灰意冷準備約滿走人。《蘋果日報》圖片

監製照撬
now挖角 TVB台前幕後四散,事實上除有藝員準備離巢,連幕後 PA都有逃亡迹象。據知 now亦有向無綫監製埋手挖角,不過一日未成事,畀着你都唔認啦!


無綫監製莊偉健曾監製劇集《富貴門》
我淨係聽過 PA過 now,去到我哋嘅層面就仲未有聽聞,有人搵我先再算啦!真實對白
 
前無綫監製唐基明曾監製劇集《刑警》
知道 now搵緊人,多個地方同橋樑畀我哋發揮,唔同台有唔同嘅觀眾,我家係自由身,同邵氏都有計劃傾緊,同任何人都可以合作。真實對白
 
無綫監製潘嘉德曾監製劇集《依家有喜》
我估你搵錯人問,我冇聽過亦冇諗過(過檔)。真實對白

李澤楷力撬佘詩曼過檔 包住包車包貼身看護

佘詩曼
李澤楷的電訊盈科旗下的now寬頻電視,雖然失落免費電視牌照,但仍找來TVB制作總監何麗全過檔,大搞綜藝及劇集等節目事在必行。

據知李澤楷此次講明豪擲銀彈尋覓人才,更看中盛傳去內地發展的TVB花旦佘詩曼,除重金禮聘外,還獨享天後級待遇,有車、有樓兼有女助手貼身看護!看來李澤楷看來此次志在必得!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()