入行7年,30歲薛凱琪今年7月將殺入紅館舉行處女個唱,為咗今次演唱會,Fiona推咗4套電影同3套內地劇,誓要為紅館騷全力以赴。事業鬥心勁,不過據知最近薛凱琪亦為家事煩惱。現與母親居於自置的畢架山帝景峰的她,年半前雖經歷父母離異之變,但兩父女關係仍甚佳,不過去年卻驚聞生父薛偉豐心臟出現病變,需求名醫幫忙。
一向樂觀的薛凱琪,接受本刊訪問時,剖白已為家人戒肉4個月祈福,而醫藥費加上月供3層樓,她亦坦言:「負擔好重!」


4個月前,踏入30歲的Fiona開始戒掉紅肉,只食海鮮,到最近連海鮮都嘗試戒掉,跟緋聞男友方大同一樣茹素,Fiona說︰「係為咗父母健康,因為……正求醫中……想make個wish,(父母健康出現問題?)其中一個,唔想講太多影響他們。」據知,Fiona的父親薛偉豐近年心臟出現毛病,雖然父母早已分離,Fiona跟隨母親生活,但Fiona仍為父親四出搜尋名醫。

為父守齋
Fiona於10年訪問時,透露父母正搞離婚,之後父親再被拍得有另一頭住家,雖然雙親感情不再,但Fiona仍然非常愛錫父母;09年薛偉豐被揭於93至04年間,先後7次遭入稟追債,Fiona都出面代父澄清經濟冇問題。現在薛母已沒有經營補習社,而薛父亦已經結束多間公司過着半退休生活,兩老都靠Fiona一個女仔,養起頭家。

跳舞唔敢再hea
要孭起頭家,Fiona自然要為事業搏命。雖然距離演唱會仲有5個月時間,但Fiona 1星期練舞3次,積極備戰。處女個唱請得2位猛人助陣,包括監製Fran 9和朱祖兒;而好友Wyman一早已講明幫佢搵靚衫,Fiona說︰「我知道第一次開紅館係好重要,其實我入行第2年已經有人搵我開紅館,不過我覺得未ready就寧願唔開住。」以往的〈886〉都係跟拍子隨意亂跳,今次Fiona唔敢再hea,新歌〈9:55pm〉特別搵天王級排舞師High King排咗一段舞步。「起碼都要有誠意,唔可以再亂跳,所以同公司講咗4月後唔接戲住,一共推咗3套戲、2套內地劇。」


除咗跳舞,Fiona希望喺紅館,以鋼琴自彈自唱一首歌,「細細個阿媽迫我每日學琴2粒鐘,同時又要補習數學、法文,根本就冇心學琴,阿媽嬲嬲哋就叫我咪再學,家諗番都幾後悔。」為父守齋祈福之餘,更要備戰紅館,瘦到98磅的她,真係要撐住呀!

踢走抑鬱
入行7年,Fiona強調只在08年拍過一次拖,「嗰次唔係太愉快,令自己情緒好低落, 之後才學識原諒一啲傷害自己嘅人。」08年至09年,Fiona患上輕度抑鬱,之後靠信仰令她康復;重提舊事,Fiona說︰「已經好番晒,家梗係想拍拖,起碼做嘢攰到死,收工都可以打畀佢。」

孭3層樓
為了令家人住好啲,Fiona於08年分別以600萬和530萬分別購入帝景峰2個單位,再打通入住,開始其供樓生涯。之後再以母親名義以690萬購入將軍澳日出康城首都一過千呎單位,1人孭3層樓,都咪話唔吃力!Fiona說︰「我冇生意頭腦,都係買樓穩陣,每個月好多使費,又要供樓,我負擔都好重㗎,所以咪要拍多啲戲,希望將來有一日,可以再買一間大啲嘅屋,最好有間畫室添!」

暫停接戲
Fiona平均每年只出1張唱片,主要收入靠電影和廣告,而且《分手說愛你》更令Fiona提名金像獎影后,單單去年,Fiona已接咗3套戲(下圖),但4月將暫別影壇為演唱會準備。

方大同與房祖名
踏入30歲嘅Fiona,事業衝刺期,感情仍未有着落,傳來傳去都係方大同,「佢係一個好難得嘅朋友,呢行好難搵到真心friend,識咗佢6年都keep到,發唔發展就未諗。」至於過氣緋聞男友房祖名,早前接受訪問取笑Fiona扮鬼妹,根本冇去過外國讀書,Fiona笑住回應︰「我從來都冇話喺外國讀書,不過佢幾好吖,好少入行咁耐,講嘢仲有純真嘅一面。」 ####

 



父母離異年半
Fiona入行第一個生日,唱片公司替她舉行生日派對,當時父母仍有出席,但1家3口合照近年已絕跡。


錫媽咪 Fiona跟母親相依為命,更因早前患上抑鬱症,跟母親關係變得更好。


最後同場 07年,Fiona舉行《Road Show Live薛凱琪音樂會》,父母最後一次同場出現。

 
唔再自創舞步,Fiona跟High King排舞,1星期練足3日,為求於處女個唱有大突破。

 
拗腰

 
趷籮


得個睇字前年,Fiona曾奪叱咤女歌手銅獎,去年因接戲慘敗於叱咤食白果,今年元旦只眼白白睇住緋聞男友方大同上台狂攞獎。


捱到病去年11月,Fiona於內地拍劇期間,又發燒又嘔,最後要送入醫院,真係搵命搏㗎!


Fiona患病時食唔安瞓唔樂,體重暴跌十幾磅。





《懸紅》(埋尾)


《爛賭夫鬥爛賭妻》(完成)2月16日上映


房祖名最近接受訪問時話Fiona嘅英國口音係扮出嚟,根本冇去過外國讀書,好鬼抵死!


方大同年年傳緋聞,不過Fiona都係嗰句:「同佢係好熟嘅朋友。」

arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()