我對外人超好呀!(設計對白)
老公我撐你!(設計對白)"
娛頭
成家班大控訴 成龍無良阿嬌刻薄 盧惠光死捱 30年賠十萬
2010年05月13日
成龍近年集中火力在國內發展,除了將協助他打入荷李活,功不可沒的經理人陳自強炒魷,更指派「龍嫂」林鳳嬌接手出任「成龍影業」及「 JC Group」董事及秘書,沒了後顧之憂。慳家「龍嫂」揸旗後,刻薄成性,去年更大開殺戒,請護法之一盧惠光食「無情雞」。
原來,跟隨成龍三十年的盧惠光,最終只獲十萬元賠償,而「沙士」期間被無故辭退的另一貼身助手段偉倫替成家班出頭,直斥成龍是無良僱主,對兄弟無情無義。
好友打救
去年九月被成龍炒魷後,現年五十歲,跟前妻黎淑賢離婚的盧惠光,一直賦閒在家無着落,連揸了十幾年的舊車亦「打埋柴」,幸有相識多年,知道他財困的有錢好友出手幫忙,送他一部二手平治四驅車,方便接送十一歲及五歲兒子出入。
盧惠光視成龍為好兄弟,多年來仆心仆命,超時工作冇假期,甚至連前妻黎淑賢待產生第一個兒子時,亦可以因成龍一個電話置之不理,卻突然被無理解僱,傷心兼徬徨。


03年被炒後,段偉倫表示好彩有朋友教做貿易生意,加上做新車買賣,不致於冇飯開。
 
林鳳嬌揸旗後,重新制訂員工手冊,新制度全部以慳錢出發,令員工無癮。
 
失業半年的盧惠光平日接送新女友返工放工外,也會揸車載女友到公園談心,慳住拍拖。
阿嬌揸旗 
離婚後,盧惠光做帶子洪郎,不時帶住大仔睇首映。

「大哥(成龍)同光仔解釋賠得咁少,係嬌姐(林鳳嬌)嘅主意,佢都話唔到事,光仔一直對大哥好忠心,大哥咁對佢,簡直當佢係傻仔。其實當日同 Bonnie(黎淑賢)離婚,唔多唔少都係因為大哥,只要佢喺香港,就叫光仔陪佢,凌晨三、四點先放光仔返屋企,一個女人成日冇老公喺身邊,又要睇住兩個仔,仲要咁多年嚟人工得兩萬幾,光仔冇出過聲,但做女人嘅都覺得冇前途!」盧惠光身邊人透露。
過去兩個星期,記者發現失業超過半年的盧惠光,大部分時間留在家中,日常除揸車接送女友返工放工或到公園傾偈,便是到黃埔寓所附近的博藝會做運動健身。上週一(五月三日)黃昏,他與女友到黃埔 UA睇完戲,之後步行回家,未有下場。
賠唔足


盧惠光早於 1980年投靠成龍,侍主多年來仆心仆命,唔單只大時大節要陪老闆,就連老婆臨盆咁大件事,老闆一個電話都要丟低老婆趕去。
捱生捱死三十年,去年在毫無通知下突然遭解僱,按本港現行勞工法例計算,為僱主服務超過五年,均可獲得長期服務金,計算方法是月薪三分二再乘以服務年資;依盧惠光當時月薪約 25,000元計算,應可拿到五十萬的長期服務金,扣除強積金的僱主供款,最少起碼仍可拿到三十萬元。盧惠光只收得十萬,足足唔見一大截。
失業半年


向來唔鍾意嘥食物的成龍,在拍戲現場,將食剩的飯盒給盧惠光,盧惠光亦乖乖將成盒飯食乾淨。(《忽然 1周》圖片)

對於計計埋埋唔夠十萬遣散費,盧惠光坦承確有其事:「我都唔知點解會俾人炒,而家等你哋(記者)幫我平反,我諗天見到呢件事都會流眼淚,三十年就換嚟呢十萬,何止自己唔相信,就連身邊所有朋友都唔信係事實,呢十萬咪夠供幾個月樓囉。(有冇諗過要追討?)我要搵朋友研究吓,睇吓係咪可以搵勞工處幫手。」失業七個月仍未搵到新工,盧惠光慶幸有真正的大哥大找他幫手拍廣告:「洪金寶搵過我做嘢,都唔係你哋想像咁差,好彩仲有好多朋友錫住我,遲啲應該會有嘢做。」
抑鬱睇醫生
成龍對效忠三十年盧惠光無情無義,據知,對一手推他成為國際巨星的陳自強更加絕情。二人合作三十七年,兩年前被迫離開 JC Group的陳自強抑鬱成病,提起成龍,每次酒醉後都喊到收唔到聲。
「 Willie(陳自強)隔咗咁耐都放唔低(被炒),今時今日佢老人家已經唔係為錢,只係想好落台,佢之前個肺做過手術,而家又鬱住成日要睇醫生,大家都好擔心佢健康。阿嬌揸旗之後,乜都要慳,啲同事覺得公司好刻薄,每日要打卡兩次,遲到一分鐘扣五蚊,乜嘢都話要填表,搭的士又話要事先批準,遲啲離開公司都話唔得,因為要慳電費,大家都做得好唔開心。」陳自強身邊人透露。
 
09年 6月,當時仍然打成龍工的盧惠光仆心仆命,不單做司機揸車到機場接機,更做埋咕哩幫手攞行李。(《忽然 1周》圖片)
 
盧惠光跟前妻黎淑賢 99年補擺結婚酒,不過二人在 06年離婚,現在由盧惠光照顧兩個兒子。
 
成龍跟陳自強情如父子,成龍 95年拍戲受傷,由陳自強推住輪椅見記者。

命途各異


當年洪金寶旗下的洪家班及成龍的成家班,是影圈聲勢最浩大的武師班底;不過事隔多年,兩個班底成員出路各異,令人欷歔。

洪家班
洪金寶統領的洪家班,旗下有元華、林正英、元彪、錢小豪、錢家樂和黃錦燊等,能夠人才輩出,有賴於三毛不斷給予機會,只要是有潛質,他都會嘗試讓他們擔正。


成家班
相對洪家班,當年的成家班更不輸蝕,加上成龍以亡命演出為包裝,做替身的成家班兄弟,受傷是家常便飯,可是多年下來,能夠上位擔正的幾近零,助手段偉倫入行多年,王晶找他拍戲多個老闆成龍,至於盧惠光的演出機會亦少,加上經常要陪成龍出入,因而推卻不少片約,失去上位機會。
年初一拜山
由成龍帶頭搵食的成家班,前後經歷三代,最後一代包括段偉倫、張耀宗等十二人亦名存實亡,因為成龍一直得把口,從未真正出手提攜,其中有人轉行揸巴士,有做電影剪接,全部自食其力。○三年「沙士」期間,成龍以「大個仔出去搵食」遭炒魷的段偉倫,月薪只有萬多元,遣散費十四萬,他踢爆成龍「明恰」兄弟讀書少唔識字。
「當日要即刻搵第二份工,邊度得閒同佢斤斤計較,如果要計,我哋從來冇假期,冇 OT,佢係咪計番俾我哋,光仔離婚都係關佢事,佢要人陪到咁夜,年三十晚唔可以返屋企食飯,年初一又要啲兄弟陪佢去拜山,唔去就黑面。當日佢公開講話有佢成龍一日,就有段偉倫同盧惠光,點解咁對我哋?就算成家班兄弟,佢都冇乜俾機會,佢驚我哋紅咗會走,所以好少搵自己人拍戲,好多兄弟都有怨氣。」


2000年成龍生日飲醉酒,由錢家樂及當時仍在身邊的段偉倫(左一),扶住離開生日派對。(《蘋果日報》圖片)
 
成龍通常有司機唔用,鍾意自己揸車出入。
 
成龍近年孭飛的電影票房麻麻,由他和王力宏主演的《大兵小將》在香港只收百多萬。
 
因為兒子房祖名入咗娛樂圈,本來低調的林鳳嬌亦因要撐兒子而頻頻出席公開場合。(《蘋果日報》圖片)

救成龍一命
一肚怨氣,段偉倫愈講愈㷫。
「佢試過飲醉酒揸車返屋企,喺屋企樓下瞓着咗唔識落車,吸咗好多一氧化碳,我當時等唔到電話,揸車去淺水灣屋企搵佢,咁樣救咗佢一命,佢事後喺電台多謝我。我同光仔講,咪當自己係超級伙記一直戇居囉!但覺得佢對 Willie好無良,我呢兩年都不斷開解佢,叫佢唔好當成龍係兄弟,當係賓主關係,咁樣舒服好多。」
大「慈善」家
熱心公益的成龍大哥,於 1988年成立成龍慈善基金及龍的心基金,經常充當善長仁翁,高調參與各項籌款活動, 06年更當選「十大慈善之星」,做善事唔手軟,但對多年出生入死的兄弟,成龍卻兩種態度,表裡不一。

成龍林鳳橋被指無良刻薄 成家班大控訴

成龍林鳳橋
成龍近年集中火力在內地發展,除了將協助他打入好萊塢、功不可沒的經理人炒了鱿魚,更指派“龍嫂”林鳳嬌接手出任“成龍影業”及“JC Group”董事及秘書,沒了後顧之憂。出名節省的林鳳嬌入主後刻薄成性,去年更大開殺戒,無情的趕走成龍的護法之一盧惠光。

原來,跟隨成龍三十年的盧惠光,最終只獲十萬元賠償,而03年SARS期間被無故辭退的另一貼身助手段偉倫替成家班出頭,直斥成龍是無良雇主,對兄弟無情無義。

明星靚相大分享返回主業☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(05月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(6-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-5月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()