終於有戲拍!
你係茄喱啡咋!

Pets

我要做明星

2012年10月12日 ~~ 第898期 忽然1周

近年愈來愈多寵物做明星名模,拍廣告出 show做舞台劇瓣瓣掂。
好多主人都「望子成龍」,但人也好動物也好,要做 super star殊不簡單,找來寵物經理人 Conny,談談星光背後的故事。

profile


(左)狗名:老虎狗 Cuby
演出經驗:零
特徵:倒 牙成寸樣標誌,最希望做牙擦仔角色。
(右)狗名:金毛尋回犬 Gucci
演出經驗:在今夏舞台劇《 Annie小安妮》扮演 Sandy一角,一鳴驚人。
特徵:性格乖巧,最叻扮死。

Conny旗下的「明星」、「名模」過百,包括金毛、沙皮狗、貴婦狗等幾十款狗種,還有貓、兔仔,甚至箭豬和蠍子都有。 TVB御用的史納莎阿 Jack(曾拍過《有營煮婦》和《最美麗的第七天》)當年亦曾屬 Conny旗下。
「呢隻狗真係好叻,踩滑板倒吊已經是小兒科,牠識得吹蠟燭和認顏色,拍戲好少 NG,後來 TVB直頭簽佢做合約演員。」跟人類一樣,狗一紅便遠走高飛,據聞阿 Jack的身價曾跟馬德鐘看齊,過萬元一集,成狗界馬德鐘。
人類有最低工資保障,寵物界又有無呢?
「視乎咩 job而定酬勞,最多每小時二百蚊車馬費。不過太多主人恨做星媽,自己貼埋車錢,請晒成隊 crew(拍攝團隊)食嘢,所以我哋 agency好難做。」
主人貪慕虛榮一回事,寵物本身有咩酬勞?「雞條(狗零食)囉!」但甲蟲蠍子唔食雞條喎!「嗰啲惟有俾錢。不過我記得上次搵蠍子拍攝,因為牠主人有養狗,所以都是送雞條。」嘩!真係牛耕田馬食穀,蠍子賺錢狗享福!


經過狗導師訓練,有狗界馬德鐘美譽的阿 Jack能狗所不能,在《有營煮婦》中識聽 NG再來過。


Conny說因為太多人想做星媽,願免費供狗給廣告商拍廣告,所以做 竉 物經理人不算很賺錢,只佔她營業額 1/3左右,其餘收入靠寵物客戶在網站登廣告。

狗也要面試


Conny經營寵物模特兒中介服務網站( http://www.ipetchannel.com)多年,她說每天都有成千上萬的主人寄相自薦寵物,但求「仔女」他日可以飛上枝頭變鳳凰,其中以狗來應徵最多。
主人想做星媽,但不是隻隻狗都喜歡出風頭,不少來到 casting才玩嘢。「有啲平日好乖, casting時主人叫佢坐佢死都唔肯坐,就知佢根本唔想做明星。」
像人一樣,不是靚就一定紅,做巨星的首要條件是可以任人點。
「係狗都聽主人話㗎啦,但做明星要肯聽導演和工作人員的話,因為拍攝時主人不可在場,以免影響牠的情緒。」

影帝係隻豬


成功通過面試的寵物可簽兩年合約,有 job就有報酬。每隻寵物都有自己的 com card。「客人跟番 com card個樣來揀蟀。試過有客搵古代牧羊犬影相,主人即刻幫佢剪咗個史納莎頭,以為上鏡靚仔啲,但來到拍攝現場即刻被客彈鐘,所以我常提醒主人,唔好隨便幫狗改形象。」
像星探一樣, Conny在街上若遇到天生麗質的寵物,都會主動出擊發掘新星。「有次去嘉湖山莊碰上寵物豬競跑比賽,有隻叫豬豬的跑贏咗。」
豬豬成為旗下演員,剛巧碰上豬年,出鏡率成為同行之冠。「豬豬好識做戲,個樣好似識笑咁,所以好多客搵佢。」有次牠和官恩娜拍戲,拍拍吓官恩娜發現隻豬唔見咗,結果成 crew人幫官恩娜四圍搵番隻豬。
可惜紅顏薄命,豬豬年前因病過身,也算是一顆巨星的隕落了。


豬豬當年紅極一時,但後來牠日漸長大,才知牠是農場豬不是寵物豬。


Gucci在舞台劇《 Annie小安妮》中當主角,牠是經 100隻金毛挑選出來,之後由狗導師訓練半年,教牠走位和戲中狗名 Sandy,才正式演出。


很多活動都要狗出席,像這個狗婚禮,主辦單位要兩歲的沙皮狗和十歲的牧羊犬結婚,上演一段忘年戀。


寵物 com card簡單介紹身高品種、性格和特異功能,兼詳列其工作經驗。

撰文:阮淑賢
攝影:梁幹持(部分相片由被訪者提供)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()