娛圈要上位唔只要搏仲要捱得,就算你係有錢仔有家底,一樣要捱騾仔。無綫當家小生林峯,父親林華國有廈門李嘉誠之稱、坐擁 20億房地產生意,正宗公子身世,但仍然做足 10年至上位,家陣歌、影、視三線齊上,日日做到冇停手,搞殘身體。

上週四( 2日)林峯帶病為新劇《花花世界花家姐》開工,硬戴超細頭盔三十多次,搞到舊患復發頸椎移位,本刊直擊整個傷頸過程,仲發現林峯唔只頸椎移位,最慘係鼻樑、下巴嚴重受壓,搞到要蒙面求醫,留醫養和 3日。愛靚唔愛命的林公子慘叫:「我條頸郁唔到呀,好痛呀!」


02年林峯同前女友李彩華拍電影《別戀》,當時有場擋車戲,搞到頸椎移位,事隔八年,上週四戴頭盔拍劇觸傷舊患。

互動片段:林峯頸椎移位實錄

30歲林峯雖有老豆林華國背後照住,不過林峯 98年入行由二打六做起,到近年上位做小生,除咗出名貪靚外,亦出名肯捱。據劇組人員透露:「佢從來對 rundown都冇要求,唔使就佢,開完成晚通宵,第日再接外景都冇問題!」

林峯因頭盔唔啱 size拍攝時觸傷頸椎舊患,不過埋位時即自我按摩,減輕痛楚。

殘峯現形

林峯帶病上陣,臉容憔悴,塊面凹晒!化妝後黑眼圈依然強勁!

上週六( 4日)林峯瞓完一晚,即表示唔舒服,朋友陪同下入住養和,唞足兩晚。《蘋果日報》圖片

當晚林峯入院,未能出席「勁歌優秀選」,不過亦冇影響佢得獎,梗係啦!親生仔喎!

要威唔想戴頭盔
但肯捱唔代表襟捱,林峯拍劇以來一向出名孱,試過中暑、拗柴又夾傷手,幾乎拍親劇都病。
上週三( 1日)原本林峯要為《花花世界花家姐》到上環開工,但最後亦因感冒取消。翌日林峯頂硬上為《花》劇開工,當日林峯要扮《烈火戰車》華弟造型,林公子到場後 得悉要戴頭盔極之愕然,更想用 cap帽代替,但最後亦應導演要求。但 roll機前將頭盔戴上頭然後試除,之後即時照鏡,原來林公子最怕除頭盔後,頭髮蓬鬆唔夠靚仔,仲同導演話:「你睇我個頭成 pat嘢呀!」

林峯呻咗兩句,不過都跟足導演要求戴頭盔,可惜唔啱 size,更換過仍然太細,林峯惟有頂硬上,更要劇組人員幫手,硬塞頭盔入頭,只見林峯面容扭曲,筆直鼻樑亦壓至豬膽鼻,下巴亦受壓。

林峯更即場表示:「個頭盔整到個下巴好痛!」。咁辛苦亦頂硬上,不過正式拍攝前再問導演:「係咪有大頭 o架?(係呀!)咁我要剃鬚先!」即時叫助手拿出私人電鬚刨,即場剃鬚,其間化妝師和髮型師亦趁機搵位執靚林峯。

鼻扁晒
林峯夾硬用力將頭盔塞落自己個頭,除咗面容扭曲,其愈來愈高聳嘅筆直鼻樑,亦壓到變豬鼻,好驚險!

傷蝦餃

頭盔唔啱 size,搞到頂住林峯個蝦餃下巴,林峯仲指住下巴同導演講:「頂到下巴好痛呀!」

拍到尾段林峯已覺唔妥,仲即時打去 book揼骨,仲問阿佘去唔去。

8年舊患
林峯 8年前跟李彩華合演電影《別戀》,其中一幕俾車撞,令林峯頸椎及腰椎移位,當時他說:「感覺很痛,身體不斷冒汗。」至今未斷尾。


開工日瞓 4粒鐘
經過 30分鐘美化後,林峯正式戴頭盔埋位,雖然每次 roll機例必照鏡,但埋位後近乎冇 NG,拍攝 4小時間,林峯將超細頭盔又除又戴,前後 30幾次,每次都用雙手出力扯,加上當日氣溫 34度,感冒未清兼日瞓 4粒鐘嘅林峯開始頂唔住,不時自己按摩右頸及右肩,其間更同導演講:「我諗拍完今日要去按摩吓,好痛呀,真係!」之後更問同場拍檔阿佘去唔去一齊按。
拍到最後,林峯開始面有難色,更同劇組呻:「條頸好硬,開始郁唔到,今晚一定要搽雲南白藥呀!」


林峯喺養和休息咗三日,出院後即為《花》劇開工,不過林峯最緊張係個灰色頸箍襯唔襯衫!

林峯戴住頸箍復工,一樣搏盡,由下午 4點半踩到凌晨 1點半先收工。

舊患九成復發

林峯當日除咗拍外景,亦要為廠景開工。結果翌日(上週六)林峯蒙住面入養和睇醫生,休息兩日後,週一( 6日)即回廠復工,仲要由下午 4點半開到凌晨 1點半。林峯出院後話:「醫生話我第一節頸椎移位,有兩節壓住神經線,鶽家有 90%好番,但有 90%(機會)復發。」死頂出院,林峯更將藍色頸箍換上灰色,仲識講笑話:「我覺得灰色易襯衫好多!」
其實林峯八年前拍電影《別戀》時因一幕被車撞的戲,已令頸椎和腰椎移位,身體開始變差。「真是手尾長,現在我不論站着或坐着,都不能維持太長時間,否則會腰骨痛,要是遇上翻風落雨,舊患又會痛起來,我覺得自己像個老頭兒。」病後初癒的他曾替報章撰文談苦況。

不過愈來愈紅的林峯長年不眠不休, 30歲已五癆七傷, TVB真係收買人命!

林峯出名貪靚,知道有記者守候醫院,即刻襯晒衫先出嚟。

林峯話拍劇戴頭盔觸傷舊患,搞到頸椎移位要戴頸箍,不過點解要遮埋個鼻同下巴呢,唔通佢哋都移位?

超雲迷峯
超雲同皮草太子分手後,即迷上林峯,除咗贊助林峯主演嘅《翡翠明珠》,仲去睇埋林峯嘅演唱會,可惜林峯連手都冇同佢握。《壹週刊》圖片; p$ K" a) d. r# z, E

有傳何超雲>對林峯嗒糖,不過林峯就話:「我同佢講咗 5句嘢咋!(有冇女仔追你呀?)老實講!係有!」

脊醫何應輝:嚴重會死會癱!
頸椎移位係指頸關節出現移位,而阻礙關節活動能力,出現擠壓及刺激脊骨關節周圍的神經系統,會影響神經系統與身體各個部位溝通,令身體自癒能力和功能削弱。
何醫生指出,輕微頸椎移位,可以做脊椎復位及物理治療,一兩次就康復,但如果嚴重嘅,例如第五、六節頸椎壓住中樞神經,就可能會癱;更嚴重嘅,如果第一、二節頸椎壓住中樞神經仲會死添!何醫生話林峯觸傷舊患,之前患處嘅疤痕組織再受破壞,復原能力就更低,將來更易傷。


林峯貪靚實錄

唔肯戴
聽到導演要求戴頭盔,一向甚緊張自己髮型嘅林峯即刻諗計,諗住搵頂 cap帽頂檔,導演唔畀。梗係啦,劇中叫林峯扮華弟,唔係扮 MC Jin喎。

嫌盔細
剃完鬚,林峯要求執靚個樣同髮型,佢仲話:「唔使整到我太靚 o架,『嘟嘟』哋就啱 o架喇!」口不對心喎。

執靚髮
原本紅色頭盔,可惜唔啱 size,換第 2個依然唔啱,林峯惟有頂硬上,前後除頭盔逾 30次,卒之瀨嘢!

林峯觸傷頸患痛到標冷汗,要用紙巾敷頭吸汗。

放電眼
導演要有 close up,一向青靚白淨林峯為免滿面鬚根,即場剃鬚,仲向在場記者單眼!好彩唔係女記者採訪。反而佢身後嘅 Toby(梁靖琪)就勁 man唔使多補妝。

搵命博
無綫拍劇出名辛苦,當家小生、花旦冇覺瞓平常事。林峯鶽家 3線發展,直頭忙上加忙。今年 3月林峯同時為劇集《不速之約》、兩套電影《翡翠明珠》、《抱抱俏佳人》,仲要為 7月紅館個唱籌備,林峯當時亦表示:「兩日加埋得 4個鐘瞓,仲係搭車瞓咋。」

《翡翠明珠》《蘋果日報》圖片

《抱抱俏佳人》

《不速之約》《蘋果日報》圖片

林峯演唱會 2010《蘋果日報》圖片

孱仔峯
林峯除咗今次頸椎移位入院,其實一向易病、抵抗力差,最經典係 04年出席國金宣傳活動到國金大廈跑樓梯,未跑樓梯前,淨係喺跑步機跑咗四百二十米(約一個標準運動場)已經不支暈低,更要在場救傷隊急救,吸氧氣。

03年︰拍《布衣神相》中暑《蘋果日報》圖片

04年︰國金跑步缺氧暈低《蘋果日報》圖片

08年︰《勁歌金曲》感冒失聲《蘋果日報》圖片

09年︰上海出埠凍病《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()