拍動作戲唔錫身,鍾意親身上陣的郭富城,在陳木勝執導的暑假動作片《全城戒備》中,除了打餐飽同上吊(威也)外,明知有特技人於爆炸場面試位時,發生意外被燒傷百分之七十五皮膚,城城都唔識死,繼續拒用替身,堅持真人上陣。
唔只咁,城城更放棄以往要型要靚,在戲中破例扮把佬,每日用四個鐘做特技化妝,搞到全身皮膚敏感,又紅又腫又含膿。

荷李活化妝
以往做慣靚仔有型角色的郭富城,在科幻動作電影《全城戒備》中飾演一名雜技團飛刀高手,當中有一段戲講城城誤吸二戰時期,日軍遺下的生化氣體,在逃亡時被掟入公海餵鯊魚,因為吸入大量海水身體出現變異,變成一名發脹肥佬。
而為了這個肥佬造型,城城經歷十分辛苦的過程,「導演(陳木勝)專登去荷李活,搵咗四個特技化妝師幫我做呢個肥仔造型,每日淨係化妝,都用咗起碼四個鐘,拍嗰陣仲要日日三十幾度,加埋假皮厚衫,真係焗到全身濕晒,但最辛苦都係要滿面黐晒膠水,卒之"R"到塊面同個身都皮膚敏感,又紅又腫,甚至含膿。」

真身上陣撲火
此外,城城在戲中要應付連場動作打鬥場面,包括飛起撞車,跌落公海,仲有由高空跳下撞爆玻璃,當中有大部分高危場面,導演陳木勝為求逼真,都要求城城親自上陣。其中一場爆炸場面則例外,由於在試位期間發生意外,一名特技人被爆炸烈火燒傷,全身有接近百分之七十五皮膚燒傷,為免有危險,導演一早安排好替身代替城城上陣,但他竟然唔怕死,堅持自己埋位,經過一輪爭持,最後導演讓步,俾城城上陣。
「睇試位嘅時候都唔覺有乜嘢,但埋咗位先知,原來啲火同自己好近,的確有一定嘅危險程度,不過,我好信得過一班專業特技人。」拍完先知驚的城城說。

翻撻舒淇
打餐死之外,城城與女主角舒淇亦有感情戲,兩人在十年前曾合作過《風雲雄霸天下》,今次再度合作,有傳二人在拍戲期間撻着,對於與舒淇的緋聞,城城鄭重否認,「冇冇冇,大家誤會咗,我哋識咗好多年,係好熟嘅老朋友。」

戰況激烈
今年暑假港產片十套唔夠,其中三部是古裝笑片,八月十二日上映的《全城戒備》與張家輝的《線人》同屬動作大片,睇高一線。

《唐伯虎點秋香之四大才子》
上映日期 :8/7
片種:古裝笑片
卡士:黃曉明、張靜初、任賢齊、朱咪咪
賣點:導演李力持用回當年周星馳版本的演員班底,有黃曉明與Angelababy緋聞食住上。

《出水芙蓉》
上映日期 :15/7
片種:勵志愛情片
卡士:阿嬌、方力申、田亮、黃聖依
賣點:被禁兩年舊作,男女主角阿嬌、小方舊緋聞再被炒起,將舊戀情搬上大銀幕。

《翡翠明珠》
上映日期 :5/8
片種:愛情笑片
卡士:林峯、阿Sa、容祖兒、王祖藍
賣點:無綫力撐林峯之作,阿Sa做和番公主,與「山寨婆」Joey爭林峯。

《龍鳳店》
上映日期 :19/8
片種:古裝笑片
卡士:任賢齊、大S、羅家英、霍思燕
賣點:改編自《游龍戲鳳》,有暴力傾向的龍鳳店老闆娘大S遇上落難的失憶皇帝小齊。

《得閒炒飯》
上映日期 :26/8
片種:女性電影
卡士:周慧敏、吳君如、谷祖琳、陳偉霆
賣點:周慧敏十三年後復出頭炮,與吳君如演同性戀者,多場兩女激吻及共浴戲成為賣點。

《綫人》
上映日期 :26/8
片種:動作懸疑
卡士:張家輝、謝霆鋒、廖啟智、桂綸美
賣點:電影《証人》續集,影帝張家輝加上原班人馬演出,導演林超賢再創高峯之作。

肥有相似
德華同鄭秀文在《瘦身男女》中都有用特技化妝變成肥仔肥妹,而華仔的肥仔look,同城城個肥look,又有幾分相似。

每次化妝,城城都有四個專人服侍,但整個過程都要四小時。

浸屎水
拍攝地點在全香港地下水通糞便污水出口附近拍攝,拍完戲之後,城城用消毒藥水沖番幾次涼,都覺得自己仍然有陣味。

親身拍危險動作的城城,拍攝前做足安全措施,著晒保護衣同護膝。

變身前
在戲中飾演雜技團飛刀高手的城城,亦不乏有靚仔造型。

戲中飾演開女主播的舒淇,最初是利用城城變種人身份幫她造新聞,之後發展一段感情。

舒淇亦難逃要應付動作場面,有不少吊威也鏡頭。

周秀娜飾演搶走舒淇男友兼主播地位索女。

導演陳木勝(中)表示想拍一部類似《蜘蛛俠》科幻式英雄主義電影,搵來城城做變種人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()