19歲 中大校花  Sarah Chan

乳模充斥娛樂圈,搞到滿城「峰乳」,但其實仲有一班齋靠樣賣純嘅索嫩模,密密拍廣告搵真銀。如早前有米 Acurve妹 Jeannie(鄭鈺瑩),今次索女同樣係 Carol師妹,連拍 M記檸蜜雞翼及迪士尼 TVC嘅中大索模 Sarah Chan(陳婉晴),身材激奀只得 85磅嘅佢揚言「唔恨大胸!」 sell樣都有運行。

陳婉晴 M記 雞翼妹 Sarah Chan

19歲 Sarah Chan(陳婉晴)現為中文大學翻譯系一年級生,身高 158cm,外表斯文嬌滴滴的她, 3年前居然夠膽自薦到 Starz People做 model,幾年間狂拍 10幾個廣告成 CM新寵。

 

放大圖片

'11 2月
M記檸蜜雞翼

 
放大圖片

拍攝廣告時, Sarah(左)咁啱撞番佢中學同校師姐「陽光妹」 Leanne(何思諺), Sarah話:「佢大我一年,我入行 3年都係第一次見番佢。」

 
放大圖片

'11 3月迪士尼「飛躍奇妙」
Sarah(中)喺廣告中妝扮成熟,佢話:「我要扮廿幾歲好女人,要交戲 o架!」

 
放大圖片

'08玉女 feel
兩年前, 17歲 Sarah額前留蔭,直髮玉女 look。

 

「性感唔起」

剛加入 model公司時, Sarah因為唔識化妝打扮,要公司教佢化妝襯衫, Sarah話:「我不嬲唔鍾意化妝,做 model後先學識化妝同着衫,自信心都大咗。」
入行後, Sarah連接 KFC、元氣、現代書院等多個廣告,單憑上鏡面孔,唔使性感都有廣告商畀個 like佢。問她係咪一味賣清純,唔會露肉? Sarah話:「公司從來冇要求我性感,何況我都性感唔起啦!(恨有師姐 Carol E cup身材?)咁我又唔恨大胸,均勻就 ok。」

 

放大圖片

學業為重
拍過多個廣告,又曾拍 MV嘅佢,家趁放假同放學先接 jobs,「應承咗屋企人點都要大學畢業先諗吓會唔會全職入行。」

 
放大圖片

'10容祖兒好 nice
去年拍 Summer's eve女性衛生清潔液廣告時喜遇容祖兒,佢話:「嗰日我唔舒服,祖兒仲叫人攞杯水我飲,一啲明星架子都冇。」

 
放大圖片

入行似大 S
初入 Starz People時,曾被人冠以翻版大 S之名,佢話:「似佢都好靚女吖,不過我想人哋知我叫 Sarah多啲囉!」

 

瘦人大食

咪以為 85磅瘦底 Sarah胃口細,原來佢係大食妹,佢話:「我好怕肚餓嘅感覺,一餓就食嘢,平日有雞翼、炆嘅餸會特別開胃食 3碗飯,仲最鍾意食消夜,最愛豉油王炒麵。」食極唔肥, check吓好喎!

 

又有新嘢 激動男女

上週 M記新一輯脆辣雞腿包廣告,又有一 pair新 model上陣,片段初只見一對男女坐喺梳化,男嘅突然滴出眼淚,要女方遞紙巾抹眼淚,以為睇緊戲好感動,點知原來係食辣包辣到喊,片中男主角 Keff Yau拍時要靠滴眼藥水迫出真情。

Keff Yau(邱偉健)

年齡: 28歲
身高: 5呎 11吋
入行經過: 6、 7年前喺街被 Jam Cast星探發現,正職做旅遊業 Marketing。

KaKa Kwok(郭嘉羚)

年齡: 19歲
身高: 5呎 8吋
入行經過: 1個月前喺又一城行街時被 Jam Cast星探發現,隨即為麥當勞廣告進行 casting,點知一 cast即中。

o靚模溫床

M記每次都起用 o靚模做主角,連 Jam Cast負責人 Miranda都話同 M記合作咗超過 10年,「佢哋搵 model casting分兩種,第一係直接搵我哋嘅 model去佢哋 production house做 casting;第二種係我哋一手包辦成個 casting,好似最新嗰輯脆辣包廣告就係我哋自己搵 Keff同 KaKa呢 pair model,然後配合麥記嘅廣告大綱,拍咗條 casting片再俾番 M記睇,點知佢哋覺得超正,就搵咗佢兩個拍廣告喇。(個成本要幾多?)我哋嘅 casting department大概用咗兩三萬,咁 M記會畀番我哋嘅。(咁啲 model費幾多?)視乎係新人定舊人,新人就兩三萬,有經驗嘅就起碼 double。」

 

放大圖片

'10  M記大富翁
Ivy Choi  27歲

 
放大圖片

'10 法包妹
Amy Chio  23歲

 
放大圖片

'10 日和特盛魚堡
松岡李那  24歲

 
放大圖片

'09  24小時麥麥送男女朋友篇
Evelyn Choi  21歲

 
放大圖片

'09 姊弟 24小時麥麥送
Katie Kwok  22歲

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()