拒保鏢跟身 何超蓮全女班迪士尼狂歡

賭 王千金何超蓮自從同男友Jeremy分手後,曾經同台灣歌手吳克傳緋聞,可惜係冇米粥。雖然未搵到真命天子,但超蓮一都唔寂寞,早前佢約埋一班女性朋友,齊齊去迪士尼玩。超蓮出身大富之家,有司機侍候,但佢反而鍾意平民生活,同好友一同搭港鐵去迪士尼,仲地鐵不停自拍。

當日超蓮短褲仔短裙仔騷靚腿,沿途吸引唔少男士目光。佢傍晚到達,玩足4粒鐘才搭地鐵離去。超蓮童心未泯,月台都戴住米奇老鼠頭飾,非常可愛。

其實超蓮向來喜歡自由自在生活,事關佢童年澳洲過,喜歡生活悠閒自在。佢嘉諾撒聖心讀中學時開始被傳媒關注,「初時俾記者影的感覺好得意,家就覺得影響我識朋友。阿媽安排司機、保鏢及保母陪我返學,到中四時我同阿媽約法三章,應承唔去品流複雜地區,同時唔想再保鏢跟身。」

後來轉到英國升學,超蓮終於可以過平民式生活,佢話:「去英國後自己車、買,只租學校附近屋住,阿媽想派保鏢,但我唔想讀書讀到好似出巡,大家都係學生,我唔想有privilege。」難怪返港後,超蓮都係孖住朋友周圍去,比不少富二代都獨立冇架子。

image

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()