慘得過我有料!﹙設計對白﹚
穿上性感內衣谷 2吋半事業線的嘉欣,大晒 33C,性感程度爆燈。

娛聞樂

法拉失勢帶挈 鍾嘉欣谷深坑出碟

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

恃住 Neway太子爺老公撐腰兼買碟谷銷量,陳法拉一姐氣焰橫行,搞到她與星煥唱片公司老闆何哲圖( Herman)關係決裂,法拉即時失勢,由天堂跌落地獄。棄用法拉, Herman全力催谷愛將鍾嘉欣,嗱嗱聲為她炮製新碟準備年尾爭獎。為谷宣傳,新碟更校啱鍾嘉欣新一輯詩琳纖體廣告一同出街。
攝到好位, 28歲的鍾嘉欣一於搏到盡,今輯廣告破底線,穿上谷胸內衣晒兩吋半深坑,顛覆玉女形象,她說:「真係史無前例㗎喇!」

做得纖體代言人預咗搏命,鍾嘉欣年初以 200萬續約時,自稱挑戰性感極限,着低 V衫騷胸。但極限次次唔同,今次她就豁出去,着谷胸內衣上陣,將上圍谷大一 cup,由 33B變到 33C,大騷 2.5吋事業線。她說:「真係史無前例㗎喇,我未試過着內衣影相,我有信心出到嚟嘅效果健康啦。」


化妝 set頭搞到冇啖好食,好在鍾嘉欣都有詩琳老闆娘錫錫,親自餵她吃東西。


鍾嘉欣對於拍攝效果十分緊張,每次拍完都同工作人員邊睇相邊商量,態度專業。


甚少性感上陣嘅鍾嘉欣,拍攝時頻拉高低胸裙,驚死走光。

寸嘴恭喜


睇你谷得幾耐!﹙設計對白﹚

陳法拉本周二( 25日)在一個時裝品牌宣傳活動上,被問到星煥老闆何哲圖重鎚力捧鍾嘉欣時,寸嘴回應:「咁咪恭喜佢囉!」 

一度打入冷宮


搏命有因由,今次鍾嘉欣肯剝,全因今輯廣告會配合她新碟,齊齊於 11月初出街,藉此刺激新碟銷量。去年鍾嘉欣跟隨發掘她做歌手的恩師何哲圖( Herman),與星煥國際唱片簽三年約,不過當時公司要先為有後台的陳法拉出碟,搞到鍾出碟日期一拖再拖。正當鍾以為自己變「阿二」,偏偏撞正對手法拉玩嘢,令鍾的歌唱事業再現曙光。知情人士說:「法拉有人撐腰,咁自然搞咗佢隻碟先。其實唱片公司上下員工都對法拉好客氣,但法拉依然恃勢凌人,逢人都投訴。」


陳法拉主演的無綫劇集《東西宮略》,播出時口碑麻麻,加上她再三因病推劇,視后呼聲甚低。


鍾嘉欣年初與黃宗澤合拍劇集《護花危情》,有口皆碑。無綫甚至將《護》劇兩人故事,拍成中秋節宣傳片,為二人延續聲勢。

Herman:唔會再幫法拉


幫法拉出碟是上頭頒布的命令,公司仝人不敢抗旨,可惜法拉連老闆 Herman都得罪, Herman當然嬲爆。知情人士再說:「 Herman叫佢(法拉)練歌佢唔聽,唱得唔好自然冇人欣賞。」勞師動眾,但法拉新碟依然滯銷, Herman大條道理將公司資源投放鍾嘉欣身上。
再次得寵,鍾嘉欣繼續謙,她說:「唔好講呢啲嘢啦!我都係做好件事啫!」不過 Herman對她就讚不絕口,他說:「嘉欣一直係我心目中長線投資嘅歌手,佢唱每一首歌都好投入,真係好難得。(咁法拉呢?)當初我同陳法拉簽約,只係想圓佢一個唱歌夢,所以出咗一隻碟之後,唔會再幫佢做㗎喇!」 Herman對法拉態度決絕,但法拉似乎懵盛盛。
周二( 25日),法拉出席活動提到出碟時,她說:「我依家拍緊劇,要拍到年尾,再出碟都冇咁快啦!(公司嚟緊睇重鍾嘉欣喎,驚唔驚分薄資源?)唔驚!唱片公司力谷嘉欣,咁咪恭喜晒佢囉!」醋埕滿瀉!

抹抽水風波


鍾嘉欣 09年出席頒獎禮慶功時,被 Herman當眾熊抱。之後更傳出她怕咗 Herman而不再合作。不過去年二人終於冰釋前嫌,再簽多三年。





懶理法拉




Herman最初簽法拉,不時陪她出席活動,但隨着二人關係惡化, Herman不再理法拉。 

新碟逐格鬥




鍾嘉欣與陳法拉同屬無綫花旦,兩人亦不約而同進軍樂壇,並一同效力星煥國際,奈何法拉人緣欠佳,搞到唱片公司不再揼錢宣傳其新碟。相反鍾嘉欣就獲公司支持,待遇零舍好。 

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()