出場冇人:呢啲都係公司安排!(真實對白)

冇碇企 自「魔童」王維基入侵電視界,搞到無綫陣腳大亂,TVB冇人用惟有亞視人都唔放過,搵埋兩位亞視前一姐萬綺雯及陳煒加盟救亡。可惜陳煒除了叫價唔夠萬綺雯高外,最慘係新拍劇集套套做大茄。
上週一為只得一集戲的《金枝慾孽2》的崑曲戲分排練,估唔到連set頭化妝都要分階級,苦等兩個鐘冇人理,又冇人為煒哥安排記者影相。俾人當透明,陳煒仲死撐:「佢哋未得閒理我啫!」

 
上週一(7日),無綫新劇《金枝2》拍攝崑曲場口探班,可惜化妝師要化完陳豪同關禮傑先再到煒哥,結果陳煒喺化妝間等足2粒鐘先有人理,雖然她趕唔切set頭換戲服,淨係着住件打底衫同原子褲,連鞋都冇換就趕出嚟,可惜成班記者已經走清,根本冇人理煒哥仲未出場。

 
陳煒自四年前嫁給台灣商人後淡出娛樂圈,38歲一直恨入無綫的煒哥,未傾清楚條件就飯應簽兩年約,估唔到套套劇只得大茄做。

慘當透明
陳煒話晒係96年亞姐冠軍,簽約無綫後雖然在《金枝慾孽2》與陳豪有對手戲,但實則一集即死,可能戲分少,竟然俾無綫當透明。事緣上週一(7日)《金枝2》一場崑曲戲探班,未化妝的陳煒一早已在化妝間等上崑曲裝,可惜煒哥呆等兩個幾鐘都未有人理會,直至通告前半個鐘,始有人幫佢化妝,陳煒當時對本刊話:「係啦,我都唔知呀,call time叫我六點(探班採訪時間為9時)到,但仲未有人理我。(剩番半個鐘活動就開始,趕得切化大戲妝咩?)佢哋未得閒理我啫!我都唔知呀,我第一次化呢類型妝。」


等到化好妝,可惜到煒哥準備入廠時,現場記者已走清,只得本刊守候,唔知仲以為佢冇到。事後本刊問陳煒慘遭無綫忽略,佢仍死撐:「唔係,嗰日係因為關禮傑個妝要化好耐,而化《崑》劇的化妝師得一個,化完關禮傑,又到陳豪之後先到我!(唔係喎,嗰日見佢哋一早化好喎?)吓,我唔知呀,呢啲都係公司安排,我喺TVB都有好多friend㗎!」但問到煒哥有邊個最friend時,煒哥則猶豫一輪:「阿高Ling(高海寧)囉,佢成日搵我食飯嘅!」咁楊怡同陳敏之呢?呢啲先同level喎!

冇份企《金枝2》台前
在煒哥等化妝期間,陳豪和關禮傑已率先化好妝現身錄影廠,成班記者圍住影相兼做訪問,楊秀惠更不用化大戲妝都攝到位影合照,咁點解要煒哥化行妝先得啫?!

風光過煒哥 萬綺雯孖影帝擔正
久未拍戲的萬綺雯,出返嚟唔只有得喺無綫做女主角,連電影都分外吃香,被彭發中,孖影帝劉青雲飾兩公婆拍驚慄犯罪片《追兇》。《追》片監製林小強亦盛讚萬綺雯,佢話:「想搵個特別感覺的人做青雲老婆,而搵佢(萬綺雯)夠驚喜,佢表現得好好,加上個樣keep得好好,年齡及外貌完全符合角色需求,有機會再搵佢合作。」話晒42吋長腿的萬綺雯係第一代宅男女神,41歲仲keep到童顏,有號召力嘅。 ####

 


醒黐敏之陳煒喺電視台撈足10幾年,見陳敏之攞住把大傘遮擋太陽,陳煒即醒目走埋去,雖然陳敏之都擰歪面唔理佢,但起碼搏到張合照影。


做大配角前亞視一姐入無綫,陳煒拍新劇《法網狙擊》,淪落變第三女配角,上週四(10日)再出席《法》劇開鏡拜神時,明明企前排的煒哥,被成班無綫姐仔齊心迫往後排,又要自己孤伶伶攞燒肉食,亞視人慘遭排擠。


陳煒本身在亞視愛將地位超然,好多時出席活動都傍住老闆林百欣,離開亞視,亦曾為王晶愛將,拍電影及大陸劇。《蘋果日報》圖片


記者狂影


出名「防腐」的萬綺雯,出席《追兇》首映,雖已係41歲盛女之年,企喺同片「八十後」林可敏(左一)和傅嘉莉(左二)側邊,一啲都唔失禮,絕無比下去。


萬綺雯與劉青雲飾夫婦,兩人因患有自閉症的兒子而引起好多煩事,勁有發揮。


四萬私伙同為亞視姐仔,但萬綺雯待遇似乎比煒哥好好多,入TVB首部劇《老表你好嘢》,擔正兼拍住福將郭晉安,TVB睇重佢之餘更出動四萬買私伙衫準備開工,互相尊重啫。《忽然1周》圖片


拍劇孖視帝

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()