雖然秋風起,不過四太依然 着住超短花花熱褲出街,重拾那些年。

媽咪姐

四太買樓癮發作

2012年10月12日 ~~ 第898期 忽然1周

雖然政府頻頻出招,不過樓市依然失控癲升,抱住有買貴冇買錯心態,媽咪姐身邊好多姊妹都高追入市。平民百姓冒住摸頂買樓,至於身家幾世都使唔完 嘅四太梁安琪,就更加大無畏狂掃樓,仲要買親都過億,就好似早排先用 咗 2.05億掃西半山全幢樓。

唔夠半年,四太最近又四圍睇樓止癮,前幾日媽咪姐就見佢同朋友去 咗銅鑼灣名廚食晚飯。走 嗰陣,四太仲拎住裝有新樓 嘅外貌相 file上車。磚頭遍布全港九 嘅四太,買樓眼光奇準,幾乎買親都升,唔知今次邊個盤俾佢點石成金呢?




雖然買磚頭戰無不勝,不過四太同朋友傾入市,專登印晒外形有中國色彩 嘅新樓盤相片出 嚟,做定資料搜集。


四太買樓億億聲,食 嘢一樣揀門面貴氣嘅名廚食晚飯。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()