農夫邊吃着鳳凰翅膀,邊七嘴八舌地跟我硬銷他們為now主持的新遊戲節目《撳錢》。「估唔到香港有咁認真製作的節目……」C君如是說。「真係好認真,我成日都想返去綵排……」陸永這樣地補充。

然後,他們邊喫着花茶,邊輕描淡寫地說着關於他們自己的。「結婚?我兩、三歲時已經同同學講要娶佢o架啦……」C君又如是說。「感情狀況?拍吓拖咁囉……」陸永又這樣地補充。

驟耳聽來似乎有點hea,彷彿在說着別人的事,不痛不癢,但實情,他們不過是把人生看得透罷了,要不然,以他們廿多歲的年紀,一定不會懂得rap出人生的種種無奈(〈粒粒皆辛苦〉)、諷刺股票熱潮(〈全民皆估〉)或是以小朋友的眼界來看大人(〈問題兒童〉),以大人的經歷來教小朋友(〈偉大道航〉),甚至乎把他們近日沉迷玩的「芒亨」,都用來作了首點擊率極高的〈獵人之歌〉。

能夠以rapper身份,由獨立組合變成為大眾接受,做廣告代言、電影客串和節目主持,甚至出書搞棟篤笑,在他們的成長歷程中其實不乏辛酸,關鍵只在於用甚麼心態來對待,畢竟,the show must go on。

關於C君

C君,原名鄭詩君。早前他在紐西蘭借助方大同、楊千嬅、謝安琪、王菀之等人拍的片段,以他所形容的「明星效應」成功向女友求婚,宣布於下年拉埋天窗。「我跟千嬅講過想向女友求婚,她說,做娛樂圈諗到就要去做,因為你唔會知幾時先會得閒,所以佢同丁子高就係咁註咗冊,咁我先立下心腸求婚囉。」

拍拖六年,離離合合,期間,C君曾跟林珊珊女兒西瓜來往過。「咁樣六年,最後都係一齊,大家都覺得走唔甩,係佢o架啦!西瓜都知呢件事,但唔會叫佢嚟飲囉,我自己都唔好意思喇係咪?唔係咁好囉!」

問他為何有結婚打算,他說:「我相信婚姻,鍾意成家立室,鍾意安定,因為我屋企是單親家庭,自己出身的家庭不好,咪自己創造一個美好家庭囉。」

他是獨子,自小與父親相依為命,因為出世時患有地中海貧血症,很易疲倦,加上每星期要到醫院打除鐵針和輸血,小時候很少外出跟其他小朋友玩。「我細個好鍾意寂寞,最好冇人喺我身邊,冇乜朋友,一個人睇書,寫打油詩,中學時會無端端寫啲rap咁囉。

「其實我個病,到小學時期已經有除鐵藥可以代替打針,人愈大身體機能又好咗,我到依家都需要每日食除鐵藥,每個月到醫院body check,基本上冇乜大問題,唔係乜病,應付到所有工作。」

因為千嬅的提議,C君決定跟女友拉埋天窗,不過結婚念頭卻沒有影響到陸永。

C君自小與父親相依為命,加上地中海貧血症,過了一個不一樣的童年。

關於陸永

陸永,原名陸永權。據他形容,現時感情是「OK甜蜜」,但卻沒有受C君影響,有結婚念頭。「結婚咁大件事,會受人影響嘅咩?我唔覺得呢個係人生必要做的issue,但我絕對唔會抗拒。我亦沒有想過要有下一代,不過估計都會有,因為我太鍾意小朋友!」

那麼前女友唐寧去年跟舞台劇才子鄧偉傑結婚,以及正懷有身孕,又可有留意?「係囉,大咗肚喎,我都係睇雜誌先知。我知佢結婚,但冇同佢聯絡,都係最近佢send嘢畀我,我先有番佢電話號碼,我咪send句嘢恭喜佢咁囉。」

他跟C君一樣,同樣是獨生子,小時候經常自己同自己玩。「咪畫畫、畫畫,唔知諗乜嘢,然後又畫畫畫畫咁囉。」到中學時代,因為參加課外活動而認識了低他兩年級的C君,大家愛band sound、愛戲劇,志趣相投,自此便朝見口晚見面。「到我畢業後,我們的關係已經不止是同學,我哋沒有各行各路,他讀ive,我讀演藝,都仲一齊玩音樂、做音樂,但沒有想過會成為職業。」

兩人畢業後,C君在傳媒做全職copywriter,陸永則以兼職教小朋友戲劇維生,仍然繼續hip hop,繼續rap,繼續創作他們的音樂,不過卻長期糧尾。「我同C君最窮嗰陣,試過戶口得兩個位數字,要佢過埋畀我,先籌到一百蚊撳機攞到出嚟用!」

同樣是獨生子的陸永,小時候父母總會抽空帶他四圍去。

關於獨立

2000年他們組成了農夫,02年被DJ Tommy睇中,簽約為他們的經理人,那時組合成員還有女主音聶碧芝,以及DJ Galaxy,曾推出過首張唱片《月下思》。「Tommy是LMF其中一位成員,對我們來說,LMF是神,有位咁嘅經理人招手,當然要簽畀佢啦!」陸永說。「至於那張《月下思》,應該冇乜人知,因為完全冇宣傳,我哋當時只是純粹志在玩音樂,有人肯幫我哋出碟,又不用自己錢,點解唔出?」C君又解釋。

其後,他們再以獨立組合的身份,推出過兩張唱片,反應不錯,但成員則只剩下C君和陸永,兩人見音樂工作漸多,便決定辭掉本身工作,全職投身做音樂。

至○七年,DJ Tommy把農夫簽給他與陳冠希拍檔的CMD。誰料,他們才簽約沒多久,便發生了慾照事件。

「沒想過因為這樣,我們突然要面對很多記者!知名度、見報率當堂激增!」陸永表情浮誇地說,C君在旁插嘴:「那一、兩個月的確訓練了我哋好多嘢!亦令我哋急速成長,令我哋變成入咗娛樂圈囉!」

那麼獨立身份好玩,還是入了娛樂圈較好玩?C君說:「依家最好玩!入咗娛樂圈,但我哋心態卻是很獨立,自由度比很多藝人高啲。」

當年跟麥玲玲合作唱〈風生水起〉,結果農夫便一直風生水起。

農夫與經理人DJ Tommy(右二),去年年底離開Edison的CMD,陸永說,只因彼此音樂路線有別而已。

關於堅持

去年年尾,農夫跟了Tommy離開CMD另起爐灶。有說Tommy跟Edison反目,有說農夫不滿在CMD掣肘多。

C君和陸永沒好氣地你一言我一語解釋:「冇o架,呢個圈好難會同人反目嘅喎!除非你好勁,或者諗住唔做啫。」「掣肘?完全冇喎,全部嘢都畀我哋好多話事權,甚至要我哋話事!」「之前就跟Tommy講,Tommy再同Edison講……」「或者係同Edison講,Edison再同Tommy講咁囉。」「相比之下,依家只需要問Tommy,啲決策當然快好多啦!」

外界都認為,農夫是由Edison一手捧紅,而且跟他的關係非常close。「關係?正常囉!可以叫做朋友囉,都會有聯絡,例如聖誕節,佢都會打電話畀我哋,送吓禮物咁囉。我結婚擺酒,都會請埋佢飲。」C君說。

沒有擔心過,離開CMD後,對之後發展有影響嗎?陸永說:「我們從來都不是需要一個很強大的back up或資金來做我們的事。依家幾好呀,公司人不算多,但齊腳,大家都為公司好,感覺好熱血,唔使夾硬畀一百個人我哋o架!所謂的演藝生涯,全部都是靠自己,只係睇你肯唔肯努力做好,唔會離開咗邊度就冇咗囉!」

這就是農夫的工作睇法。

08年初入娛樂圈,便遇上慾照事件,農夫即經常被記者包圍,令他們急速成長兼知名度大增。

Show Off

查實,另一個農夫離開CMD更現實的問題,就是有否擔心過搵錢少咗。

「冇喎,因為真係多咗吖嘛!我哋點擔心呢?太杞人憂天啦!」陸永四萬咁口說。

噢,我忘了有報道說,他們主持這個《撳錢》節目,酬勞有七位數字,可以畀到首期!「七位數字係咪夠呢?今時今日都有啲好恐怖嘅首期呀!」C君趁機又再賣賣廣告。「總之做得好就加碼啦,然後就有人工加!全港市民又有錢攞!」

「晚晚都係咁派錢,你明唔明我哋幾心痛,我哋自己又冇得玩!」陸永在旁興高采烈地和應。

「所以我哋份人工一定要多,以防我哋會出千吖嘛!即係如果我嗰晚派十萬,我畀一百萬人工你一晚,你仲會貪嗰十萬咩?」C君再搭嗲。

得得得,夠了明了!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()