舊年嚟香港為《太極俠》選角嘅奇洛,正式埋位開工剃晒鬚剪短頭髮,仲打到整傷左腳,戴住護膝都拐吓拐吓!
由奇洛李維斯(Keanu Reeves)自導自演嘅處女作《太極俠》(Man Of Tai Chi)已經响北京開緊工,熱愛中國文化嘅奇洛,聽講佢知道Chinese new year要派利是,仲連十五二十都識猜,不過講到耍太極,似乎唔多在行。

 
拍過《22世紀殺人網絡》,舊年年尾已經留响北京學功夫,但奇洛要硬橋硬馬拍打,受傷難免,當日《壹》仔見佢左腳戴住護膝,行路拐吓拐吓好辛苦,不過咁,佢依然工照開,換過套衫,就行入廠再嚟過,都幾勇! ####

 


北京開工其間,奇洛前度女友China 周佳納都有嚟探班。


腳痛難頂,奇洛夜晚收工,就算行三分鐘就返到酒店,寧願選擇坐車,更加冇同老友動作導演袁和平,跟工作人員出外開餐。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()