近日人氣升級的浸大咪神楊梓瑤( Carol),獲經理人揼本替她推出處女寫真集《 HUGE》,為狂谷僅懷胎一個月便面世的新作,她並不介意狂騷 34E咪咪。加上早前到峇里島為寫真集外景一周狂影水着,特訓下的 Carol忽然開竅,尺度大解放,她日前穿上喱士內衣接受專訪,她在鏡頭前後都表現自然,散發少女氣息。

放大圖片
寫真集名字叫《 Huge》,講到明是賣超乎比例的身材。

寫真集名字叫《 Huge》,講到明是賣超乎比例的身材。

放大圖片
在處女寫真集中, Carol也會穿上多款性感內衣示人。

在處女寫真集中, Carol也會穿上多款性感內衣示人。

拒着 bra通屋走

對於賣玉女招牌的薛凱琪早前被偷拍到着內衣褲通屋走,玉女變肉女, Carol指自己最近雖成為狗仔隊追訪目標,卻不擔心會重演薛凱琪個案, Carol斬釘截鐵說:「唔會啦,我屋企仲有其他男性,係爹哋同細佬,我一定唔會着 bra通屋走,只會着 T恤同短褲。」 Carol強調家住高層,窗外空曠,她說:「我屋企住得高,冇人會望到。」

放大圖片
Carol考慮為身上的咪咪買重保險。

Carol考慮為身上的咪咪買重保險。

放大圖片
輕挽高跟鞋橫卧梳化的 Carol,意態撩人。

輕挽高跟鞋橫卧梳化的 Carol,意態撩人。

放大圖片
咪神講明不會穿內衣褲通屋走,叫狗仔隊不用浪費時間偷拍。

咪神講明不會穿內衣褲通屋走,叫狗仔隊不用浪費時間偷拍。

胸圍向來是女性貼身恩物, Carol為保護 34E咪咪,除計劃買重保險外,她對挑選內衣也要求多多,她說:「我盡量要求令胸部自然,唔會特別要 push up效果, normal就好。」為免胸圍鋼絲穿舊承托力不足, Carol每幾個月便大掃除清衣櫃,她說:「我嘅 bra數量唔會好多,約 10多個,足夠替換,一旦着舊媽咪就會幫我掉咗佢。」撰文:比華利攝影:陳慧安內衣: BodiBra

Carol

三圍: 34E、 24、 34年齡: 22歲


楊梓瑤的 34E咪咪是其重要資產,平日當然要揀適當的內衣好好保養。

Carol 3招防狼埋身 忌亂飲嘢

o靚模蒲夜店捲入迷姦案,令o靚模人心惶惶,多間模特兒公司實施「宵禁令」,「浸大E神」楊梓瑤(Carol)提高戒備,使出拒飲陌生人飲品、泰拳及禁蒲三式防狼,「爆E超蓮」鍾永慧(Iris)亦嚴守禁蒲令。

模特兒蒲夜店捲入迷姦案,令一眾o靚模擔心會成為下一個受害人,她們除嚴守模特兒公司實施的「宵禁令」外,更使出不同的招數,力保自身安全。人氣急升的「浸大E神」楊梓瑤(Carol)對於模被迷姦一事,感到非常震驚,指受害人可憐,而在工作時經常穿性感三點式的她,容易惹人遐想,故特意自度「拒飲陌生人飲品」、「泰拳」及「禁蒲」三式防狼:「我淨係約相熟嘅朋友夜蒲,又唔會飲陌生人嘅飲品。雖然我識泰拳,但飲咗有料嘅嘢,幾好打都冇用。公司已經禁去夜街,因為有好多嘢做,要爭取時間休息。」問到Carol在夜蒲時曾否被抽水?她堅稱沒有,還分享擊退陌生人埋身的經驗:「試過同朋友去酒吧消遣,有個陌生男人伸手畀杯酒我,我梗係拒絕唔睬佢啦!我都唔識佢,佢叫我飲就飲咩!我唔會蝕底畀佢。」



將推出「妄攝」寫真的「爆E超蓮」鍾永慧(Iris)與唐貝詩姊妹分屬好友,對於其父梁廷鏘涉迷姦案,她表示曾致電對方:「佢冇聽電話,會SMS問候。(防狼招?)公司已下令唔准出夜街,要Keep好皮膚為寫真宣傳。」





放大圖片

「翻版李嘉欣」高踭鞋扑色魔

「翻版李嘉欣」陳雅絲(Cat)表示從未到FEVAR夜蒲,有需要亦會用武力對付色狼:「如果遇非禮會用高踭鞋扑佢同踢佢!」被傳去富豪飯局的Cat支吾以對地解釋是借廁所:「唔識所傳嘅富豪,呢排模多是非,唔想畀無中生有嘅新聞拖落水,誤會被包養同援交。」



新八模的「翻版關心妍」馬卓寧(Vibeke)及「翻版張惠妹」徐熙素(Hazel)齊聲表示沒有聽聞迷姦事件,夜蒲時會提高警覺,飲酒只會淺嘗。Vibeke另教防狼招:「試過被揩油,邊有貓唔食魚,有人挨埋嚟會睥實佢。」Hazel說:「玩實有人多手多腳,唔好以為o靚模就冇戒備心,去玩唔去舞池。」

專案組
「浸大E神」Carol潔身自愛,拒接受陌生人送上的飲品。
「浸大E神」Carol潔身自愛,拒接受陌生人送上的飲品。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()