被視為弱台嘅亞視唔知係唔係冇乜人可以幫手做宣傳,所以就趁家選亞姐嘅大好時機,就地取材搵班候選亞姐做埋宣傳人員,亞視最近有套韓劇《敗犬男大聯盟》播緊,噚日搵咗戚黛黛、姜皓文同埋蔡國威加埋佢哋屋企隻狗去大埔亞視總台一齊宣傳,蔡國威隻狗一出嚟就俾班亞姐狂玩,成班女仔鬼咁興奮,尤其係班港澳特區佳麗,着住低胸、短褲開心到唔記得乜嘢叫儀態,俯身踎低係咁摸狗,反而班海外佳麗個個都好小心,就算想影相都用手遮住個胸。4號祁翼就最張誇,着低胸衫玩狗玩到忘晒形,連個紫色胸圍都露埋出來,事後佢用普通話:「興奮呀!我很喜歡狗,但是沒有養。」其間祁翼拖住黑仔嘅金毛,結果俾隻狗拖番轉頭,不過佢仍然堅持話:「我都是想養大狗,很漂亮很有性格,牠們自小跟着你就會很聽話。」

放大圖片
4號祁翼玩狗露出紫色胸圍、 5號閔蘭着短褲踎到失晒儀。

4號祁翼玩狗露出紫色胸圍、 5號閔蘭着短褲踎到失晒儀。

放大圖片
三圍 33、 23、 32.5的 4號祁翼着低胸衫玩狗,搞到差啲春光乍洩。

三圍 33、 23、 32.5的 4號祁翼着低胸衫玩狗,搞到差啲春光乍洩。

着短褲踎低核突

5號閔蘭着住短褲踎低好核突,之後佢同大家講對唔住,佢用英文話:「對不起!可能我太興奮喇!加上我掛住家中的狗狗,見到牠們,我就想起我的狗,牠是一隻英國馬爾他犬!」


(左起) 1號陳明月、 7號娜塔妮亞.卡娜斯娃、 8號維他.芝寶斯嘉及 2號何婭一見狗狗就表現興奮。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()