分身乏術被外界冠以女強人稱號,但Kelly話仲學緊點兼顧事業與家庭!

喊聲震天遺傳了媽咪的聲底,蝦餃仔喊起上中氣十足,本來坐度的Alex都要即刻彈起抱住佢。(攝影:莊健鑫)

星級醫生為蝦餃仔睇病周笑顏醫生,乃本港兒科名醫,於多份報章有專欄,來頭極猛。

話咁快「蝦餃仔」劉昇(Chace)經已10個月大,識得嗌Ba、Ma;而自榮升母親後,陳慧琳(Kelly)更以女強人姿態示人,輕鬆 兼顧家庭與事業。

但實情Kelly工作忙碌,實在難以做個百分百盡責母親。5月25日(週二)記者發現Kelly老公劉建浩(Alex)帶發高燒兼腸胃炎的蝦餃仔睇醫生,全程囝囝喊爆,Alex愁爆,Kelly卻未見蹤影。據知,對於老婆工作至上的態度,令Alex不滿,兩公婆吵過多次,有人遲早攤牌希望Kelly放棄事業專心做湊仔婆。

去年一索得男為劉家繼後香燈,令Kelly成為風頭躉,弊在唔係好呢!皆因其修身速度之快,生完唔夠一個星期已回復苗條身形,惹來「代母」疑雲。

為洗脫嫌疑,Kelly不單多番公開澄清,強調全因聽從醫生吩咐才能創造神話,又三番四次展示母子情深,出名硬淨的她每當談到蝦餃仔必喊,更講明到外地工作最多只逗留兩、三日,仿如患上黐餃症。

Blog晒溫馨

5月27日(週四)Kelly將行動升級,於網誌大晒10個月大的蝦餃相,只見Kelly盡顯慈母一面,抱住蝦餃仔傾偈、玩玩具,而囝囝亦遺傳了媽咪的優良基因,生得趣緻可愛,不時露出燦爛笑容,甚具明星相,不比鋒芝雙B輸蝕。

而Kelly更網誌中寫道,「佢而家10個月大喇,重26磅。BB最鍾意周圍爬來爬去,所以要貼身睇實佢。尋日佢第一次係()度講『BA』、『MA』,之後仲講好多,好似發表偉論咁。」

蝦餃大喊

口話要睇實蝦餃仔,但實情BB急病睇醫生咁大件事,Kelly都可以冇影,上載相片兩日前的5月25日(週二),本刊發現Alex在工人陪同下抱住蝦餃仔現身中環中建大廈的「醫匯818」診所,搵兒科名醫周笑顏醫生求醫。

同樣係蝦餃仔,但當日佢同Blog樣有好大分別,不單冇笑容,更喊最少廿分鐘,護士探熱佢喊,Alex累極坐度,佢又喊,大聲到成間診所都聽到佢「歌聲」,中氣十足拍得住Kelly。

老竇愁爆

睇見愛兒因病不斷扭計的慘情樣,做老竇點會唔心痛,為讓蝦餃仔舒服,Alex罰企成粒鐘,不斷輕搔囝囝背脊,又抱他睇花花碌碌的壁報板分散注意力,可惜效果欠奉。

不過當見完醫生,Alex仲愁過囝囝,神色變得凝重,塊面仲黑黑,到藥時,護士好緊張咁吩咐Alex:「呢家佢有發燒同腸胃炎,記得唔好俾佢亂食,等覆診個報告出,再決定佢使唔使入院。」最諷刺的是,最近Kelly接受訪問時才自稱是蝦餃仔的「飲食部」,乜咁唔小心呀!

陳慧琳工作忙碌無暇教子 老公攤牌逼其收山

陳慧琳
陳慧琳兒子劉升(Chace)經已10個月大,而自榮升母親後,陳慧琳更以女強人姿態示人,輕松兼顧家庭與事業。

但實情陳慧琳工作忙碌,實在難以做個百分百盡責母親。 5月25日記者發現陳慧琳老公劉建浩(Alex)帶發高燒兼腸胃炎的兒子看醫生,全程兒子狂哭,Alex愁爆,Kelly卻不見蹤影。據知,對于老婆工作至上的態度,令Alex不滿,夫妻倆吵過多次,有人遲早攤牌希望陳慧琳放棄事業專心帶兒子。

明星靚相大分享返回主業☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(05月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(6-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-5月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()