阿叻新寵
阿叻出晒口力捧,令仍未卸任的朱千雪狂接 job兼拍新劇,因此令名銜比她高的亞軍黃心穎眼紅。
一早睇中佢!(真實對白)
我比佢哋行快一步。(真實對白)

娛聞樂

阿叻點名谷朱千雪 黃心穎不屑:鬼叫我冇人撐

2013年02月22日 ~~ 第917期 忽然1周

無綫正值人才荒,花旦買少見少,惟有培訓新人。應屆港姐季軍朱千雪未卸任,已經大騷、新劇、《勁歌》主持輪住做,早前更獲阿叻陳百祥欽點拍攝《叻哥遊世界》同遊杜拜,恨死隔籬。
有人彈起自然有人眼紅,同是未卸任的港姐亞軍黃心穎,近日孖住冠軍張名雅,周圍唱朱千雪識耍手段 冧叻哥、志偉。黃心穎回應時更句句有骨:「鬼叫我冇人撐!」擺明唔妥。

其實去年參選港姐期間,有工作人員曾爆料指黃心穎鍾意搞小圈子,又籠絡其他佳麗杯葛大熱的朱千雪和湯洛雯,因此黃、朱二人早有心病。決賽當晚,因一人一票選港姐程式 down機,令頂頭大熱的朱千雪失去爭冠機會,卻因禍得福博得全城同情。當時網友更指奪冠的張名雅和亞軍黃心穎名不正言不順,令黃、朱不和升級。


張名雅:我好恨拍劇!(真實對白)


黃心穎:我會靠自己!(真實對白)
黃心穎近日拉攏冠軍張名雅齊齊唔妥死敵,更四圍唱朱千雪未夠班做主持。


當選期間,三甲港姐要四出做訪問,當時已有指黃心穎和張名雅聯手杯葛朱千雪(左),令朱慘變獨家村。


在《叻》節目中,朱千雪雖然要多次 着三點式出鏡,但既然有阿叻欽點,相信她亦唔會 say no。

阿叻:梗係搵個靚


雖然屈居季軍,但朱千雪當選不久,即有幸隨阿叻陳百祥赴杜拜拍攝他自資的旅遊節目《叻哥遊世界》。據知情人透露:「叻哥有跟港姐去倫敦拍外景,成日拉 Tracy(朱千雪)埋一邊傾偈,又私人醒佢 啲對答技巧,所以佢入三甲,叻哥功不可沒 㗎!選完港姐冇耐,叻哥就要拍呢個節目,佢第一時間就點名搵 Tracy一齊去杜拜。不過蕭生(《叻》監製蕭潮順)話 Tracy呢頭選完唔夠一個月,貿貿然搵佢去拍嘢有 啲大細超咁,所以就搭單要埋攞『最上鏡小姐』嘅岑杏賢啦!多個女仔戥吓腳,叻哥梗係冇所謂啦!」
日前,阿叻孖實朱千雪出席《叻》宣傳時大方承認一早睇中女方:「 Tracy選緊時我已經覺得佢係咁多個女仔中非同凡響,有特別留意佢,志偉都讚我有眼光!搵佢做節目係因為佢真係靚,你知我哋節目只可以出叻人同靚人。做完今次之後,我發現 Tracy比我想像中做得更好,佢除咗靚,仲好有主持 talent,遲啲一定掂!(當時有冇考慮其他港姐?)我揀得梗係搵個靚啦!」

黐實最上鏡小姐


同冠、亞軍冇偈傾,朱千雪私底下經常孖實同屆最上鏡小姐岑杏賢出街。早前記者便影到二人在一間平民韓國燒肉料理開餐。





踩千雪黐脷筋


阿叻吹雞力捧,其他監製亦一呼百應。朱千雪近日除了主持《勁歌金曲》,戲劇組監製潘嘉德亦安排未卸任的朱千雪,拍攝重頭劇《 On call 36小時 2》,拍住剛回巢的吳啟華做情侶。未拍過劇的新丁竟一躍成第三女主角,如此筍 job,其他港姐唔眼紅就假。
本刊收到消息,黃心穎近日在人前人後,多次踩朱千雪冇資格上位。知情人說:「 Jacqueline(黃心穎)早排同 Karat(張名雅)做慈善騷,有個 PA見到佢兩個 喺化妝間傾密偈,仲聽到 Jacqueline話唔明點解季軍會多嘢做過冠、亞軍!又踩 Tracy講 嘢黐 脷筋又漏口,做主持根本未夠班,多 嘢做因為識 冧阿叻同志偉。」

千雪:我比其他人勝任


周一( 18日)無綫製作資源部總監樂易玲出席團拜活動,本刊記者向她求證力捧朱千雪一事,她大方承認:「今年我哋係會全力捧佢,希望佢有好發展。」

對於公司力捧,朱千雪語帶挑釁:「可能公司覺得我比其他人勝任。(即係話其他港姐唔勝任?)又唔好咁講,我只係比佢哋行快咗一步,名雅要選華姐,心穎都要做《決戰一分鐘》。(我 哋知道你哋冇偈傾?)唔……我哋係好少見面,同事囉,好少特登打俾對方!( Jacqueline周圍唱你識 冧高層?)哦……係咩,我聽唔到當佢冇講過啦!」
至於黃心穎回應時雖然笑笑口,但卻不自覺流露不屑:「只係 timing唔同,不過我信我嘅機會遲早會嚟,一定會輪到我!(會唔會羨慕朱千雪有叻哥同公司撐?)都冇得羨慕嘅,鬼叫我冇人撐!不過我會靠自己。」有冇骨?係人都聽得出。 

同人唔同命


應屆港姐張名雅、黃心穎及朱千雪,除了要出席一連串親善的公開活動外,真正的幕前工作卻大不同。有高層撐,論工作量,朱千雪遙遙領先。

季軍朱千雪




•《勁歌金曲》主持
•《 2012勁歌優秀選第三回》司儀
•《星光熠熠耀保良》司儀
•《歡樂滿東華 2012》表演
•拍攝《叻哥遊世界》
•新劇《 On call 36小時 2》演出 

亞軍黃心穎




•《星光熠熠耀保良》表演
•《歡樂滿東華 2012》表演
•《決戰一分鐘》主持 

冠軍張名雅




•《歡樂滿東華》表演
•《 2013國際中華小姐競選》
•《星光熠熠耀保良》表演 

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()