我唔用墊!(真實對白)
王君馨上圍由 34C升至 34D,佢堅持真材實料唔加 pad,影相當日果然拒用「砵仔糕」人工升 cup,王君馨話:「太誇啦,感覺好假!」

忙得滯

南非好危險 王君馨力保處女 唔做世界妹

2010年06月23日

高海寧貴為無綫咪神,連去高危南非做世界盃節目失蹤兩粒鐘都嚇到班宅男要報警咁滯,搞到咪神要公開報平安。
咪神風頭勁,但做開《為食總司令》,自稱仲係處女的王君馨一樣戰鬥格,早前在世界盃活動上硬撼高海寧。明明做開旅遊節目,但世盃肥肉反而益咗高海寧同梁政珏, 24歲王君馨話:「我太忙啫,又拍劇又要登台。」
南非治安差,有乜依郁失豬大吉利是!

起初以為王君馨唔識打桌球,但原來佢喺美國讀書時,已經練得一手好球技,唔做飲食都可以撈埋《體育世界》!
起初以為王君馨唔識打桌球,但原來佢喺美國讀書時,已經練得一手好球技,唔做飲食都可以撈埋《體育世界》!

 

王君馨自 07年獲得港姐亞軍後,做完《日日有食神》又撈埋《為食總司令》,成為無綫旅遊飲食節目新紮主持,但可惜最近人人關心的無綫世界盃節目《南非 Ready Goal》,卻被高海寧同梁政珏攔途截劫,梁政珏讀番書識英文都勉強合格,反而港女高海寧英文唔識多粒都有得去南非,先為王君馨唔抵!

自爆處女

肥豬肉被人搶咗,王君馨話全因自己忙得滯,王君馨說:「監製都有搵過我,可惜我要拍劇(古裝劇《洪武三十二》)拍到 7月,又要登台,好似我星期二( 22日)就要飛去加拿大做騷, 8月又要去印尼登台, TVB根本都度唔到期,所以咪做唔到囉!」
做唔到世界妹,不過早前王君馨同高海寧出席足球 game宣傳時,王君馨就谷行低胸正面硬撼咪神,上圍再發育,王君馨話:「我食肥咗啫,上圍先由 34C升到 D咋,其實我平時都好少用墊,我覺得好唔自然同太誇啦!」上圍天生勁已經有話題,王君馨仲自爆係處女:「我同初戀男友拍咗半年拖咋,之後就返咗香港,所以咪仲係處女囉!」貞操事大,去唔到南非好閒啫!

 

王君馨早前同高海寧出席由 Sony搞嘅 PS3版南非世界盃遊戲活動,對住新咪神高海寧仍以 deep V球衣硬撼對方,真金不怕紅爐火!
王君馨早前同高海寧出席由 Sony搞嘅 PS3版南非世界盃遊戲活動,對住新咪神高海寧仍以 deep V球衣硬撼對方,真金不怕紅爐火!

 

梁政珏續簽無綫後,隨即跟大隊去南非拍世界盃特輯,問王君馨知唔知俾邊個執咗二攤,王君馨話:「我唔知……我連高海寧失蹤都係睇報紙先知!」
梁政珏續簽無綫後,隨即跟大隊去南非拍世界盃特輯,問王君馨知唔知俾邊個執咗二攤,王君馨話:「我唔知……我連高海寧失蹤都係睇報紙先知!」

 

美國學誇張

其實喺之前《日日有食神》開始、到家陣《為食總司令》,喺美國麻省 Babson College讀企業管理系嘅王君馨已被網民插爆佢表情太誇張,王君馨話:「我喺美國讀書時學演講係要咁誇張 o架,或者唔適合香港啦。」不過家陣上電視唔係演講喎,王小姐!

 

嘩!我未食過加菲蟹 o架!(真實對白)<br/>當幟哥遞上加菲蟹時,王君馨隨即高八度大嗌,難怪網友話佢超造作。
嘩!我未食過加菲蟹 o架!(真實對白)
當幟哥遞上加菲蟹時,王君馨隨即高八度大嗌,難怪網友話佢超造作。


 




 

吓!有薑味雪糕食呀?(真實對白)<br/>喺《為食總司令》中,王君馨成日都大叫,見到薑味雪糕反應都誇過人,網友就話宋熙年(左)自然好多。
吓!有薑味雪糕食呀?(真實對白)
喺《為食總司令》中,王君馨成日都大叫,見到薑味雪糕反應都誇過人,網友就話宋熙年(左)自然好多。


 




 

幟哥:宋熙年醒目啲

幟哥隨手攞起條東星斑:「我每日都會監工揀食材,保證酒樓條條都係海魚。」
幟哥隨手攞起條東星斑:「我每日都會監工揀食材,保證酒樓條條都係海魚。」

 

王君馨同另一主持宋熙年喺《為食總司令》其實只係配菜,主角係 51歲總司令幟哥(黃永幟),有間酒樓同喺馬來西亞沙巴有魚場,亦同圈中好多明星相熟,不過佢講嘢好小心,連拍住兩位索女出 trip,幟哥都唔敢多批評,只說:「宋熙年醒目啲嘅,可能佢喺澳洲讀書,對澳洲好熟悉,王君馨第一次去澳洲,所有嘢都覺得好新奇,所以反應大啲囉。」逢人讚,難怪愈撈愈掂。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()