香香着住背心短裙喺旺角出席癌症基金活動,雖然佢打扮冇乜睇頭,但現場宅男多過記者。

媽咪姐

岑麗香精咗

2012年10月12日 ~~ 第898期 忽然1周

新高登女神岑麗香早前被指搭上「巨聲二幫」肌男陳國峰,仲俾人影到佢哋搭同一架的士離開將軍澳電視城。事後香香例牌否認緋聞:「嗰日大家為慳錢先一齊搭的士,我哋唔係拍拖,我已經三年冇拍拖喇!」

香香深知單身先俾男人有幻想空間呢個道理,所以佢學精咗,冇必要都唔再同異性搭車。上周六( 6日),香香喺旺角出席完活動後,就一條友搭的士返將軍澳電視城,繼續趕拍新劇《衝上雲霄 2》。
媽咪姐都係嗰句,依家香香人氣爆燈,一個禮拜已經有三個活動。既然錢搵多咗,冇理由為慳嗰一百幾十,搞多單緋聞上身啦!


岑麗香早前上咗陳國峰喺 J2台嘅節目《兄弟幫 Big Boys Club》做嘉賓,收工後齊齊搭的士,於是傳出緋聞。


依家香香每寸肉都係錢,上到的士仲唔嗱嗱聲披番件外套咩。不過佢落車嗰陣,就俾一個截的士嘅男士偷 𥄫咗一眼,蝕咗喇!


《 Face》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()