同飲食集團太子爺汪小菲結咗婚成年,大S徐熙媛個肚一直冇動靜,早排有傳兩公婆唔等得,經小S介紹醫生接受人工受孕,以為十拿九穩,點知都係失敗。見個女生唔出,S媽決定出手,不過唔係燉補品或者搵生仔秘方,而係請嚟城中有名嘅堪輿學家,親身上去大S同汪小菲嘅千萬豪宅睇風水。


汪生汪太愛巢,係位於台北市信義區嘅「國家藝術館」,大S前年以2億台幣(約5,200萬港元)買入,無論價錢同地段都係一級豪宅,不過風水大師睇完樓就鬧到一文不值,認為間屋嘅布局同座向,通通不利大S,除咗容易惹是非,更加不利健康,尤其係皮膚問題,大S想喺呢間屋生仔,更加冇可能。由於問題太嚴重,唔係擺幾個葫蘆set個陣就可以化解,風水大師強烈建議兩公婆即搬,仲話大S媽間屋好風水,想盡快生B,要搬去阿媽度住!風水嘅嘢!信不信由你,大S就企硬信自己,堅持話間屋愈住愈舒服,但話時話,過去一年,有關汪生汪太嘅是非新聞真係一單接一單,最新鮮熱辣係大S幫大肚小S代班主持《康熙來了》,因為一句「一萬元以下的鞋子非常便宜」,被仇富觀眾鬧佢「晒命」;至於佢老公汪小菲响台北開嘅俏江南分店,因為餸菜格價比北京仲要貴,遭食客投訴「食水深」,最近餐廳又因為消防安檢唔合格收到告票罰款。種種跡象睇嚟!我係大S的話,即搬啦!


大S响《康熙來了》節目中話「一萬元以下的鞋子非常便宜」,激起仇富觀眾群起指責,大S事後解釋,藝人花錢買靚衫係「敬業」,佢唔係想「晒命」喎!


聽講汪小菲阿媽張蘭等抱孫等得好心急,S媽於是搵風水師幫手,怕得罪有頭有面嘅富貴親家。 ####

 
裝潢豪華嘅台北俏江南分店剛剛開幕,已經不斷收到食客投訴餸菜價錢太貴,食飯冇得walkin一定要訂位,汪小菲唯有留响台北「拆彈」,太太大S就做跟得夫人。

 
2億豪宅風水出問題,仲搞到冇仔生,大S唔信邪唔肯搬走,喂!你都36歲啦,人工都生唔出,你自己知自己事啦!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()