左起: Lavina、爆乳超蓮 Iris、 Naomi、趙碩之

大封面

抄台灣淫魔手法作案 𡃁模迷姦大恐慌

2013年02月01日 ~~ 第914期 忽然1周

去年,台灣富二代李宗瑞涉嫌迷姦多個台灣女星,震驚兩岸三地。這股敗德風氣及作案手法,近日竟肆虐本港。
上周六( 26日),一名年約 25歲,三年前出道,曾出過寫真集的𡃁模,報警聲稱被迷姦。涉犯案男子乃一名 34歲台灣闊少,兩人透過中間人結識,之後以微信及電話邀約到將軍澳皇冠假日酒店會面,該男子以 15萬利誘該𡃁模上房齋傾偈。該𡃁模其間飲過一杯不明飲品便神志不清,醒來才發現自己衣服被脫光,下體疼痛,懷疑自己被人落藥迷姦。
由於疑犯手法與台灣淫魔李宗瑞極度相似,有人擔心會成為新一輪淫片風暴女主角。迷姦案一出,𡃁模人人自危,其中條件與受害人相符的 Lavina(鍾蕙芝)、爆乳超蓮 Iris(鍾采羲)、 Naomi(馮鎵瀠)、趙碩之、浸大 E神 Carol(楊梓瑤)及甜姐兒丁丁(丁樂鍶)等,隨即成為嫌疑受害人。




周三( 30日),有報章爆出將軍澳區上周六( 26日)發生一宗駭人聽聞的𡃁模姦劫案。據報案發當日,一名今年 25歲,曾經推出寫真集的𡃁模,應一名姓程 34歲台灣闊少邀請,下午三時到將軍澳皇冠假日酒店會面。闊少初時聲稱,只要女方上房純粹陪他飲酒傾偈,毋須提供性服務,就可獲得 15萬「見面禮」。該𡃁模上房後與闊少言談甚歡,其間她飲下一杯不明飲品後就不省人事。
直至晚上九時多,𡃁模終於恢復知覺,發現自己一絲不掛躺在牀上,下體感到強烈疼痛。她回過神之後,更發現價值六千元的 iPhone 5手機和三百元現金不翼而飛。受害𡃁模懷疑自己被人落藥迷姦,騙色又騙財,遂向大堂保安求助,由保安代為報警。 




受害人特徵:
25歲
出道三年
拍過寫真

Lavina(鍾蕙芝):有好多人打電話嚟問我!(真實對白)
年齡: 25歲
寫真集:《夏之盛放》
出道年份: 2009年

Iris(鍾采羲):我受過高等教育,唔會做埋呢啲嘢!(真實對白)
年齡: 25歲
寫真集:《 Inside》、《 What's Up》、《 Iris Chung Sexy Icon 2012》
出道年份: 2010年

Naomi(馮鎵瀠):我都試過俾人呃去飯局!(真實對白)
年齡: 28歲
寫真集:《 Naomi》
出道年份: 2009年

趙碩之:開得 15萬,又點會淨係陪酒!(真實對白)
年齡: 25歲
寫真集:《趙碩之•夏》
出道年份: 2008年 

懷疑淫片在手


Carol(楊梓瑤) 6月就 25歲, 09年拍《美女廚房》出道。 Carol在 10年拍過《婚前試愛》,同大隻謙有激烈牀上戲。

該𡃁模月前透過中間人認識涉案闊少,二人隨後經常以電話和「微信」聯絡。據知二人早前曾私下相約食飯,當時闊少主動埋單,表現極為豪爽。因此當闊少開出 15萬「齋傾偈」條件後,該𡃁模信以為真,冇戒心之下去自動獻身,最終人財兩失,更遭迷姦。
今次闊少的犯案手法與去年台灣轟動一時的「李宗瑞迷姦案」極為相似。事發後,受害香港𡃁模懷疑遭人拍下自己被侵犯的全個過程,擔心成為淫片女主角。知情人士說:「俾人性侵犯又收唔到錢,當然唔甘心,但個受害人最驚自己好似之前啲台灣女星同 model,俾人影埋性交片段放上網。」 

Lavina:好多人問我


警方現時正全力追緝涉案的闊少,案件亦交由觀塘警區刑事調查隊第四隊着手處理。由於案件屬於風化案,為保護受害人,警方拒絕透露該𡃁模的名字。只知該𡃁模今年 25歲,三年前曾推出個人寫真集,於娛圈中有一定的知名度。而𡃁模界中如鍾蕙芝( Lavina,現改名為鍾璧而)、馮鎵瀠( Naomi)、爆乳超蓮鍾采羲( Iris)、趙碩之、浸大 E神楊梓瑤( Carol)及甜姐兒丁樂鍶等,都與受害人特徵相當吻合。
姦劫案爆出後,本刊記者聯絡到 Lavina。對於自己成為嫌疑人物,她不置可否說:「有好多人已經打電話問我,今次件事我好似俾人拉落水。呢排我咗接好多打碟 show,我有能力自己賺錢養自己,唔需要去呢啲飯局。」 Lavina前年因與經理人反面,曾經一度退出𡃁模界,轉撈文職工作。但 OL搵錢唔及𡃁模快,於是她同年年尾又宣布復出。


Lavina朋友分憂
Lavina周三( 30日)晚上由柴灣的公屋屋企去銅鑼灣,搵朋友陪食飯。身處朋友堆中, Lavina顯得心事重重,不時一個人發呆。




食飯食一個鐘, Lavina終於知道有記者在場。她即刻回復笑面,仲話冇影響心情,話只係怕因為負面新聞而減少了工作機會。

而 Naomi周三( 30日)晚出現夜店開幕時,亦被記者包圍,她澄清說:「首先講咗唔係我先,我上個禮拜六出席 event,有不在場證據。」其後自爆有富商肯花百萬包養她,「我 facebook有人開價一百萬話要包我一個月。一百萬咁少,我起碼嫁個億萬富商啦!」
至於身在外地的趙碩之透過長途電話寸嘴說:「我就唔喺香港喇,去參加家姐婚禮。不過 15萬唔係小數目,上得房就知咩事啦!男女之間嘅嘢,你情我願嘅!」而靠𡃁模起家的周秀娜則笑言:「女仔唔好咁天真啦!錢邊有咁容易搵。我係模特兒,唔係律師,唔會有談話費囉!」而另外幾位嫌疑人物,如浸大 E神 Carol及丁丁等,則於截稿前仍未回覆。


Naomi展示魅力
Naomi周三( 30日)晚上主動向記者展示在微博有兩個男人對他的留言,兩人都是要求照顧她,其中一人開價一百萬,另一人就兩次問價。


Iris放縱過後
Iris近日微博冇乜搞作,不過就話過自己經過「一晚的放縱」,就覺得自己老。唔知佢所謂放縱係搞邊科呢?


趙碩之撩 fans玩
趙碩之周二( 29日)在網上放張好 cutie相,仲叫大家估佢手上個毛毛係乜,似乎心情幾好。

賣淫大踢爆


丁樂鍶(丁丁) 5月就 25歲, 09年拍《美女廚房》入行,翌年推出寫真集《 Tastes of Angels》。去年夥拍 Suki演出《甜姐兒》,大獲好評。

據一名曾與老細開房及出席過飯局的𡃁模爆料:「之前曾有姊妹俾中介人呃錢,去完飯局冇錢收,白做!所以依家一定收錢先!不過講到迷姦就梗係驚!但去到飯局冇理由唔陪飲酒,惟有自己打醒十二分精神!」
雖然有風險,但快錢易搵,𡃁模當然唔會放過掘金機會,有淫媒透露:「 啲老細好闊綽,𡃁模上去私竇齋飲都有錢收,當睇辦費。普通冇乜名氣 model都收一千蚊一粒鐘,上過下電視 嘅就三粒鐘先接,我就抽番 model兩成佣。佢 哋有價有市,有麻甩佬志在過下手癮。」
該淫媒再爆部分客人唔單止過手癮,亦喜好與極具知名度的𡃁模進行性交易。「疊字模就巴閉喇,早幾年同我講話因為要拍戲封盤,話套戲好收得。舊年七月咪又出番嚟搵錢,仲開價 57萬唔過夜,不過都有客肯制,出名係唔同啲!」
𡃁模要搵快錢唔難,不過風險都好高,隨時中招。 

眾星寸𡃁模蠢




周秀娜:我哋唔係律師,唔會有談話費囉!


黃智賢:咁舊嘅橋都有人用,奇怪在一樣有人中招!


楊怡:我一定唔會一個人去見一啲唔熟嘅人!


蔡恩真:有個朋友叫過我去飯局,仲話我要幾多錢都有得傾,但我即時拒絕咗!

出事酒店私隱度高


據知事發地點,是位於將軍澳的九龍東皇冠假日酒店。該酒店屬五星級,於去年九月開張,屬將軍澳區僅有的五星級酒店。記者在周三( 30日)扮作遊客,要求看看房間,負責人最初要求記者先上網訂房才可以睇房,卒之擾攘 咗二十分鐘,記者才可以睇房。
原來酒店每層一出升降機,就有一道保安玻璃門,確保是客人才可入內,私隱度高。而被問及酒店是否牽涉強姦案,服務員都三緘其口,十分避忌,稱唔知道。


九龍東皇冠假日酒店於去年 9月開張,區內只有兩間酒店,而皇冠假日的設施及私隱度都比較高。


酒店的房租是海鮮價,當日記者參觀的套房,每晚就盛惠 1,600元。


強姦案爆出後,雖然閒日客人唔多,酒店大堂的工作人員卻有十多人,而且客人一入內就上下打量,十分小心。

手法似「台灣淫魔」李宗瑞


今次涉嫌強姦的台灣男子,手法和去年爆出同六十個女星上牀的李宗瑞極其相似。李宗瑞藉住自己富二代身份,經常出入高級夜店,對女仔他特別殷勤,趁對方放下戒心,他便在飲料落迷藥,然後將昏迷 嘅女仔「撿回家」強姦,再拍下淫片自娛。
李宗瑞選用的迷幻藥「 LO」不但可以溶於水,而且無色無味,飲 咗會短暫失憶,受害人醒來都是迷迷糊糊,錯失了報案的機會。去年 12月李宗瑞被判入獄半年,不少網民嫌刑期過輕。


李宗瑞愛蒲夜場,出手又闊綽,不時邀請𡃁模、女星出席私人派對。台灣女星關穎(左)亦是座上客。


早前吳亞馨傳出新戀情,網上即時流出疑似是吳亞馨同李宗瑞的慾照。

強姦走唔甩


曾志偉父親曾啓榮(右)曾是六、七十年代的華探長,因被廉署通緝而逃往台灣,但因為貪污不屬原罪,直至他 11年病逝,港府仍未能將他引渡返港助查。

法律上判定性行為是否涉及強姦成分,最重要取決於女方的意願,即使男女雙方同意性交,但女方可以隨時停止,若男方於女方不願意下強行繼續性行為,即屬強姦。
今次𡃁模被姦案中,涉案男子為台灣人,假若證據確鑿,就算犯罪後逃返台灣,一樣會受到處罰,絕不能逍遙法外。
據黃國桐律師指︰「強姦係原罪,冇地方性法律問題,呢個嚴重罪行 喺全世界邊度發生都係犯法。若果有足夠證據,香港警方會透過國際刑警搵佢 嚟調查, 喺高等法院審。強姦一經定罪,一樣要 喺香港入獄,最高可被判終身監禁。」 

微信對話冇得追


迷姦案男女主角是以微信( WeChat)聯繫。據知微信是免費的手機通訊程式,經 Facebook帳戶或手機號碼登入註冊後,便可透過手機網絡傳送語音短訊、影片、圖片和文字等。因為傳送語音毋須下載便可即時收聽,快捷方便,加上用戶之間必須驗證方可聯絡,私隱度較高,受到廣泛使用。
據微信有關方面指,其公司只會記錄用戶註冊資料,不會保留對話內容,因此通話記錄只有用戶自己擁有。換句話說,警方若想追查受害𡃁模與涉強姦的台灣男子的接洽過程,就無法從這裏取得證據。 

採訪、撰文:娛樂組 
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()